Wij hebben hier ook regelmatig een pyamadag hoor, vooral op zondag. Is niets mis mee. Zoon heeft nu af en toe de pech dat hij op zondag moet werken en zich dus moet aankleden.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ohw......hmm..* gaat toch ook maar snel aankleden zo dan*
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 29 december 2009 om 14:27
Zjeen.. mn moeder woont aan de andere kant van ons dorp (3 km verderop dus ongeveer). En het ziekenhuis is 10 minuten rijden. Maar we gaan om 15.00 uur al weg want mn broer wil altijd gratis parkeren en dan moeten we even zoeken.... KRENT!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 29 december 2009 om 14:28
Freaky... heb je LeukerT nog kunnen zien met de kerst?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 29 december 2009 om 14:33
Mn moeder is al in het ziekenhuis Zjeen. Is zondag opgenomen. Mn broer komt me halen en mn vader en stiefmoeder zijn er dan ook. Mr Bianco probeert het ook te redden. Wordt dus een heeuule kamer vol voor de arts
Nee afstand ( volledige radiostilte ) kwam onverwacht voor mij.... snapte er niets van... maar nu uitgesproken zo'n beetje... livegesprek moet nog komen
Bi heeft nog een half uur om 3x te plassen, 4x hier te posten, de computer uit te zetten, nogmaals te posten, oh nee, kenniet want comp uit. Freak te smssen.
Tanden te poeyesen. Zakdoekjes te halen. Muntgeld te verzanemeln voor die rotautomaten en te lopen zitten staan te wachten en uit het raam te kijken of broedert er al aankomt.