3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
woensdag 29 september 2010 om 22:12
Wat een kanjer van een meid is die kleine van jou Gravinnetje! Kan me voorstellen dat je er nog emo van wordt als je er aan denkt
En ja Bianco moet stoppen... morgen om 14.00 uur heeft ie een afspraak. Het rare is: een paar jaar geleden is hij helemaal binnenstebuiten gekeerd vanwege een raar virus wat hij had, en de longfoto's zagen er toen heel goed uit zei de arts toen. Dat is natuurlijk heel fijn, maar was voor hem een vrijbrief om gewoon heerlijk door te kunnen gaan met (veel) roken.
Nou ja.. ben benieuwd en we zien het wel.
En ja Bianco moet stoppen... morgen om 14.00 uur heeft ie een afspraak. Het rare is: een paar jaar geleden is hij helemaal binnenstebuiten gekeerd vanwege een raar virus wat hij had, en de longfoto's zagen er toen heel goed uit zei de arts toen. Dat is natuurlijk heel fijn, maar was voor hem een vrijbrief om gewoon heerlijk door te kunnen gaan met (veel) roken.
Nou ja.. ben benieuwd en we zien het wel.
woensdag 29 september 2010 om 22:28
Is echt een opluchting, ik had altijd wel op orde, maar nu door nieuwe situatie een hoop troep en papierwerk verzameld.
Is nu helemaal op orde.
We gaan volgende week verder om ook een jaar/maand overzicht te maken, zodat ik echt precies weet wat mijn centen doen.
Wat een opluchting zeg, zit hier al weken mee in mijn maag.
En het viel allemaal best mee, zowel de financiële situatie als de hoeveelheid werk.
Zucht!
Is nu helemaal op orde.
We gaan volgende week verder om ook een jaar/maand overzicht te maken, zodat ik echt precies weet wat mijn centen doen.
Wat een opluchting zeg, zit hier al weken mee in mijn maag.
En het viel allemaal best mee, zowel de financiële situatie als de hoeveelheid werk.
Zucht!