3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 10 juli 2010 om 22:56
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 22:55:
Van mij wel hoor Josje.
Fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad! En ach nu mag ze nog ff wat drinken hoor van me. (aardig he)
Was hier helemaal ingeregend net! Heb bed moeten verschonen en allerlei rekeningen zijn helemaal doorweekt. Oeps.Dat is best een rechtsgeldig excuus hoor IBI... voor de rekeningen dan Dat beddegoed is vervelender
Van mij wel hoor Josje.
Fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad! En ach nu mag ze nog ff wat drinken hoor van me. (aardig he)
Was hier helemaal ingeregend net! Heb bed moeten verschonen en allerlei rekeningen zijn helemaal doorweekt. Oeps.Dat is best een rechtsgeldig excuus hoor IBI... voor de rekeningen dan Dat beddegoed is vervelender
zaterdag 10 juli 2010 om 23:00
Geachte Eneco/Zilveren kruis/T-mobile,
Het verbaasd mij zeer dat ik een herinnering van u ontvang. Het was voor mij uiteraard onmogelijk om de rekening te betalen daar deze doorweekt was van de regen. U begrijpt natuurlijk dat mijn raam lekker openstond en ikzelf was nog maar net klaar met het uitvoeren van een zeer geslaagde regendans.
Ik zie uw excuus graag binnen een week tegemoet.
Met vriendelijke groet,
IBI
Het verbaasd mij zeer dat ik een herinnering van u ontvang. Het was voor mij uiteraard onmogelijk om de rekening te betalen daar deze doorweekt was van de regen. U begrijpt natuurlijk dat mijn raam lekker openstond en ikzelf was nog maar net klaar met het uitvoeren van een zeer geslaagde regendans.
Met vriendelijke groet,
IBI
zaterdag 10 juli 2010 om 23:02
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:00:
Met vriendelijke groet,
IBI
Maf mens!!!!
Haaaaaaaa Freakje Hoe heb je het gehad??
Met vriendelijke groet,
IBI
Maf mens!!!!
Haaaaaaaa Freakje Hoe heb je het gehad??
zaterdag 10 juli 2010 om 23:03
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:02:
Ik heb het een beetje losgelaten BI. Ze zijn er erg hard mee bezig en maandag komt de keuken. Weet dat ze aan het verven zijn en laminaat leggen. Van de week gaan ze behangen.
Het ergste is nu gelukkig wel gebeurd. Hoop snel weer naar huis te kunnen.Wat onwijs ontzettend lief dat iedereen zo hard aan het werk is! Geef ze allemaal maar een enorme knuffel van Bi
Ik heb het een beetje losgelaten BI. Ze zijn er erg hard mee bezig en maandag komt de keuken. Weet dat ze aan het verven zijn en laminaat leggen. Van de week gaan ze behangen.
Het ergste is nu gelukkig wel gebeurd. Hoop snel weer naar huis te kunnen.Wat onwijs ontzettend lief dat iedereen zo hard aan het werk is! Geef ze allemaal maar een enorme knuffel van Bi
zaterdag 10 juli 2010 om 23:04