3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zondag 26 september 2010 om 14:49
Ik heb alleen een sjalotje, werk hetzelfde?
Als ik ze allemaal zou moeten weggooien dan is het meer dan 1/3. Dat vind ik erg veel. Nou eet ik ze alleen dus geen ramp maar als ik meerdere eters zou hebben dus wel vervelend.
Al geloof ik niet dat ik dit zou maken voor 4 eters. Mijn hemel, al die mosselen wassen en controleren. Wil ondertussen zelf graag in zo'n schelp zitten.
Als ik ze allemaal zou moeten weggooien dan is het meer dan 1/3. Dat vind ik erg veel. Nou eet ik ze alleen dus geen ramp maar als ik meerdere eters zou hebben dus wel vervelend.
Al geloof ik niet dat ik dit zou maken voor 4 eters. Mijn hemel, al die mosselen wassen en controleren. Wil ondertussen zelf graag in zo'n schelp zitten.
zondag 26 september 2010 om 14:54
quote:Bianca40 schreef op 26 september 2010 @ 14:52:
Gravinnetje met dr mosselhoop:
[afbeelding]
Nou zie er ondertussen wel zo zuinig uit.
Whahahaha Graaf heeft zich er even opgestort omdat ik mijn mosselprobleem aan jullie wilde voorleggen.
Hij staat de mosselen nu aan te moedigen. Goed zo mossel, ga maar dicht, goed zo.
Gravinnetje met dr mosselhoop:
[afbeelding]
Nou zie er ondertussen wel zo zuinig uit.
Whahahaha Graaf heeft zich er even opgestort omdat ik mijn mosselprobleem aan jullie wilde voorleggen.
Hij staat de mosselen nu aan te moedigen. Goed zo mossel, ga maar dicht, goed zo.
zondag 26 september 2010 om 14:55
zondag 26 september 2010 om 14:58
Nou het flauwe was eigenlijk dat ik de mosselen stond schoon te boenen met een schuursponsjes in koud water en onder de kraan. Minigravin wilde helpen dus ik gaf haar alle schone mosselen om in de bak te doen. Reuze gezellig en de tijd vorderde en was bijna bij de laatste mosselen, ik had er maar 3 uitgehaald omdat die kapot was. En ineens minigravin, mama kijk nou, deze staat open. Pffffft, kon ik weer opnieuw beginnen. Ik heb al die minikiertjes helemaal niet gezien, of erger nog, helemaal niet op gelet.
zondag 26 september 2010 om 15:03
zondag 26 september 2010 om 15:04