3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 10 juli 2010 om 23:05
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:04:
[...]
Naar omstandigheden wel goed. Laatste chemo van deze kuur heeft hij vandaag gehad dus we zijn al wat aan het kijken naar het afbouwen van de prednison en hopen op een spoedige thuiskomst.he dat klinkt goed lieverd... fijn!!!!!!
[...]
Naar omstandigheden wel goed. Laatste chemo van deze kuur heeft hij vandaag gehad dus we zijn al wat aan het kijken naar het afbouwen van de prednison en hopen op een spoedige thuiskomst.he dat klinkt goed lieverd... fijn!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 10 juli 2010 om 23:05
quote:vivafreak1 schreef op 10 juli 2010 @ 23:03:
Zo zeg er wordt geklust bij Ibi begrijp ik?!
Jazeker! Voordat HIH terug komt moet het helemaal af zijn. Badkamer schijnt al aardig te vorderen.
Bi,
Ik knuffel ze regelmatig maar zal het namens jou ook nog eens doen.
Freak,
Fijn dat je vakantie zo goed was!
Zo zeg er wordt geklust bij Ibi begrijp ik?!
Jazeker! Voordat HIH terug komt moet het helemaal af zijn. Badkamer schijnt al aardig te vorderen.
Bi,
Ik knuffel ze regelmatig maar zal het namens jou ook nog eens doen.
Freak,
Fijn dat je vakantie zo goed was!
zaterdag 10 juli 2010 om 23:08
zaterdag 10 juli 2010 om 23:09
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:08:
Bi,
das idd. geen slecht idee. Zal binnenkort kijken of ik hem nog pas (er zijn mensen die afvallen bij stress. Wie is er verbaasd als ik zeg dat ik niet 1 van die mensen ben?)
*doet net alsof ze verbaasd is*
Ik niet hoor... ik val niet af als ik stress heb, niet als ik griep heb en niet toen nog op de bouw aan het werk was met heeeeeel veel trappen lopen. Dus ik ken het!
Bi,
das idd. geen slecht idee. Zal binnenkort kijken of ik hem nog pas (er zijn mensen die afvallen bij stress. Wie is er verbaasd als ik zeg dat ik niet 1 van die mensen ben?)
*doet net alsof ze verbaasd is*
Ik niet hoor... ik val niet af als ik stress heb, niet als ik griep heb en niet toen nog op de bouw aan het werk was met heeeeeel veel trappen lopen. Dus ik ken het!
zaterdag 10 juli 2010 om 23:11
zaterdag 10 juli 2010 om 23:13
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 23:11:
Ik zal het zeggen Bi, hoewel ik er tegenwoordig te weinig ben om me te erriteren aan iemand. Ben allang blij als ik ff normaal hier kan zijn.Super dat je even langs kan komen... en als het niet lukt maakt het ook geen pepernoot uit... dan zoeken we je gewoon op
Ik zal het zeggen Bi, hoewel ik er tegenwoordig te weinig ben om me te erriteren aan iemand. Ben allang blij als ik ff normaal hier kan zijn.Super dat je even langs kan komen... en als het niet lukt maakt het ook geen pepernoot uit... dan zoeken we je gewoon op