3000+ Het magische getal 30

03-02-2010 19:47 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Klote Cay voor jou

Heb je het al afgezoend met Bianco, Bi?
Dit ging onder het mom van zekerheid (was er zelf niet bij) maar ik denk dan: Je ging toch al met een kijkoperatie weefsel wegnemen om op kanker te onderzoeken, neem die plek dan gelijk mee :--O Ik bedoel je bent er toch bezig
Peet, hij heeft het afgeknuffeld bij me, en is heeeel lief. En ik moet zo nog wel sorry gaan zeggen (hij is over 10 minuutjes pas thuis van werk) want hij heeft gelijk. Ik ben moe, ik ben het zat en ik reageer het op hem af, en das nie eerlijk nie!
Ja klopt Cay.. ik had in het ziekenhuis ook constant het gevoel dat we overal bovenop moesten zitten en alles 3 x na moesten vragen (en dat hebben we ook gedaan!)
Dan weet je wat je te doen staat Bi..............geef hem een onvergetelijke nacht
Echt, daar wordt je ook niet vrolijker van, van dat geklooi van die ziekenhuizen e.d. af en toe. Je moet overal zelf bovenop zitten om dingen goed te laten verlopen, lijkt wel.
quote:Petra65 schreef op 04 februari 2010 @ 00:15:

Dan weet je wat je te doen staat Bi..............geef hem een onvergetelijke nacht

Ik doe mn best, even kijken of ie niet helemaal afgedraaid is van het werken, dan geef ik hem wel een tegoedbon.

Ik zie hem aan komen lopen lieve meiden, ik ga er van tussen!

quote:Bianca40 schreef op 04 februari 2010 @ 00:14:

Ja klopt Cay.. ik had in het ziekenhuis ook constant het gevoel dat we overal bovenop moesten zitten en alles 3 x na moesten vragen (en dat hebben we ook gedaan!) Dat moet je altijd doen in ziekenhuizen is mijn ervaring. Met mijn paps zijn ook veel fouten gemaakt en wij zaten er ook echt bovenop en bleven maar vragen stellen.
Ja Bi, soms moeilijk, ik weet het, krijg het er ook vaak moeilijk uit, maar gewoon ff sorry zeggen (en geen ''maar'' erachter).
Trustuh Bi, tot morgen.
Truste Bi...............geef hem maar een sex-te-goed-bon-voor-in-Egypte.

( Kan je nu gaan slapen tenminste )
Maar is toch eigenlijk van de gekke, dat je overal bovenop moet zitten.
Truste Bi.

Ik baal er nu dan ook stevig van dat ik gisteren toch niet erbij ben geweest. Heb nu echt zoiets van: ok geen stap meer zonder mij.
Dikke voor jou Cay, ik weet niet precies wat er aan de hand is maar dat het heftig is, zie ik dan wel weer wel.

Sterkte meissie
Ik hoor de laatste week zoveel van dit soort kl.-berichten... pfff.
Is iedereen naar bed. Ben ik de enige in de n8ploeg nu?
Dankjewel Petra.

Ik hoor zo ook steeds meer momenteel. Of liever ze vallen me meer op.

Ik ga slapen, ben kapot/ Truste
Trustuh Cay, sterkte morgen.
Sterkte Cay!!!
Nou
Nog iemand hier?
Zal ik dan maar deel 31 maken?
Oh solly.... Heppy New Topic
dat tab tab enter is wel heul makkelijk nu
tab tab enter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven