3000+ Het magische getal 30
woensdag 3 februari 2010 om 19:47
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
donderdag 4 februari 2010 om 09:00
gewoon genieten, Bankje! Lijkt me een heerlijk voornemen om de hele dag alleen maar dingen te doen waar je zin in hebt! zou lekker op de bank gaan zitten met kop thee en boekje, en eventjes de stad in om nieuwe dagcreme te kopen. Maar ik moet werken. Weet niet of ik het de hele dag volhou, ben erg moe en heb last van mijn maag. we zien wel.
Mooc, wat voor soort werk doe je?
Mooc, wat voor soort werk doe je?
donderdag 4 februari 2010 om 09:50
donderdag 4 februari 2010 om 10:01
Zo, ik word een beetje eng van mezelf, heb al gestofzuigd in de winkel, en al een bespreking gehad. Dat is bij elkaar al bijna meer activiteit dan ik de afgelopen 4 weken in de winkel heb gevoerd
Gisteravond (vannacht eigenlijk) nog ff heerlijk met Bianco zitten kwekken, over rouwen en dat soort 'onzin'.
Jullie hebben me gisteren echt goed op weg geholpen!! Thanxx
Bam, gezellig dat Friezz vanavond komt, heb je BB in huis??
Ananya en Piba, morgen lekker vrij, geniet ervan!
Mocy, werkse!
En voor de rest een
Ik ga weer aan de slag, tot laterrrr
Gisteravond (vannacht eigenlijk) nog ff heerlijk met Bianco zitten kwekken, over rouwen en dat soort 'onzin'.
Jullie hebben me gisteren echt goed op weg geholpen!! Thanxx
Bam, gezellig dat Friezz vanavond komt, heb je BB in huis??
Ananya en Piba, morgen lekker vrij, geniet ervan!
Mocy, werkse!
En voor de rest een
Ik ga weer aan de slag, tot laterrrr
donderdag 4 februari 2010 om 10:39
donderdag 4 februari 2010 om 10:59
Hi rest die ik nog geen hi had gezegd
Gezellig, BAM dat Friez langskomt!
en ik wil ook die werkbij hier hebben, ben helemaal uitgeblust vandaag. Gister echt supergoede dag, heel veel gedaan, met Engeland en Schotland gebeld en dingen geregeld en vooruit geholpen en om 10 uur lag ik helemaal uitgeteld in bed. Vanmorgen - en nog steeds - ben ik niet goed wakker geworden. Als ik me dus niet meer meld zo meteen, lig ik op mijn toetsenbord een hazenslaapje te doen!
Gezellig, BAM dat Friez langskomt!
en ik wil ook die werkbij hier hebben, ben helemaal uitgeblust vandaag. Gister echt supergoede dag, heel veel gedaan, met Engeland en Schotland gebeld en dingen geregeld en vooruit geholpen en om 10 uur lag ik helemaal uitgeteld in bed. Vanmorgen - en nog steeds - ben ik niet goed wakker geworden. Als ik me dus niet meer meld zo meteen, lig ik op mijn toetsenbord een hazenslaapje te doen!
donderdag 4 februari 2010 om 11:26
allemaal
Tip voor Floor, onrust in je hoofd, lekker gaan punikken
Piba, misschien heb een tekort aan ijzer dat je zo moe bent en last van je maag? Had ik namelijk wel tijdens de zwangerschap met dezelfde klachten, maar te weinig voor ijzertabletjes, ik ben toen maar veel appelstroop en appels gaan eten
Verder heb ik weer weinig te melden eigenlijk, wat ben ik toch een saaierT
Tip voor Floor, onrust in je hoofd, lekker gaan punikken
Piba, misschien heb een tekort aan ijzer dat je zo moe bent en last van je maag? Had ik namelijk wel tijdens de zwangerschap met dezelfde klachten, maar te weinig voor ijzertabletjes, ik ben toen maar veel appelstroop en appels gaan eten
Verder heb ik weer weinig te melden eigenlijk, wat ben ik toch een saaierT
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 4 februari 2010 om 11:53
Hé Roos, dat is vervelend, maar je voelt je verder niet ziek toch? Gewoon lekker veel rode limonade drinken of ijsjes eten of was dat alleen met geknipte amandelen.
Kun je nog wel praten, of komt er dan een raar geluid uit zodat je dat ook maar verder laat. Gelukkig hoef je hier niet te praten, dat scheelt weer
Met mij gaat het gewoon zijn gangetje, nog niets gehoord over dat sollicitatiegesprek, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo erg
Verder doen de functietoetsen van mijn laptop raar...
en ik wil heel graag ongestoord in mijn boek lezen maar weet zeker dat ik straks wel weer het één en ander moet doen. Zo gaat dat altijd
Kun je nog wel praten, of komt er dan een raar geluid uit zodat je dat ook maar verder laat. Gelukkig hoef je hier niet te praten, dat scheelt weer
Met mij gaat het gewoon zijn gangetje, nog niets gehoord over dat sollicitatiegesprek, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo erg
Verder doen de functietoetsen van mijn laptop raar...
en ik wil heel graag ongestoord in mijn boek lezen maar weet zeker dat ik straks wel weer het één en ander moet doen. Zo gaat dat altijd
donderdag 4 februari 2010 om 11:59
Uit pure verveling maar eventjes het bantopic doorgenomen, haha wat nemen sommige mensen toch ook vreemde nicks, die worden vanwege het provocerende gehalte al bij voorbaat geband, je komt er dus niet op met de nick kuttekop.
Errug,...X-D
Zou "hare majesteit Bea", wel mogen?
Errug,...X-D
Zou "hare majesteit Bea", wel mogen?