3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 15 mei 2010 om 22:03
Nee niet met snot, dat doe ik niet snel, maar wel momenten met dicht geknepen keel gezeten en wat tranen laten vloeien zeg, poe hee.
Ik vind het een mooie film, erg aangrijpend idd.
Ik wilde op momenten het doek wel inspringen om de hoofdrolspeelster onder mijn arm mee te nemen en andere spelers te lijf te gaan.
Heel meeslepend soms.
Ik vind het een mooie film, erg aangrijpend idd.
Ik wilde op momenten het doek wel inspringen om de hoofdrolspeelster onder mijn arm mee te nemen en andere spelers te lijf te gaan.
Heel meeslepend soms.
zaterdag 15 mei 2010 om 22:27
Ik ben naar Precious geweest Anne.En...alleen, als Remi
Maar achteraf vond ik dat wel fijn, kan gewoon lekker in de film mee gaan en hoefde mij niet in te houden met mijn tranen.
Het was ook niet druk, zaten maar 6 mensen in de zaal, dus had ook een heel deel van de zaal voor mij alleen, niemand die mij zag.
Maar achteraf vond ik dat wel fijn, kan gewoon lekker in de film mee gaan en hoefde mij niet in te houden met mijn tranen.
Het was ook niet druk, zaten maar 6 mensen in de zaal, dus had ook een heel deel van de zaal voor mij alleen, niemand die mij zag.
zaterdag 15 mei 2010 om 22:52
Goed.. meiden sgaap is verbannen maar heb haar gesproken op msn en melde dat ik wilde schrijven...........
heb ik gedaan en mijn eindconclusie.. een gedicht wil ik delen
doe ermee wat je wilt maar dit ben ik
living on the edge
Ik wil leven
Ik wil beleven
Ik wil zien
En ik wil voelen
ik wil het leven.. leven
met alles wat er in zit
niet beknot en gevangen
ik wil naar het "het leven "verlangen
daardoor maak ik fouten
die ik dingen die niet mogen
maar ik wil en kan mezelf niet verloochenen
Ik ga ÏK zijn
en ik mag mezelf zijn!!!!!!!!!!!
heb ik gedaan en mijn eindconclusie.. een gedicht wil ik delen
doe ermee wat je wilt maar dit ben ik
living on the edge
Ik wil leven
Ik wil beleven
Ik wil zien
En ik wil voelen
ik wil het leven.. leven
met alles wat er in zit
niet beknot en gevangen
ik wil naar het "het leven "verlangen
daardoor maak ik fouten
die ik dingen die niet mogen
maar ik wil en kan mezelf niet verloochenen
Ik ga ÏK zijn
en ik mag mezelf zijn!!!!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 15 mei 2010 om 23:01
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 mei 2010 @ 22:48:
Heel goed dat je geweest bent Ier. Kan ik een voorbeeld aan nemen
Ik vond het ook wel een stap hoor Ibi, maar het was maar de plaatselijke bios om de hoek wat niet veel voorstelt en er was geen hond.
Dus.. was eigenlijk maar peanuts, helemaal naar een echte bioscoop met veel mensen had ik niet gedaan
Heel goed dat je geweest bent Ier. Kan ik een voorbeeld aan nemen
Ik vond het ook wel een stap hoor Ibi, maar het was maar de plaatselijke bios om de hoek wat niet veel voorstelt en er was geen hond.
Dus.. was eigenlijk maar peanuts, helemaal naar een echte bioscoop met veel mensen had ik niet gedaan