3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 00:28
quote:qwertu schreef op 30 december 2009 @ 00:25:
Oh, da's jammer, Lunaan. Alhoewel... elke avond mastruberen gaat ook vervelen op den duur natuurlijk.
Strateeg, je zit toch niet nog steeds te wachten op een telefoontje hè? Want als het die botte boer was met wie je een kerstdate hoopte te regelen, dan verwacht ik niet dat 'ie nog belt voor een date morgenochtend. O, huh, de verhalen worden steeds sterker hier, hahahaha
Oh, da's jammer, Lunaan. Alhoewel... elke avond mastruberen gaat ook vervelen op den duur natuurlijk.
Strateeg, je zit toch niet nog steeds te wachten op een telefoontje hè? Want als het die botte boer was met wie je een kerstdate hoopte te regelen, dan verwacht ik niet dat 'ie nog belt voor een date morgenochtend. O, huh, de verhalen worden steeds sterker hier, hahahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 30 december 2009 om 00:31
quote:mamalief schreef op 30 december 2009 @ 00:29:
[...]
Da's nog heel wat Floor, ik kreeg alleen maar een afgunstige blik en ze sleurde Boog bij me vandaan... Ho ho effe! Ik keek alleen met een "wat ben jíj nou aan het doen"-blik toen je gebukt voor Boogje ging staan, blijkbaar op zijn verzoek, zodat hij haasje-over HOPPÁ! naast mij terecht kwam.
[...]
Da's nog heel wat Floor, ik kreeg alleen maar een afgunstige blik en ze sleurde Boog bij me vandaan... Ho ho effe! Ik keek alleen met een "wat ben jíj nou aan het doen"-blik toen je gebukt voor Boogje ging staan, blijkbaar op zijn verzoek, zodat hij haasje-over HOPPÁ! naast mij terecht kwam.
woensdag 30 december 2009 om 00:33
quote:qwertu schreef op 30 december 2009 @ 00:31:
[...]
Ho ho effe! Ik keek alleen met een "wat ben jíj nou aan het doen"-blik toen je gebukt voor Boogje ging staan, blijkbaar op zijn verzoek, zodat hij haasje-over HOPPÁ! naast mij terecht kwam.
Dream on babe....zo was het nét niet....
We vechten het nog wel es uit....you and me....oeh....
[...]
Ho ho effe! Ik keek alleen met een "wat ben jíj nou aan het doen"-blik toen je gebukt voor Boogje ging staan, blijkbaar op zijn verzoek, zodat hij haasje-over HOPPÁ! naast mij terecht kwam.
Dream on babe....zo was het nét niet....
We vechten het nog wel es uit....you and me....oeh....
woensdag 30 december 2009 om 00:34
woensdag 30 december 2009 om 00:36
Is dat echt waar, dat ik dat heb gezegd dan? Sjesis, dat heb ik echt geblocked hoor. Ik weet alleen nog dat ik onderweg was naar La India om het over borstvoeding te hebben en toen kreeg ik een witte waas voor mijn ogen waar doorheen ik blijkbaar nog wel mensen gezien en dingen gezegd heb, maar sjee, hormones took over. Ofzo.