3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 17 maart 2010 om 12:32
Hahaha, ik kreeg die fles Beerenburg megagroot in beeld, zat al te mopperen over een nieuwe banner voordat ik in de gaten kreeg dat het gewoon een megagroot plaatje is dat hier geplakt is.
Minny, wat megabalen van je internet zeg, juist nu!
Friez, jij ook gefeliciteerd. BAM al misselijk van alle taart?
Minny, wat megabalen van je internet zeg, juist nu!
Friez, jij ook gefeliciteerd. BAM al misselijk van alle taart?
woensdag 17 maart 2010 om 12:35
Nou lekker dit. Ik zit de wereld van K3 te kijken (nou ja, mijn dochter dus, ik kijk mee... niet dat ik spontaan dat soort programma's aan zet ) en ze zijn aan het knutselen. Alleen maar fijn natuurlijk, scheelt mij weer mijn best doen... gaan ze van een broek een tas maken. "Knip de broek net boven de broekspijpen af."
Ehhhh.... Qtie, mág dat? "Ja!" Nou... ehhhh... néééé.
Ehhhh.... Qtie, mág dat? "Ja!" Nou... ehhhh... néééé.
woensdag 17 maart 2010 om 12:53
Plafond in de woonkamer is al klaar.. en ik heb ook al een megakozijn met deur geschuurd... en ook twee deuren in de hal zijn al kaal... deurpost keuken ook ...
Men goed bezig
Men goed bezig
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 12:53
Reden: hihi er stond gescheurd!!!!
Reden: hihi er stond gescheurd!!!!
% gewijzigd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 17 maart 2010 om 13:17
woensdag 17 maart 2010 om 14:30
Even rust hier, stilte voor de storm.
Hapjes en soep zijn (eindelijk) klaar, 1e lichting visite de deur uit en nu even pauze voordat het druk wordt.
Er staat me hier een schaal lekkers aan te kijken en te lonken... heb ipv gebak een etagiere vol met koekjes, chocostengels, soesjes en tompoucjes, mini-stroopwafeltjes en negerzoentjes gegooid, best goed gelukt al zeg ik het zelf
Ah, nieuw bezoek!
woensdag 17 maart 2010 om 16:06
Zo hey, ik ben gewoon al thuis
Hoi Bi, ben je er nog? Alles ok met jou?
Nogmaals gefeli voor BAM en voor de heit van Friez, wat een feest.
Ik ben zo relaxed, gisteren ouderavond gehad en nu dat achter de rug is, is de ergste werkdruk voorlopig weg. Nog iets meer dan twee weken, dan vlieg ik naar Nederland. Mijn zus gaat bevallen en dat wil ik niet missen.
Hoi Bi, ben je er nog? Alles ok met jou?
Nogmaals gefeli voor BAM en voor de heit van Friez, wat een feest.
Ik ben zo relaxed, gisteren ouderavond gehad en nu dat achter de rug is, is de ergste werkdruk voorlopig weg. Nog iets meer dan twee weken, dan vlieg ik naar Nederland. Mijn zus gaat bevallen en dat wil ik niet missen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 17 maart 2010 om 16:20
Het is haar derde kindje, Bianc. Na twee jongens nu een meisje en ik ben een hele trotse tante. Ik zou ze zo in huis nemen, m'n neefjes.
Ik ben ook goed bezig! Ik zit op de bank met een kop thee en een stuk chocola, terwijl mijn schoonmaakster de strijk doet en de vloeren net heeft gedweild. Ik ben wel een bevoorrecht mens wat dat betreft.
Ik ben ook goed bezig! Ik zit op de bank met een kop thee en een stuk chocola, terwijl mijn schoonmaakster de strijk doet en de vloeren net heeft gedweild. Ik ben wel een bevoorrecht mens wat dat betreft.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok