3000+ Het magische getal 30
woensdag 3 februari 2010 om 19:47
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
woensdag 3 februari 2010 om 22:35
(ik zeur 1 zinnetje en dan geef ik er niet maar aan toe)
het is een gekloot op werk, ik wou dat ik met niemand wat te maken had, dat het met vriendinnen beter gaat, ik soms omhelst wordt door mensen die belangrijk voor me zijn en m'n haar morgen beter zit, m'n neus niet meer dicht!
* haalt adem *
Zo!
Hoe ist hier?
het is een gekloot op werk, ik wou dat ik met niemand wat te maken had, dat het met vriendinnen beter gaat, ik soms omhelst wordt door mensen die belangrijk voor me zijn en m'n haar morgen beter zit, m'n neus niet meer dicht!
* haalt adem *
Zo!
Hoe ist hier?
woensdag 3 februari 2010 om 23:46
Zonnnn sorry, ik lees nu pas het antwoord op de vraag die ik je notabene zelf stelde
Je neus gaat vanzelf weer open, dat is 1.
Je haar zit morgen waarschijnlijk ook weer beter, want vandaag zie je er inderdaad niet uit! dat is 2.
Omhelzen doe ik je hier dat is 3
En je werk... daar kan ik helaas niets voor je aan veranderen, jij wel?
Je neus gaat vanzelf weer open, dat is 1.
Je haar zit morgen waarschijnlijk ook weer beter, want vandaag zie je er inderdaad niet uit! dat is 2.
Omhelzen doe ik je hier dat is 3
En je werk... daar kan ik helaas niets voor je aan veranderen, jij wel?
woensdag 3 februari 2010 om 23:47
Zo.. ik was even 'afwezig'. Ik heb het hele topic over mn moeder van het begin tot het einde door zitten lezen. Toch was ik al weer wat dingen vergeten en ik ben zo blij dat ik het daar heb opgeschreven! Ik ga morgen kijken of ik het hele topic kan kopieren want dit wil ik gewoon echt bewaren, vooral alle enorme lieve reacties van iedereen!