3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 13:07
Ik had de laatste goudgrenetten!!! En er ws alleen maar heel dure champagne en wij drin ken eigenlijk niet (ik alleen port)
Dus ik gekoof dat ik dat spul met appelcider heb gekocht. Wat maakt het uit.
We zullen niet heel erg blij elkaar geluk toewensen. En we gaan huilen bij heeppie nieuuwjear. Omdat we het allebei zo k#t hebben.
Alleen hij blijft er zo mee zitten, doet er niks aan, ik moet hem echt uit zijn hol trekken met een enhousiaste stem, en niet zielig doen. (dat komt ael als ie er is haha)
Dus ik gekoof dat ik dat spul met appelcider heb gekocht. Wat maakt het uit.
We zullen niet heel erg blij elkaar geluk toewensen. En we gaan huilen bij heeppie nieuuwjear. Omdat we het allebei zo k#t hebben.
Alleen hij blijft er zo mee zitten, doet er niks aan, ik moet hem echt uit zijn hol trekken met een enhousiaste stem, en niet zielig doen. (dat komt ael als ie er is haha)
woensdag 30 december 2009 om 13:12
Als ik alleen was geweest met oud en nieuw, zou ik niet naar familie gaan. Zo van : Ach , daar heebne we die arme zjeen weer. Die komt ook allenn maar als ze het moeilijk heeft. (maar dat is eg niet zo)
En als ik niet bij Floor had gekund, had ik lekker me vriendin gebeld om extra oxazepam, en was ik naar bed gegaan.
Kan er niet tegen (slap, ik weet het) dat iedereen happy is of doet en ik alleen ben
Nou ik ga hangen, moet dingen doen.
Veel leifs van Zjeeeen.
En NOA, kom je nog even gedag zeggen alsjeblieft?
En als ik niet bij Floor had gekund, had ik lekker me vriendin gebeld om extra oxazepam, en was ik naar bed gegaan.
Kan er niet tegen (slap, ik weet het) dat iedereen happy is of doet en ik alleen ben
Nou ik ga hangen, moet dingen doen.
Veel leifs van Zjeeeen.
En NOA, kom je nog even gedag zeggen alsjeblieft?
woensdag 30 december 2009 om 13:16
woensdag 30 december 2009 om 13:29
woensdag 30 december 2009 om 13:33
woensdag 30 december 2009 om 13:36
quote:vivafreak1 schreef op 30 december 2009 @ 13:32:
Fijn Bam dat je hondenoppas heb.....
Ik weet het morgen pas of ik echt kom hoor.... al die vervelende ijzel en sneeuw berichten...jakkes
Daar hangt het bij mij ook vanaf hoor, hoop dat het meevalt want ik heb er wel zin in!
De meiden ook trouwens, raar want ze zijn altijd wat huiverig voor het onbekende...maar fijn dat ze nu zo enthousiast zijn!
Nog één peukje en dan gaan we richting bus.....brrrr heb het nu al koud!
Fijn Bam dat je hondenoppas heb.....
Ik weet het morgen pas of ik echt kom hoor.... al die vervelende ijzel en sneeuw berichten...jakkes
Daar hangt het bij mij ook vanaf hoor, hoop dat het meevalt want ik heb er wel zin in!
De meiden ook trouwens, raar want ze zijn altijd wat huiverig voor het onbekende...maar fijn dat ze nu zo enthousiast zijn!
Nog één peukje en dan gaan we richting bus.....brrrr heb het nu al koud!
woensdag 30 december 2009 om 13:39
Moet me ook nog even voorbereiden....vanavond work out in de sportschool.... het is een dames sportschool maar 1 keer per jaar met O&N mogen de mannen meedoen...
Duh en iemand heeft gewoon doodleuk mijn naam opgeschreven... en ikke me natuurlijk niet laten kennen he
Duh en iemand heeft gewoon doodleuk mijn naam opgeschreven... en ikke me natuurlijk niet laten kennen he
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd