3000+ knalt deel 56 in

10-07-2010 22:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:04:

[...]

Naar omstandigheden wel goed. Laatste chemo van deze kuur heeft hij vandaag gehad dus we zijn al wat aan het kijken naar het afbouwen van de prednison en hopen op een spoedige thuiskomst.he dat klinkt goed lieverd... fijn!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, Freak.
quote:vivafreak1 schreef op 10 juli 2010 @ 23:03:

Zo zeg er wordt geklust bij Ibi begrijp ik?!

Jazeker! Voordat HIH terug komt moet het helemaal af zijn. Badkamer schijnt al aardig te vorderen.

Bi,

Ik knuffel ze regelmatig maar zal het namens jou ook nog eens doen.

Freak,

Fijn dat je vakantie zo goed was!
Heee Iebje... weet je wat misschien een leuk idee is? Op de dag dat HIH thuiskomt die prachtige trouwjurk aantrekken en zeggen dat.. nou ja... dat kun je zelf wel invullen
Ja he.. meiden .. mini en ikke hadden hem wel verdiend.. en ben echt blij dat deze week zo super heeft uitgepakt!
Wow Ibi.. wat een goed nieuws.. huis klaar als lieve man weer thuis komt... nou knuffel ze dan ook maar even van mij hoor... super top zeg!!!!!!
quote:vivafreak1 schreef op 10 juli 2010 @ 23:06:

Ja he.. meiden .. mini en ikke hadden hem wel verdiend.. en ben echt blij dat deze week zo super heeft uitgepakt!

Heerlijk! En jullie hadden het inderdaad enorm verdiend! Ik moet maandag.

Ik doe bijna elke zin met een uitroepteken he ?
Bi,

das idd. geen slecht idee. Zal binnenkort kijken of ik hem nog pas (er zijn mensen die afvallen bij stress. Wie is er verbaasd als ik zeg dat ik niet 1 van die mensen ben?)
Ik ook hoor Bi

En jeetje maandag naar de caravan van mams... heftig hoor schat zal aan je denken
Idd Bi! dat doe je bijna bij elke zin! Maar dat doe ik ook vaak!
quote:Bianca40 schreef op 10 juli 2010 @ 23:08:

[...]

Heerlijk! En jullie hadden het inderdaad enorm verdiend! Ik moet maandag.

Ik doe bijna elke zin met een uitroepteken he ?Even teruggekeken maar idd. En dan nog vele ook. Maar dat geeft niet hoor.
Oh ja, je gaat maandag op vakantie Bi. Zal ook nog moeilijk zijn, met de spulletjes van mams
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:08:

Bi,

das idd. geen slecht idee. Zal binnenkort kijken of ik hem nog pas (er zijn mensen die afvallen bij stress. Wie is er verbaasd als ik zeg dat ik niet 1 van die mensen ben?)

*doet net alsof ze verbaasd is*

Ik niet hoor... ik val niet af als ik stress heb, niet als ik griep heb en niet toen nog op de bouw aan het werk was met heeeeeel veel trappen lopen. Dus ik ken het!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:09:

[...]

Even teruggekeken maar idd. En dan nog vele ook. Maar dat geeft niet hoor. Gelukkig dan maar! Dan hoef ik er niet op te letten! Maar als het jullie irriteert moeten jullie het wel zeggen he ?!
heb ik alle ramen en deuren dicht, is het al weer droog!
Jeetje Bi dat was ik helemaal vergeten! Zal een vreemde tijd voor je zijn/worden.
Eh.. ikke wel zelfs nu nog ben ik bang *bloos*
Mag ik even melden dat ik jullie gemist heb!
quote:friezinnetje schreef op 10 juli 2010 @ 23:09:

Oh ja, je gaat maandag op vakantie Bi. Zal ook nog moeilijk zijn, met de spulletjes van mams

Ja.. de eerste 2 dagen worden moeilijk... en de vrijdag ook.. en daar tussendoor gewoon veel Sangria

*en geen uitroeptekens gebruikt!*

O ja... eentje
Ik zal het zeggen Bi, hoewel ik er tegenwoordig te weinig ben om me te erriteren aan iemand. Ben allang blij als ik ff normaal hier kan zijn.
En dat ik het aan lieve belgische vriendinnen op de camping heb proberen uit te leggen wat dit is en hoe gaaf dit is!!!

*en dat dat niet echt lukte *
quote:vivafreak1 schreef op 10 juli 2010 @ 23:11:

Mag ik even melden dat ik jullie gemist heb! Dat mag hoor
Bang waarvoor Freak??

Nou dan maar flink Sangria inkopen daar, Bi

Welkom thuis Freak!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:11:

Ik zal het zeggen Bi, hoewel ik er tegenwoordig te weinig ben om me te erriteren aan iemand. Ben allang blij als ik ff normaal hier kan zijn.Super dat je even langs kan komen... en als het niet lukt maakt het ook geen pepernoot uit... dan zoeken we je gewoon op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven