3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
zaterdag 26 december 2009 om 00:30
Ik zit hier te balen, want heb alle kadootjes voor morgen onder de boom liggen voor de familie en vind nu dat mijn jongste nichtje eigenlijk nog wel wat erbij had mogen hebben...
Vind ik echt kut, volgens mij heeft mijn moeder nog iets in de kast liggen om dar mee te spelen(nieuw gekocht) morgen even bellen of ik dat niet kan af troggelen.
Krijg je ook als je last minute chaotisch bent.
Vind ik echt kut, volgens mij heeft mijn moeder nog iets in de kast liggen om dar mee te spelen(nieuw gekocht) morgen even bellen of ik dat niet kan af troggelen.
Krijg je ook als je last minute chaotisch bent.

zaterdag 26 december 2009 om 00:33

zaterdag 26 december 2009 om 00:38
Ze is 7 stra, het zijn wel twee dingetjes die ze leuk vind denk ik (van huis anubis en Amika) maar kleine dingetjes eigenlijk.
En voor Frummel heb ik een spel en een doos geomax , koste geen drol, maar zijn wel twee grote dozen.
De andere zijn een stuk groter die hechten daar verder geen waarde meer aan, dus daar zit ik niet over in.(nou ja, die krijgen merk onderbroeken, schud je porto maar leeg, haha!)
Maar die kadootjes voor de kleintjes en met name voor haar zit mij nu dwars
En voor Frummel heb ik een spel en een doos geomax , koste geen drol, maar zijn wel twee grote dozen.
De andere zijn een stuk groter die hechten daar verder geen waarde meer aan, dus daar zit ik niet over in.(nou ja, die krijgen merk onderbroeken, schud je porto maar leeg, haha!)
Maar die kadootjes voor de kleintjes en met name voor haar zit mij nu dwars

zaterdag 26 december 2009 om 00:38
quote:iry schreef op 26 december 2009 @ 00:33:
Oepsie Appel.
Maar wat maakt het dat je je daar zo naar onder voelt Appel dat je een envelop krijgt?
Ik kan wel janken was een beetje overdreven..
Maar vind het echt niet leuk.
ieder jaar zeuren ze om een lijstje.
Krijg het nooit voor elkaar een lijstje te maken, want koop zelf alles wat ik hebben wil. En de dingen die ik graag zou willen, laat ik schoonmoeders niet kopen omdat haar smaak... hoe zal ik het noemen? Afschuwelijk is. Niet dezelfde smaak dan de mijne is.
Nu had ik een heel leuk lijstje met veel verschillende dingen erop zodat ze zelf kon kiezen (ook voor vriend trouwens)
En krijgen we een envelop.
Het weer was zo slecht.... was haar reden.
Lijstje heeft ze al weken.
En zelf wisten ze niks, en schoonzus is stad en land afgweeest met slecht weer en gladde wegen en 2 kleine kids om iets te zoeken voor ze.
Kom ik nu ondankbaar over??
Zo is het niet bedoeld hoor!
Ikben erg negatief over mezelf, maar ik vind mezelf alles behalve ondankbaar.
Toch??? Ja toch Ier?
Oepsie Appel.
Maar wat maakt het dat je je daar zo naar onder voelt Appel dat je een envelop krijgt?
Ik kan wel janken was een beetje overdreven..
Maar vind het echt niet leuk.
ieder jaar zeuren ze om een lijstje.
Krijg het nooit voor elkaar een lijstje te maken, want koop zelf alles wat ik hebben wil. En de dingen die ik graag zou willen, laat ik schoonmoeders niet kopen omdat haar smaak... hoe zal ik het noemen? Afschuwelijk is. Niet dezelfde smaak dan de mijne is.
Nu had ik een heel leuk lijstje met veel verschillende dingen erop zodat ze zelf kon kiezen (ook voor vriend trouwens)
En krijgen we een envelop.
Het weer was zo slecht.... was haar reden.
Lijstje heeft ze al weken.
En zelf wisten ze niks, en schoonzus is stad en land afgweeest met slecht weer en gladde wegen en 2 kleine kids om iets te zoeken voor ze.
Kom ik nu ondankbaar over??
Zo is het niet bedoeld hoor!
Ikben erg negatief over mezelf, maar ik vind mezelf alles behalve ondankbaar.
Toch??? Ja toch Ier?

zaterdag 26 december 2009 om 00:43
zaterdag 26 december 2009 om 00:44
Nee lieverd je bent absoluut geen ondankbaar persoon.Daar ken ik je goed genoeg voor.
Ik denk dat het meer is dat de schoen wringt in het feit dat je schoonzus er zo veel moeite voor heeft gedaan? Dat het je daarom een beetje boos maakt?
Maar laat het los meisje, sommige mensen doen het nu eenmaal zo en zal dat nooit anders worden.
Kwestie van je verwachtingen bij stellen.
Volgende keer als ze om een lijstje vraagt gewoon met een lach zeggen zal ik gewoon geen moeite doen?, of een envelopje op het lijstje schrijven
Ik denk dat het meer is dat de schoen wringt in het feit dat je schoonzus er zo veel moeite voor heeft gedaan? Dat het je daarom een beetje boos maakt?
Maar laat het los meisje, sommige mensen doen het nu eenmaal zo en zal dat nooit anders worden.
Kwestie van je verwachtingen bij stellen.
Volgende keer als ze om een lijstje vraagt gewoon met een lach zeggen zal ik gewoon geen moeite doen?, of een envelopje op het lijstje schrijven