3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ja dat meen ik Boarder... ik heb een bloedhekel aan schoenen kopen. Want ik vind maar heel weinig leuk.

Dus als ze echt afgetrapt zijn, dan MOET ik op zoek naar nieuwe.

Ik heb nu wel 3 paar tegelijk:

roze bergschoenen

witte halfhoge gympen

zwarte Gestapo-laarzen

dat is mn record
en voor de zomer heb ik teenslippers!!
Bianca ik ken het probleem dat er maar weinig schoenen leuk zijn. Ik loop altijd schoenenwinkels in maar koop zelden omdat ik maar weinig heren schoenen mooi vind. En als ik dan een paar zie die ik leuk vind dan moet ik ze hebben ook.

Maar roze bergschoenen heb ik nog nooit gezien :-)
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 23:15:

en voor de zomer heb ik teenslippers!!Slippers zijn geweldig. Ik ben dol op Havanna's die lopen echt lekker
Oke, het is duidelijk.

las net even een paar laatste post op het leef topic waar ik al eerder mij van geen kwaad bewust binnen kwam vallen en direct al stuite op een post "zijn er hier geen zeikwijven"

Maar de laatste posts maken een hoop duidelijk.

Er is hier een hele hoop lief en leed gedeeld en ik heb zelf verdomme voor iedereen ook tot in de laatste uurtjes een luisterend oor geboden.

Want moeilijke momenten zijn er door velen hier al geschreven.

Zo vaak post ik niet over mijn echte sores, maar nu deed ik dat wel een keer, en nu jaag ik daar gelijk iedereen mee weg?

En kan luchtigheid hier ineens niet meer? sinds wanneer??

Echt een heel fijn gevoel zeg.

Bedankt.
Iry,

Mij jaag er niet mee weg. Ik waardeer en respecteer je zoals je bent.
Iry ik heb me een beetje afzijdig gehouden van de hele discussies hier. Deels omdat ik soms ook met dingen zit maar deze liever niet deel.

Ik heb wel geleerd dat je, je gewoon niet teveel van andere moet aantrekken en gewoon doen wat voor jou fijn voelt. Of je nou over sores wil praten of over luchtigheid.

Momenteel past bij mij gewoon de luchtigheid waardoor ik soms wat oppervlakkig kan overkomen maar ik voel me er goed bij. Dus doe gewoon waar jij je goed bij voelt
Ier, probeer het niet te persoonlijk aan te trekken, het is een proces geweest denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En nu weer wat luchtigheid. Ik heb toch het boek: de eenzaamheid van de priemgetallen gekocht. Kan niet wachten om te beginnen. Nadeel is wel dat al 3 boeken (en de Donald Duck) aan het lezen ben.

Laat het maar snel zomer worden dan kan ik lekker uren op de boot liggen lezen.
Boarder, ik ben ook voor een groot deel luchtigheid en humor hoor.

Ik schakel ook net zo makkelijk tussen wat zwaar en luchtig.

Zit hier vaker met tranen over mijn wangen van het lachen dan wat anders.

Maar goed, kennelijk druk ik ineens een stempel, en het voelde even fijn idd om een keer mijn kwetsbare kant te uiten, nu is het gewoon kut.

Nah ja.... beetje schoolplein gevoel dit, laten we er dan ook maar om lachen als je dat nog moet hebben op deze leeftijd
Roos, ik trek mij dit wel persoonlijk aan, meer kan ik er ook niet van maken, sorry meid.
Dat boek heb ik ook over zitten twijfelen Boarder.

Las daar verschillenden meningen over.

Ben dus heel benieuwd wat je er van vind (nadat je de Donald Duck uit hebt )

Laat maar weten!
Zodra ik hem uit heb zal ik mijn mening geven. Maar uiteraard eerst de Donald Duck uit lezen. Het is erg spannend. Donald probeert om Guus Geluk af te troeven maar Guus heeft zoveel geluk dat het nog moeilijk gaat worden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen

Zat in een toernooi, pfff, wat een ergernis, duurde veel te lang.
laat maar..
oeh... ik zie het maar somber in voor Donald Duck hoor Board, hij is niet zo snugger, of.... zijn neefjes kwik, kwek en kwak moeten hem nog te hulp komen, anders.
Ga nu slapen......... ben eerlijk gewest en ok op ander topiv ook gedeeld maar dat ben ik en dat wilde ik zeggen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dus nu welterusten lieverts van 3000 :kiss;
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Anne, jouw plekje is hier hoor.

En we plussen nog lang door.
Ik ga even een paar dagen afstand nemen van het forum, ik merk dat ik heel veel last heb van wat er nu gebeurt. Het doet mij heel veel pijn dat er nu 2 kampen lijken te zijn, maar dat is mijn stukje. Ik kan voor niemand bepalen waar hij of zij schrijft en waarover en dat is ook zeker niet mijn bedoeling. Jullie zijn allemaal belangrijk voor me en ik moet voor mezelf een manier vinden om hier mee te dealen

veel liefs allemaal en voor degenen die willen, mijn msn staat open
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Trustuh Freak.
Ja Iry het gaat nog heel spannend worden. Ik denk dat hij wel weer naar Timboektoe zal vluchten.

Welterusten Freak
Heel jammer Roos.

Ik plus gewoon door hoor, 2 kampen of niet.
Heel herkenbaar hoor Anne, alsof er ineens twee kampen zijn.

Wat je dacht dat het altijd 1 groepje was, waar je altijd wel mee uit kon komen, lief en leed, lach en traan, alles schrijven enzo..

Dat is niet meer.

En ik voel mij helemaal de boosdoener nu.

Echte meid, als ik dat had geweten had ik mijn mond wel gehouden.
lieve meiden,

ik vind het ook klote dat het nu zo verdeeld is... echt klote!!

Hopelijk komt het weer in orde allemaal, en dat hoop ik echt!!

Nogmaals

en nu ga ik naar mn dure onderlaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven