3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu

dinsdag 29 december 2009 om 13:44

dinsdag 29 december 2009 om 13:45
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 13:43:
Gifgroene joggingsbroek, brandweerrood hempje, zuurstokroze sokken en een bruin vest. En nu maar hopen dat Gaston niet aanbelt
whaha, ik hoopte juist dat Gaston niet op mijn werk zou komen: vanmorgen vloog ik met mijn (dacht ik) lege koffiekopje de trap op, nu zit mijn hele voorkant vol koffievlekken
Gelukkig hoef ik vandaag niet repre te zijn!
Gifgroene joggingsbroek, brandweerrood hempje, zuurstokroze sokken en een bruin vest. En nu maar hopen dat Gaston niet aanbelt
whaha, ik hoopte juist dat Gaston niet op mijn werk zou komen: vanmorgen vloog ik met mijn (dacht ik) lege koffiekopje de trap op, nu zit mijn hele voorkant vol koffievlekken
Gelukkig hoef ik vandaag niet repre te zijn!
dinsdag 29 december 2009 om 13:47

dinsdag 29 december 2009 om 13:48
En weet je... eigenlijk ben ik nog niet eens zenuwachtig voor de uitslag, heel raar. Maar diep van binnen weet ik gewoon dat het niet goed gaat komen. Ik ben meer zenuwachtig voor mn moeders reactie, mn eigen reactie en die van mn broer.
Enneh... eventjes @ No... ik heb HET gesprek met mn moeder gevoerd hoor
Zondagavond had een verpleegster tegen mn moeder gezegd: Zou je je zoon en dochter niet gaan bellen want als het misgaat moeten we toch weten of u gereanimeerd moet worden
Mn moeder schrok zich de t*ring natuurlijk en heeft ons niet gebeld. Maar dit was wel een aanleiding om haar te vragen of ze nou alles wel geregeld heeft... en dat heeft ze. Ligt allemaal bij elkaar in een map. Dus het gesprek liep eigenlijk vanzelf zo.
Enneh... eventjes @ No... ik heb HET gesprek met mn moeder gevoerd hoor
Zondagavond had een verpleegster tegen mn moeder gezegd: Zou je je zoon en dochter niet gaan bellen want als het misgaat moeten we toch weten of u gereanimeerd moet worden
Mn moeder schrok zich de t*ring natuurlijk en heeft ons niet gebeld. Maar dit was wel een aanleiding om haar te vragen of ze nou alles wel geregeld heeft... en dat heeft ze. Ligt allemaal bij elkaar in een map. Dus het gesprek liep eigenlijk vanzelf zo.