3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



quote:friezinnetje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:43:

[...]





Eensch met Bi!Zet er dan bij: Zoals gewoonlijk (dat klinkt zo leuk voor mij)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo slingers ophangen maar ik verga van de pijn in mijn knieën, snap er niks van, zo lag ik op mijn buik, zo kon ik niet meer staan!



Nu kan ik wel staan maar het doet ontiegelijk veel pijn...
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:41:

Floor... het is jouw verjaardag, dus jij ruimt de rommel op en wacht tot de laatste gasten (eindelijk) weggaan?

Uhhhhh..... ik denk dat ik 2 even op een procedure foutje ga wijzen!

Pop.. waarom lag je op je buik??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:44:

[...]



Zet er dan bij: Zoals gewoonlijk (dat klinkt zo leuk voor mij) Done!
En ik was effe hond uitlaten, en toen moest ik janken om post Bi, en toen om post Bam over Bi, en toen weer om Floor, en toen voor Iebie (met d'r domme schoonmoeder)



Kortom jullie zijn allemaal stom
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 21:45:

[...]



Uhhhhh..... ik denk dat ik 2 even op een procedure foutje ga wijzen!

2 is niet meer (toch?) dus go your gang
En ik ben een huilie
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Pop.



*ben benieuwd wat ze met de lapdance gedaan heeft, dat ze nu zo'n pijn heeft*
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:45:

Pop.. waarom lag je op je buik?? Ik lag op mijn buik te forummen op de bank
Luun... je bent af en toe net een mens he!
quote:sprankelend schreef op 13 oktober 2010 @ 21:43:

Gefeliciflapstaart Floris,



Ik pleur ff een mooi toepasselijk taartje neer en ben d'r weer weg van







Thnx Schat! Als er één was waarvan ik hoopte dat die even langs zou komen dan was jij het!

Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:46:

Oh jeetje Pop.



*ben benieuwd wat ze met de lapdance gedaan heeft, dat ze nu zo'n pijn heeft*Die moet ik nog doen
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 13 oktober 2010 @ 21:46:

En ik was effe hond uitlaten, en toen moest ik janken om post Bi, en toen om post Bam over Bi, en toen weer om Floor, en toen voor Iebie (met d'r domme schoonmoeder)



Kortom jullie zijn allemaal stom
Alle reacties Link kopieren
Bovenstebeste 3000+'ers,

ik kwam vorige week zomaar binnenvallen met een kangende vraag (wat dat 3000+ nou eigenlijk inhield...) en voordat ik het wist kon ik niet meer ontkomen. Bedankt voor het welkom, en ik vond het leuk om vanavond bij deze mijlpaal aanwezig te mogen zijn.



Tot morgen, no doubt.,..

Nu lekker koese (heb mijn vocabulaire ook al flink uitgebreid de afgelopen week.. )



Maken jullie het niet te laat? En ik wil geen gemopper over katers horen morgen he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:poppedotje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:47:

[...]





Ik lag op mijn buik te forummen op de bank

Oh ja... heel logisch ook!

Maar knap lastig dat je knieen nu in staking gaan, dat kan je nu net ff niet hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Bi, Floor en normaal doen.....ik bedoel....come on!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:47:

[...]





Die moet ik nog doen Das helemaal sneu!
quote:poppedotje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:44:

Ik moet zo slingers ophangen maar ik verga van de pijn in mijn knieën, snap er niks van, zo lag ik op mijn buik, zo kon ik niet meer staan!



Nu kan ik wel staan maar het doet ontiegelijk veel pijn...Ach meis dat word het niet meer met de lapdance
quote:lunaan schreef op 13 oktober 2010 @ 21:46:

En ik was effe hond uitlaten, en toen moest ik janken om post Bi, en toen om post Bam over Bi, en toen weer om Floor, en toen voor Iebie (met d'r domme schoonmoeder)



Kortom jullie zijn allemaal stom Tssss..... of jij bent gewoon een huillie!
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Hima!
Truste lieve Hima En ik vind het ook leuk dat jij er bij bent gekomen!



We hebben een kluppie opgericht tralalalalala
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:24:

Char en Nous Rosanna
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 21:48:

Bi, Floor en normaal doen.....ik bedoel....come on! Ze overschat me ernstig!
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 21:48:

Bi, Floor en normaal doen.....ik bedoel....come on! Definieer: Normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven