3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 26 september 2010 @ 14:44:

of ik heb zo hard getikt dat ze bewusteloos zijn.

Die met een klein kiertje kook ik gewoon hoor. En gooi er voor de zekerheid een ui in.
Ik heb alleen een sjalotje, werk hetzelfde?

Als ik ze allemaal zou moeten weggooien dan is het meer dan 1/3. Dat vind ik erg veel. Nou eet ik ze alleen dus geen ramp maar als ik meerdere eters zou hebben dus wel vervelend.

Al geloof ik niet dat ik dit zou maken voor 4 eters. Mijn hemel, al die mosselen wassen en controleren. Wil ondertussen zelf graag in zo'n schelp zitten.
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 14:46:

[...]

Die met een klein kiertje kook ik gewoon hoor. En gooi er voor de zekerheid een ui in.Waarvoor is die ui dan?
Gravinnetje met dr mosselhoop:

En ja.. ik weet dat dat geen mosselen zijn!
Als ui zwart wordt kun je de hele pan wegmieteren want dan zat er een dooie mossel in of een die zeeziek was......

Toch????
quote:Ananya schreef op 26 september 2010 @ 14:38:

[...]

Dat word stappen in oh oh Cherso Hé Ana )buuf', leuk je weer eens te zien hier en leuk dat je bij Luun bent! En stappuh toch.
quote:Bianca40 schreef op 26 september 2010 @ 14:52:

Gravinnetje met dr mosselhoop:

[afbeelding]

Nou zie er ondertussen wel zo zuinig uit.

Whahahaha Graaf heeft zich er even opgestort omdat ik mijn mosselprobleem aan jullie wilde voorleggen.

Hij staat de mosselen nu aan te moedigen. Goed zo mossel, ga maar dicht, goed zo.
Ja, als die zwart wordt zit er een verkeerde tussen. Lekker makkelijk mosselen eten is het niet, want ik controleer ook elke schelp op van alles. Lekker als je mosselen eet met 6 personen!

Vin ter geruststelling. Het is bij mij )en mee/eters' nog nooit verkeerd gevallen.
Poelepoelepoele. Ga dan dicht.....
quote:Gravinnetje schreef op 26 september 2010 @ 14:53:

Als ui zwart wordt kun je de hele pan wegmieteren want dan zat er een dooie mossel in of een die zeeziek was......

Toch????Men ze kunnen jou ook alles wijsmaken he
quote:Ananya schreef op 26 september 2010 @ 14:56:

[...]

Men ze kunnen jou ook alles wijsmaken he Mij dus ook, maar baadt het niet etc...
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 14:53:

[...]

Hé Ana )buuf', leuk je weer eens te zien hier en leuk dat je bij Luun bent! En stappuh toch.Dank je, het is hier reuze gezellig zo met z'n tweeen
Nou het flauwe was eigenlijk dat ik de mosselen stond schoon te boenen met een schuursponsjes in koud water en onder de kraan. Minigravin wilde helpen dus ik gaf haar alle schone mosselen om in de bak te doen. Reuze gezellig en de tijd vorderde en was bijna bij de laatste mosselen, ik had er maar 3 uitgehaald omdat die kapot was. En ineens minigravin, mama kijk nou, deze staat open. Pffffft, kon ik weer opnieuw beginnen. Ik heb al die minikiertjes helemaal niet gezien, of erger nog, helemaal niet op gelet.
Minikiertjes verwaarlozen Vin.
En niet schrikken als ze straks gaan piepen als je ze kookt.
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 15:00:

En niet schrikken als ze straks gaan piepen als je ze kookt.

Gaan ze met zijn allen protesteren?
Ze ploppen de pan uit als je niet snel de deksel erop doet.

Lekker rielekst hoor mosselen eten.
Nou ja, ik blijf nu maar lekker zitten. Graaf heeft het naar zijn zin met zijn nieuwe vrienden de mosselen....... Nou weet ik wel zeker dat hij er geen 1 gaat proeven vanavond, hij gaat toch zijn vrienden niet opeten.
O ja en nog een tip. Gewoon snel in je mond stoppen die mossel en ze niet gaan bestuderen, want dan hoef je ook niet meer.
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 15:01:

Ze ploppen de pan uit als je niet snel de deksel erop doet.

Lekker rielekst hoor mosselen eten.Volgens mij gooi jij altijd mais in de pan als het vocht kookt.
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 15:02:

O ja en nog een tip. Gewoon snel in je mond stoppen die mossel en ze niet gaan bestuderen, want dan hoef je ook niet meer.Oh jakkes,ja dat klopt. Ze noemen sommige vrouwelijke onderdelen niet voor niks een mossel inderdaad.
quote:Gravinnetje schreef op 26 september 2010 @ 15:00:

[...]

Gaan ze met zijn allen protesteren?

Ja

ik heb een keer babyclams gekookt, en die gingen flink te keer. Toen heb ik de deksel van de pan getild en heel hard Sorry geroepen.

Want ze leven namelijk nog he

Eet smakelijk

quote:Gravinnetje schreef op 26 september 2010 @ 15:03:

[...]

Oh jakkes,ja dat klopt. Ze noemen sommige vrouwelijke onderdelen niet voor niks een mossel inderdaad.Vandaar dat Graaf niet meer weg te slaan is bij ze
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 15:04:

[...]

Vandaar dat Graaf niet meer weg te slaan is bij ze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven