3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 15 mei 2010 om 23:15
zaterdag 15 mei 2010 om 23:17
zaterdag 15 mei 2010 om 23:22
Oke, het is duidelijk.
las net even een paar laatste post op het leef topic waar ik al eerder mij van geen kwaad bewust binnen kwam vallen en direct al stuite op een post "zijn er hier geen zeikwijven"
Maar de laatste posts maken een hoop duidelijk.
Er is hier een hele hoop lief en leed gedeeld en ik heb zelf verdomme voor iedereen ook tot in de laatste uurtjes een luisterend oor geboden.
Want moeilijke momenten zijn er door velen hier al geschreven.
Zo vaak post ik niet over mijn echte sores, maar nu deed ik dat wel een keer, en nu jaag ik daar gelijk iedereen mee weg?
En kan luchtigheid hier ineens niet meer? sinds wanneer??
Echt een heel fijn gevoel zeg.
Bedankt.
las net even een paar laatste post op het leef topic waar ik al eerder mij van geen kwaad bewust binnen kwam vallen en direct al stuite op een post "zijn er hier geen zeikwijven"
Maar de laatste posts maken een hoop duidelijk.
Er is hier een hele hoop lief en leed gedeeld en ik heb zelf verdomme voor iedereen ook tot in de laatste uurtjes een luisterend oor geboden.
Want moeilijke momenten zijn er door velen hier al geschreven.
Zo vaak post ik niet over mijn echte sores, maar nu deed ik dat wel een keer, en nu jaag ik daar gelijk iedereen mee weg?
En kan luchtigheid hier ineens niet meer? sinds wanneer??
Echt een heel fijn gevoel zeg.
Bedankt.
zaterdag 15 mei 2010 om 23:27
Iry ik heb me een beetje afzijdig gehouden van de hele discussies hier. Deels omdat ik soms ook met dingen zit maar deze liever niet deel.
Ik heb wel geleerd dat je, je gewoon niet teveel van andere moet aantrekken en gewoon doen wat voor jou fijn voelt. Of je nou over sores wil praten of over luchtigheid.
Momenteel past bij mij gewoon de luchtigheid waardoor ik soms wat oppervlakkig kan overkomen maar ik voel me er goed bij. Dus doe gewoon waar jij je goed bij voelt
Ik heb wel geleerd dat je, je gewoon niet teveel van andere moet aantrekken en gewoon doen wat voor jou fijn voelt. Of je nou over sores wil praten of over luchtigheid.
Momenteel past bij mij gewoon de luchtigheid waardoor ik soms wat oppervlakkig kan overkomen maar ik voel me er goed bij. Dus doe gewoon waar jij je goed bij voelt
zaterdag 15 mei 2010 om 23:29
zaterdag 15 mei 2010 om 23:32
Boarder, ik ben ook voor een groot deel luchtigheid en humor hoor.
Ik schakel ook net zo makkelijk tussen wat zwaar en luchtig.
Zit hier vaker met tranen over mijn wangen van het lachen dan wat anders.
Maar goed, kennelijk druk ik ineens een stempel, en het voelde even fijn idd om een keer mijn kwetsbare kant te uiten, nu is het gewoon kut.
Nah ja.... beetje schoolplein gevoel dit, laten we er dan ook maar om lachen als je dat nog moet hebben op deze leeftijd
Ik schakel ook net zo makkelijk tussen wat zwaar en luchtig.
Zit hier vaker met tranen over mijn wangen van het lachen dan wat anders.
Maar goed, kennelijk druk ik ineens een stempel, en het voelde even fijn idd om een keer mijn kwetsbare kant te uiten, nu is het gewoon kut.
Nah ja.... beetje schoolplein gevoel dit, laten we er dan ook maar om lachen als je dat nog moet hebben op deze leeftijd
zaterdag 15 mei 2010 om 23:37
zaterdag 15 mei 2010 om 23:42
Ik ga even een paar dagen afstand nemen van het forum, ik merk dat ik heel veel last heb van wat er nu gebeurt. Het doet mij heel veel pijn dat er nu 2 kampen lijken te zijn, maar dat is mijn stukje. Ik kan voor niemand bepalen waar hij of zij schrijft en waarover en dat is ook zeker niet mijn bedoeling. Jullie zijn allemaal belangrijk voor me en ik moet voor mezelf een manier vinden om hier mee te dealen
veel liefs allemaal en voor degenen die willen, mijn msn staat open
veel liefs allemaal en voor degenen die willen, mijn msn staat open
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 15 mei 2010 om 23:44
Heel herkenbaar hoor Anne, alsof er ineens twee kampen zijn.
Wat je dacht dat het altijd 1 groepje was, waar je altijd wel mee uit kon komen, lief en leed, lach en traan, alles schrijven enzo..
Dat is niet meer.
En ik voel mij helemaal de boosdoener nu.
Echte meid, als ik dat had geweten had ik mijn mond wel gehouden.
Wat je dacht dat het altijd 1 groepje was, waar je altijd wel mee uit kon komen, lief en leed, lach en traan, alles schrijven enzo..
Dat is niet meer.
En ik voel mij helemaal de boosdoener nu.
Echte meid, als ik dat had geweten had ik mijn mond wel gehouden.