3D film bios ergernis
woensdag 15 augustus 2018 om 11:32
Hoi
Mijn vriend en ik willen naar the Meg in de bios, nou blijkt dat die haast overal alleen in 3D te zien is. Hetzelfde geldt voor veel andere films.
Zijn wij nou de uitzondering die NIET houdt van 3D? Dat brilletje is irritant en ik word duizelig van t beeld. Ik zeg: 3D in bios afschaffen.
Ik hoor graag jullie mening!
Mijn vriend en ik willen naar the Meg in de bios, nou blijkt dat die haast overal alleen in 3D te zien is. Hetzelfde geldt voor veel andere films.
Zijn wij nou de uitzondering die NIET houdt van 3D? Dat brilletje is irritant en ik word duizelig van t beeld. Ik zeg: 3D in bios afschaffen.
Ik hoor graag jullie mening!
woensdag 15 augustus 2018 om 12:17
woensdag 15 augustus 2018 om 12:18
Nou, hij is wel veel beter dan Piranha, maar denk niet dat de film een Oscar (nominatie) gaat krijgen, hoewel de specialeffects best spectaculair zijn.
woensdag 15 augustus 2018 om 12:21
woensdag 15 augustus 2018 om 12:31
Oké dat is goed om te weten. Er zitten wel goede namen in dus zou jammer zijn als hij tegenvalt!Wilhetnietweten schreef: ↑15-08-2018 12:18Nou, hij is wel veel beter dan Piranha, maar denk niet dat de film een Oscar (nominatie) gaat krijgen, hoewel de specialeffects best spectaculair zijn.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
woensdag 15 augustus 2018 om 12:34
Bij onze bios moet je een brilletje kopen, dus ik heb een 2D bril. Ik vind 3D totaal geen toegevoegde waarde hebben bij heel veel films. Bij sommige films wel, maar dan is er bij het maken van de films echt rekening gehouden met dat de film in 3D uit komt. Meestal zijn dit niet de reguliere films.
Zonde van het geld, maar ja ze moeten wat toch. 3,50 3d toeslag, 2 euro toeslag ivm lange film enz enz.
Zonde van het geld, maar ja ze moeten wat toch. 3,50 3d toeslag, 2 euro toeslag ivm lange film enz enz.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 15 augustus 2018 om 13:17
Ik ga bijna nooit naar de bioscoop en de laatste film die ik in 3D gezien heb was Avatar. Ik vond de 3D-effecten zwaar tegenvallen. In pretparken zoals Universal Studio’s en Disney had ik eerder 3D films gezien en daar waren de effecten veel spectaculairder. Blijkbaar waren mijn verwachtingen te hoog gespannen.
woensdag 15 augustus 2018 om 13:18
Ik vind het ook niets. Na een half uur merken mijn hersens het nauwelijks meer.
Ik vind 3D het best tot zijn recht komen bij animatie en tekenfilms
Bij gewone films vind ik de personages ook altijd op kleine poppetjes lijken.
Ik vind Dolby Atmos qua geluid dan wel weer veel bijdragen. Helaas hebben we in Tilburg maar 1 zaal die met die technologie is uitgerust en die films worden dan vaak in 3D uitgezonden. Ik ga dan toch meestal naar de 2D versie.
Ik vind 3D het best tot zijn recht komen bij animatie en tekenfilms
Bij gewone films vind ik de personages ook altijd op kleine poppetjes lijken.
Ik vind Dolby Atmos qua geluid dan wel weer veel bijdragen. Helaas hebben we in Tilburg maar 1 zaal die met die technologie is uitgerust en die films worden dan vaak in 3D uitgezonden. Ik ga dan toch meestal naar de 2D versie.
woensdag 15 augustus 2018 om 13:39
In de VS schijnt 3d echt niet te lopen en er juist veel 2d te zijn. In Nederland is er echter veel geld in geïnvesteerd, dus word het opgedrongen om dat er uit te halen.
Ik wilde graag naar Incredibles 2, maar daarvan was alleen de NL versie in 2d te vinden, dus ben niet gegaan.
Ik kan wel tegen 3d, maar die bril is irritant met een bril en het voegt niks toe, daarom vind ik het zonde van mijn geld.
Ik wilde graag naar Incredibles 2, maar daarvan was alleen de NL versie in 2d te vinden, dus ben niet gegaan.
Ik kan wel tegen 3d, maar die bril is irritant met een bril en het voegt niks toe, daarom vind ik het zonde van mijn geld.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 15 augustus 2018 om 13:39
Dit! Geen meerwaarde, dat 3D.RégineFilange schreef: ↑15-08-2018 12:33Ik krijg er niet echt last van qua misselijkheid ofzo, maar ik vind het gewoon een heel stomme gimmick. Ik kom gewoon een film kijken, ik zit niet in een attractiepark ofzo. Vind dat zo'n rare toevoeging die 3D, een film zou goed genoeg op zichzelf moeten zijn.
The Meg draait hier trouwens ook in 2D. Schijnt best een leuke film te zijn!
woensdag 15 augustus 2018 om 14:00
Ironie ten top. je betaald een toeslag om een 3D film te kijken en vervolgens dok je 8 euro om dat weer ongedaan te maken.
"Boring conversation anyway"
woensdag 15 augustus 2018 om 14:00
lollypopje schreef: ↑15-08-2018 13:39In de VS schijnt 3d echt niet te lopen en er juist veel 2d te zijn. In Nederland is er echter veel geld in geïnvesteerd, dus word het opgedrongen om dat er uit te halen.
Precies. Daarom mopperde ik over James Cameron. Toen hij met Avatar die nieuwe 3D-filmtechnieken ontwikkelde moesten alle bioscopen wel mee. Sindsdien wordt het ons door de strot gedrukt.
woensdag 15 augustus 2018 om 14:51
Die heb ik. Dat werkt goed. Ik zie geen diepte en 3d is drama en ondertitels zwerven een beetje door het beeld. Toch ga ik liever naar een 2d voorstelling.VelvetVolvo schreef: ↑15-08-2018 11:37Je kunt ook een 3d naar 2d brilletje opzetten als je vooral last hebt van de effecten ipv een brilletje...
woensdag 15 augustus 2018 om 15:06
Het kijkt gewoon heel onrustig in 3D.
Ja, maar die films zijn er speciaal voor ontwikkeld, vandaar dat ze veel beter uitkomen in 3D.Pientjexxxx schreef: ↑15-08-2018 13:17Ik ga bijna nooit naar de bioscoop en de laatste film die ik in 3D gezien heb was Avatar. Ik vond de 3D-effecten zwaar tegenvallen. In pretparken zoals Universal Studio’s en Disney had ik eerder 3D films gezien en daar waren de effecten veel spectaculairder. Blijkbaar waren mijn verwachtingen te hoog gespannen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 15 augustus 2018 om 15:26
woensdag 15 augustus 2018 om 16:21
RégineFilange schreef: ↑15-08-2018 12:33Ik krijg er niet echt last van qua misselijkheid ofzo, maar ik vind het gewoon een heel stomme gimmick. Ik kom gewoon een film kijken, ik zit niet in een attractiepark ofzo. Vind dat zo'n rare toevoeging die 3D, een film zou goed genoeg op zichzelf moeten zijn.
En dan heb je op sommige plaatsen ook nog een rij met bewegende stoelen
Gelukkig hoef je daar niet perse in te zitten.
woensdag 15 augustus 2018 om 17:17
Ja de grote bioscoopketens worden steeds meer halve attractieparken. Zie je ook aan de films zelf en aan de bergen snacks die er blijkbaar gekocht moeten worden.
Maar goed, als je een mooie obscure arthousefilm wil zien in een krakkemikkige zaal met een kopje groene thee zijn er ook filmhuizen natuurlijk.
woensdag 15 augustus 2018 om 17:35
Overigens is James Cameron voor de Avatar-vervolgen ook weer allerlei nieuwe technieken aan het uitvinden dus laten we hopen dat de bioscopen straks niet weer allerlei upgrades moeten doen, met nog meer prijsverhogingen tot gevolg.
Avatar 2 Will Revolutionize 3D Claims James Cameron
Avatar 2 Will Revolutionize 3D Claims James Cameron