3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
vrijdag 16 juli 2010 om 01:01
hai kom nog even zeggen. Tis druk op het werk, voor mij dan. @ collega's ziek. 1 langdurig en 1 kort met vakantie er achteraan, dus ik ben 3 dagen in de week geheel alleen, en over een week ruim anderhalve week alleen. Woehee alweer ik
Huis begint een slechte klucht te worden, veel achterstallig onderhoud, maar het dieptepunt is wel dat uit de achtertuin 45 kuub grond gegraven moet worden omdat er overal huisvuil ligt Nu wilden we wel afgraven omdat de tuin hoger ligt dan het pad,maar vrijwel de gehele tuin niet. Gelukkig op kosten van woningbouw, maar toch...
Hoe is het hier?
Huis begint een slechte klucht te worden, veel achterstallig onderhoud, maar het dieptepunt is wel dat uit de achtertuin 45 kuub grond gegraven moet worden omdat er overal huisvuil ligt Nu wilden we wel afgraven omdat de tuin hoger ligt dan het pad,maar vrijwel de gehele tuin niet. Gelukkig op kosten van woningbouw, maar toch...
Hoe is het hier?
vrijdag 16 juli 2010 om 06:50
Mogguh.
Mooi balen Cay, had al iets op hyves gelezen.
Heb ook ooit een tuin gehad die afgegraven moest worden, denk om je huis, bij ons niks dan lekkage en gescheurde fundering na die tijd.
Zit hier met Baby, mijn meiden en Leuke meneer slapen nog lekker die zijn vrij.
Om vier uur ik ook en dan lekker tot en met maandag met de boot weg
Straks eerst nog langs ome dokter, uitstrijkje en een verwijzing vragen voor de reumatoloog (jaja eindelijk) das minder lollig om te doen maar verder de hele dag geen plannen behalve de tas inpakken en wegwezen (Leuke meneer doet de boodschappen voor onderweg, wat een ideale man he ).
Fijne dag alvast voor allemaal!
Mooi balen Cay, had al iets op hyves gelezen.
Heb ook ooit een tuin gehad die afgegraven moest worden, denk om je huis, bij ons niks dan lekkage en gescheurde fundering na die tijd.
Zit hier met Baby, mijn meiden en Leuke meneer slapen nog lekker die zijn vrij.
Om vier uur ik ook en dan lekker tot en met maandag met de boot weg
Straks eerst nog langs ome dokter, uitstrijkje en een verwijzing vragen voor de reumatoloog (jaja eindelijk) das minder lollig om te doen maar verder de hele dag geen plannen behalve de tas inpakken en wegwezen (Leuke meneer doet de boodschappen voor onderweg, wat een ideale man he ).
Fijne dag alvast voor allemaal!