3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 21:37
En bovendien... de wereld draait zo overduidelijk door. Morgenochtend moet ik vuurwerk ophalen voor mn zoon... zn kleren strijken want hij logeert bij een vriendje en komt morgen zn tas vuile kleren omruilen voor een tas schone...
alleen het idee dat mn broer alleen in mn moeders huis zit vind ik zwaar kut voor hem
alleen het idee dat mn broer alleen in mn moeders huis zit vind ik zwaar kut voor hem
dinsdag 29 december 2009 om 21:40
Roosie dat is niet waar hoor! Als je je kut voelt dan voel je je zo en het maakt nooit uit of ergens anders 'ergere' problemen zijn.
Ik kan ook zeggen dat ik niet moet zeuren omdat ik mn vader, mn stiefmoeder, mn broer en mn zus om me heen heb. Er zullen ook mensen zijn die dit meemaken en helemaal niemand om zich heen hebben.
En bovendien.
Regel van 3000
Niemand bepaalt wiens problemen het ergst zijn
Ik kan ook zeggen dat ik niet moet zeuren omdat ik mn vader, mn stiefmoeder, mn broer en mn zus om me heen heb. Er zullen ook mensen zijn die dit meemaken en helemaal niemand om zich heen hebben.
En bovendien.
Regel van 3000
Niemand bepaalt wiens problemen het ergst zijn