3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2010 @ 18:36:

mag ik die ook gebruiken Hima? Gebeten door een Luiaard Besef wel: je zit er je leven lang aan vast.... is een heul erge besmetting, je moet het niet lichtjes opvatten... geen medicijnen (behalve misschien Winti, maar zover is het nog niet)... niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Ik heb heerlijk gegeten bij mijn ouders, gedouchet, en nu klaar voor avondje weg.
Fijne avond Friez! Ga je iets leuks doen? Heb het niet meer zo op een rijtje, na al die pagina's...
En omdat het vandaag ook nog feest is, heb ik alvast wat klaargemaakt voor vanavond.

Ik ben er zelf niet, maar neem het ervan!

Hoi Hima, ik heb vanavond een kaartavondje.
Bridge? Poker? Klaverjassen? Canasta?
Klaverjassen
Fijne avond allemaal!
veel plezier Friez!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Ik heb weekend en we zijn jarig, dubbelfeest!

Ik heb vanmorgen vroeg al even m'n neus laten zien, maar nu heb ik meer tijd. Dus nogmaals gefeliciteerd!!!

Ik wilde eigenlijk gisteravond meeschrijven, maar ik was dronken een beetje aangeschoten.

Ben ook een beetje ongerust, want m'n poes is ontsnapt en nu verdwenen. Nu komt ze oorspronkelijk van de straat en is denk ik nog wel streetwise. Ik hoop alleen dat ze de weg terug kan vinden, twee trappen op enzo, afwachten maar....
En kolere zeg, het was vandaag opeens 39 graden hiero

Ik dacht dat we het ergste gehad hadden qua hitte, maar niet dus
He bah Vera, een weggelopen kat is nooit leuk. Al met een rammelende doos brokjes over straat gegaan?
Nee, dat is nog wel een idee. Ze zien me gaan hier over staat, krijg ik waarschijnlijk meteen een hele zwerm straatkatten achter me aan. Wel gezellig, want er zijn veel jonge poesje op het moment. Superlief.

Ik maak me maar een klein beetje zorgen, ze wandelt straks vast gewoon naar binnen.
Egel: ik heb je geen uitnodiging via msn gestuurd.... ik heet daar gewoon Poppedotje
balen vera! ik hoop dat ie snel terug komt!!

hee pop! hoe was het vandaag?

is ukkepop flink verwend?
quote:verademuis schreef op 14 oktober 2010 @ 19:32:

En kolere zeg, het was vandaag opeens 39 graden hiero

Ik wil ook waaarmte......

Ben hier nog maar een newby, dus weet niet op welk tropisch eiland jij woont, maar ben jaloers... nu dan. Qua weer.
Ukkepop is heerlijk verwend! ze is wel behoorlijk van slag door alle drukte (ik ook..)

Er kwamen veel meer mensen dan ik dacht dus het was een mega drukke dag, was het om 18:00 ook behoorlijk beu!

Zondag nog een keer die drukte, zie er nu al tegenop

Hoe is het met jou lieve Appel?
quote:himalaya schreef op 14 oktober 2010 @ 20:22:

[...]

Ik wil ook waaarmte......

Ben hier nog maar een newby, dus weet niet op welk tropisch eiland jij woont, maar ben jaloers... nu dan. Qua weer.Ik weet ook niet waar ze woont
Wat heeft ze allemaal gehad Pop?

Vera, waar is het 39 graden op dit moment?

Ik zit nu onder een fleecedekentje. Zit te bibberen van de kou maar Graaf zit met korte mouwen en vind het "lekker".

*Gaat snotneus-ijspegel even van neus afbikken met pikhouweel.*
Heb je even Graaf?

Een pop

Nog een pop

Een poppenstapelbed

Een loopfiets

Poppenaccesoires

Zooi
Graaf: een woord: Snuggie
Pop, pleur op met die snuggie!

quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2010 @ 20:36:

Pop, pleur op met die snuggie!

Je bent jaloers!
Hoi

Pop nog gefeliciteerd met man en kleine Pop
anneroos74 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 20:40
Reden: zo en nu in het Nederlands..
% gewijzigd
jaloers??? Eerder verbijsterd dat je hier durft toe te geven dat je zo'n ding hebt!

plaag je maar hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven