3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik ga morgen pas naar LL. Dat is trouwens voor het eerst in 10 jaar. Eerder ging ik wel altijd al op donderdag.
Ooh joh, wist niet eens dat je al op do kon gaan. Maar je bent er uit dus, je gaat iig morgen. Ga je met een vriendin? En heb je een makkelijke tent?
Mijn vriendin is vandaag al gegaan. En er zijn nog zo'n 20 vrienden/bekenden waar we wel vaker mee naar festivals gaan.

Ik heb zo'n 1-2-3 tent. 1 zuchtje wind en hij vliegt de lucht in.

Op donderdag kun je de camping al op en is er een 24-uurs tent. Vrijdagmiddag gaat het festivalterrein pas open.
Floris heel veel plezier. Donderdag in de rij liggen voor lowlands klinkt bekend:)

Peet dat is minder. De aanhouder wint

Freak ik hoop dat je je wat beret voelt.

Roosjes succes vandaag.

Ik ga vandaag maar weer leudinggevende spelen. En dan vakantie!!!!!!!!!!!!

Goeden morgen allemaal trouwens
Goedmeurning!!!

Freaky, hoe gaat het meis? Hoop dat je wat geslapen hebt!

Voor de rest voor iedereen

En Floor heel veel plezier op LL !
ook goeiemorgen!

Floor heul veul plezier op LL. Zuip ze, feest ze.

freak: heb je wat kunnen slapen? En wel even HA bellen!

en voor iedereen een ontbijtje:

Hallo ...goedemorgen!

Heb wel geslapen gelukkig... en het lijkt ietsie pietsie beter te gaan... dus maar even doorbijten!

Lekker ontbijt...

Ik ga maar gewoon sporten.....
Floor...veel plezier!
Goeiemorgen!

Zou je niet naar de dokter gaan freak..?

Kun je zo het weekend in?
Floor, heel veel plezier op LL!!
goedemorgen

heb vandaag poetsdagje, hoop dat we een hoop kunnen doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 22:10:

Freak, heb jij hidradenitis?Yep!
Hallo ben ik weer... even aan het terug lezen!

Floor, heul veul plezier op LowL

Hoe is het met jullie?

Sorry dat ik er weinig ben.

Nu moet ik weer een onmogelijk eind weg om spullen van dochter 2 te verhuizen naar de stad waar ze gaat studeren.

Tot gauw weer, fijne dag allemaal

Dag Hela... veel succes!
De ontsteking is ietsie pietsie open.. dus de ergste druk is er af.... maar wat ontzettend lief dat jullie zo meeleven....
Ik ga maar eens hetzelfde doen als Roosje... even een rondje door het huis met stofdoek en zwabber!

En oh jakkes... moet nog heel veel dode vliegen opruimen in de berging... kriebels!
Enorm hoge koorts ineens en heel veel pijn. Vermoeden longontsteking ze maken vanmiddag een foto. Ik weet het niet hoor meiden
Wat zit het toch tegen elke keer. Jullie krijgen wel heel veel voor jullie kiezen. Het zal jouw zorgen wellicht niet wegnemen, maar weet dat ik aan jou en je man denk.

Oh lieve Ibi... weer een tegenslag.... In gedachten ben ik bij je

Kus en hou je taai lieverd
quote:FrreaK schreef op 20 augustus 2010 @ 11:01:

[...]

Yep!

He getsie zeg, ik heb het ook.... doet zo'n pijn! heb net 3 grote ontstekingen gehad, dat deed verrekt veel pijn, ze zijn nu "weg"

Bij mij zijn er bepaalde plekken waar knobbeltjes blijven zitten en "gangen" en die ontsteken iedere keer weer.

Als het bij mij heel erg is helpt zwemmen in de oosterschelde hier heel goed.
Ow Ibi wat rottig...
Ibi
Ik ga even olifanten (sori ibi)

Man Heeft De Badkamer Vrijwillig Geschrobd!!!!!!!

de douchecabine moest opnieuw gekit worden dus alles moest losgeschroefd en schoongemaakt en hij heeft gelijk de hele badkamer geschrobd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven