3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 13:48
En ik sla mijn lappie open en wat zie ik ...tada!! het plusteken!!
Hoe blind kan je zijn midden in de nacht.Ik was ook zo zenuwachtig, wat een druk werd er gelegd op mij zeg .
Qwert, mij gaat dat ook niet lukken hoor om altijd alles terug te lezen dus ik zal best eens af en toe wat missen, dan ook belangrijke zaken waarvoor alvast excuus.
Ik hoop dan ook op samenvattingen af en toe
Hoe blind kan je zijn midden in de nacht.Ik was ook zo zenuwachtig, wat een druk werd er gelegd op mij zeg .
Qwert, mij gaat dat ook niet lukken hoor om altijd alles terug te lezen dus ik zal best eens af en toe wat missen, dan ook belangrijke zaken waarvoor alvast excuus.
Ik hoop dan ook op samenvattingen af en toe

dinsdag 29 december 2009 om 13:53
Heerlijk juist Iry... dat is nou quality-time!!
Ja Piba... het was een gesprek waar ik al heel lang tegenop zag en steeds niet over durfde te beginnen. Toen moest ik aan Noanne beloven dat ik het gelijk na de kerst wel zou doen omdat het gewoon belangrijk is... en dat is nu dus gelukkig gebeurd.
Blijven er nog wel heel veel vragen over maar ik denk zomaar dat dat vandaag en morgen wel uit pure noodzaak besproken gaat worden
Ja Piba... het was een gesprek waar ik al heel lang tegenop zag en steeds niet over durfde te beginnen. Toen moest ik aan Noanne beloven dat ik het gelijk na de kerst wel zou doen omdat het gewoon belangrijk is... en dat is nu dus gelukkig gebeurd.
Blijven er nog wel heel veel vragen over maar ik denk zomaar dat dat vandaag en morgen wel uit pure noodzaak besproken gaat worden

dinsdag 29 december 2009 om 14:02
Lieve Bianca,
dat je moeder al valalles heeft geregeld zegt natuurlijk wel dat ze ook in haar hart wel weet dat het flink mis kan zijn.
Neemt niet weg dat DE woorden toch hard aan zullen komen.
Brand kaarsje voor jullie.
Wat gaat die tijd toch langazaam he. Hoewel, nu schiet het ineen sop.
We hopen nog wat van je te hoten als is het maar 1 wooed.
En anders begrijpen we het ook wel.
Liefs van Zjeen
dat je moeder al valalles heeft geregeld zegt natuurlijk wel dat ze ook in haar hart wel weet dat het flink mis kan zijn.
Neemt niet weg dat DE woorden toch hard aan zullen komen.
Brand kaarsje voor jullie.
Wat gaat die tijd toch langazaam he. Hoewel, nu schiet het ineen sop.
We hopen nog wat van je te hoten als is het maar 1 wooed.
En anders begrijpen we het ook wel.
Liefs van Zjeen