3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 20:08
dinsdag 29 december 2009 om 20:08
dinsdag 29 december 2009 om 20:10
Ik voel me opeens heel gezond, mis niks (ja amandelen), maar heb al mijn verstandkiezen nog.
Soms bij spanning last van mijn nek, dan schiet het erin, en dan kan ik hem niet meer draaien,
Maar petje af voor jullie allemaal, ik lees vol bewondering hoe jullie kunnen omgaan met (in mijn ogen) toch grote ingrijpen. Tegen de tijd dat ik dit stukje plaats zitten we op blz 115 en ben ik weer zwaar mosterd.
Soms bij spanning last van mijn nek, dan schiet het erin, en dan kan ik hem niet meer draaien,
Maar petje af voor jullie allemaal, ik lees vol bewondering hoe jullie kunnen omgaan met (in mijn ogen) toch grote ingrijpen. Tegen de tijd dat ik dit stukje plaats zitten we op blz 115 en ben ik weer zwaar mosterd.
dinsdag 29 december 2009 om 20:12
dinsdag 29 december 2009 om 20:13
quote:zjena35 schreef op 29 december 2009 @ 20:10:
Straat, niks ergers dan een kaartje van Ari B zonder ondergoedd
Toevallig heb ik een vriend die heel veel op Arie lijkt, en die heeft me een kaartje gestuurd, heel creatief, met zichzelf erop in een disco-pak , op een podium en daarachter blauwe lucht en wolken, echt een super kaart. Heel mooi gedaan, er staat natuurlijk ook nog ergens 2010 Heb ik vandaag gekregen, en ik moest heel hard lachen toen ik het zag.
Maar hij is leuk, hoor. En Arie vind ik ook Jumhhhhhh
Straat, niks ergers dan een kaartje van Ari B zonder ondergoedd
Toevallig heb ik een vriend die heel veel op Arie lijkt, en die heeft me een kaartje gestuurd, heel creatief, met zichzelf erop in een disco-pak , op een podium en daarachter blauwe lucht en wolken, echt een super kaart. Heel mooi gedaan, er staat natuurlijk ook nog ergens 2010 Heb ik vandaag gekregen, en ik moest heel hard lachen toen ik het zag.
Maar hij is leuk, hoor. En Arie vind ik ook Jumhhhhhh
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 29 december 2009 om 20:13