3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zondag 25 juli 2010 om 10:45
zondag 25 juli 2010 om 10:47
Ik heb een plekje voor ze ingericht in de gang, compleet met lig, lounche en krab gelegenheden. De andere kamers komen ze NIET in terwijl ik weg ben! Nou oke, de badkamer dan, dat is nog wel schoon te maken. Lijkt weinig, maar de hal beneden is redelijk groot en dan kunnen ze nog de trap op naar het halletje boven en de badkamer in. Ik zal iets lekkers voor ze klaarleggen. Verwarming op 18 graden zetten voor de zekerheid denk ik he?
zondag 25 juli 2010 om 12:26
He min, als je terug bent moet (moet? Mag!) je even naar de dierenwinkel voor een flesje feliway. Daar spuit je je hele huis mee in behalve krabpalen en kattenbak. Dat spul zorgt ervoor dat ze op de gespoten plekken 'verliefd' worden en daar niet krabben, plassen of poepen. Er is ook een feliway verdarper, die hang je gewoon op en daar worden ze relaxed van.
Is maar een tip, bij ons heeft het geholpen bij die etterbakken (die ook niet opgevoed zijn in ouderlijk huis ) die alles kapotkrabten en onderpiesten.
Goodmorning!
Is maar een tip, bij ons heeft het geholpen bij die etterbakken (die ook niet opgevoed zijn in ouderlijk huis ) die alles kapotkrabten en onderpiesten.
Goodmorning!
zondag 25 juli 2010 om 13:20
zondag 25 juli 2010 om 13:27
quote:Sgaapie schreef op 25 juli 2010 @ 13:16:
Vilma,
ben jij ook zo van hot naar haar aan het lopen zonder echt zinnig bezig te zijn. Of heb alleen ik daar last van
*Al 8 dozen ingepakt*
Nee, maar ik zit nu op een emotioneel breekpunt, huil.
Overal staan dozen ik word er gek van, zo lijkt het alsof het helemaal niet opschiet...en het tv. meubel krijg ik met geen mogelijkheid uit elkaar, grrrrrr
*36 dozen ingepakt*
Vilma,
ben jij ook zo van hot naar haar aan het lopen zonder echt zinnig bezig te zijn. Of heb alleen ik daar last van
*Al 8 dozen ingepakt*
Nee, maar ik zit nu op een emotioneel breekpunt, huil.
Overal staan dozen ik word er gek van, zo lijkt het alsof het helemaal niet opschiet...en het tv. meubel krijg ik met geen mogelijkheid uit elkaar, grrrrrr
*36 dozen ingepakt*
zondag 25 juli 2010 om 13:34