3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
vrijdag 16 juli 2010 om 08:35
Sgaapie in verhuis en klus modus
Ik moet werken maar ben mijn verhuis checklist aan het maken
Nu de belangrijker dingen, kleur voor de muren, wat voor vloer waar. Pffff keuzes en beslissingen
Cay wat een drama zeg, maar als het af is weet je waar je het voor gedaan heb.
Bam, wat leuk dat leuke meneer echt leuk blijkt en blijft
Floor, de laatste lootjes en dan kun je ervan gaan genieten.
No
Rest all
Heb ik dat?!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:16
Ik vind er trouwens niks aan dat je verkering hebt BAM. Je bent hier nooit meer.
Bi mag ook niet meer op vakantie en ik wil een algehele boycot van Griekenland als vakantieland, zodat we Luun ook gewoon weer regelmatig zien.
Stra, moet ook terug!
En dat alle boerderie'n ook maar in de fik mogen vliegen.
Zo!
Bi mag ook niet meer op vakantie en ik wil een algehele boycot van Griekenland als vakantieland, zodat we Luun ook gewoon weer regelmatig zien.
Stra, moet ook terug!
Zo!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:22
quote:floor72 schreef op 16 juli 2010 @ 09:16:
Ik vind er trouwens niks aan dat je verkering hebt BAM. Je bent hier nooit meer.
Stra, moet ook terug!
Zo!
Helemaal mee eensch!!!
Jacky heb ik ook al eeuwen niet meer gezien.
Stomme boerderie!
Stra, moet ook terug!
Zo!
Helemaal mee eensch!!!
Jacky heb ik ook al eeuwen niet meer gezien.
Stomme boerderie!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:39
quote:floor72 schreef op 16 juli 2010 @ 09:16:
Stra, moet ook terug!
Zo!
Lieve Floor, het maakt niet uit waar ik uithang, ik wip altijd wel weer even langs toch??
En over die boerderie.... je zou een actiegroepje kunnen starten.. Bianco doet zeker met je mee Hahaha neehoor... ik zit er al een stuk minder achter dan voorheen, zal wel moeten want ik heb niet meer hele dagen de tijd he.
Stra, moet ook terug!
Zo!
Lieve Floor, het maakt niet uit waar ik uithang, ik wip altijd wel weer even langs toch??
En over die boerderie.... je zou een actiegroepje kunnen starten.. Bianco doet zeker met je mee Hahaha neehoor... ik zit er al een stuk minder achter dan voorheen, zal wel moeten want ik heb niet meer hele dagen de tijd he.
vrijdag 16 juli 2010 om 09:43
goeiemorgen trouwens!!
Vandaag DE dag! Eerst ontbijten en dan richting ouwe camping van mams (88 km verderop). Hopen dat we de berg kunnen vinden want de camping zelf bestaat niet meer, daar schijnen nu 3 hoge torenflats te staan.
Vorige jaar om deze tijd.... vierden we mam dr 68ste verjaardag. En ik weet nog zo goed dat we in de tuin zaten en er een vlinder aan kwam, die ging bij mam op dr schouder zitten en heeft daar een behoorlijk tijdje gezeten. Het eerste wat ik toen dacht was: O nee he... dit is vast een teken dat dit alles niet goed af gaat lopen.
Nou ja, ik kan vandaag kiezen: huilie zijn, of zorgen dat het een mooie dag wordt met een mooie herinnering. Ik kies voor het laatste... maar het is wel moeilijk!!
Vandaag DE dag! Eerst ontbijten en dan richting ouwe camping van mams (88 km verderop). Hopen dat we de berg kunnen vinden want de camping zelf bestaat niet meer, daar schijnen nu 3 hoge torenflats te staan.
Vorige jaar om deze tijd.... vierden we mam dr 68ste verjaardag. En ik weet nog zo goed dat we in de tuin zaten en er een vlinder aan kwam, die ging bij mam op dr schouder zitten en heeft daar een behoorlijk tijdje gezeten. Het eerste wat ik toen dacht was: O nee he... dit is vast een teken dat dit alles niet goed af gaat lopen.
Nou ja, ik kan vandaag kiezen: huilie zijn, of zorgen dat het een mooie dag wordt met een mooie herinnering. Ik kies voor het laatste... maar het is wel moeilijk!!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:44
quote:Bianca40 schreef op 16 juli 2010 @ 09:43:
.
Mag het niet een mooie dag worden met een mooie herinnering, maar ook met een traan?
Sterkte vandaag lieverd!
.
Mag het niet een mooie dag worden met een mooie herinnering, maar ook met een traan?
Sterkte vandaag lieverd!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:50
Geen verwijzing en geen uitstrijkje.
Verwijzing niet nodig, dokter ziet net al sik de meerwaarde niet van een diagnose en heeft me de medicijnen voorgeschreven die ik daar ook zou krijgen.
Moest ook echt rustiger aan gaan doen nu (joh....) en hij was blij dat ik nu iemand had die op me past en me helpt en af en toe op mijn rem trapt.
Floor nie huile nie, ik kom wel weer vaker langs als de sleur toeslaat
Sgaapie succes met klussen, verhuizen, inrichten en genieten van je stekkie.
Maak er wat moois van.
(ik wil oohook!)
Verwijzing niet nodig, dokter ziet net al sik de meerwaarde niet van een diagnose en heeft me de medicijnen voorgeschreven die ik daar ook zou krijgen.
Moest ook echt rustiger aan gaan doen nu (joh....) en hij was blij dat ik nu iemand had die op me past en me helpt en af en toe op mijn rem trapt.
Floor nie huile nie, ik kom wel weer vaker langs als de sleur toeslaat
Sgaapie succes met klussen, verhuizen, inrichten en genieten van je stekkie.
Maak er wat moois van.
(ik wil oohook!)