3D film bios ergernis
woensdag 15 augustus 2018 om 11:32
Hoi
Mijn vriend en ik willen naar the Meg in de bios, nou blijkt dat die haast overal alleen in 3D te zien is. Hetzelfde geldt voor veel andere films.
Zijn wij nou de uitzondering die NIET houdt van 3D? Dat brilletje is irritant en ik word duizelig van t beeld. Ik zeg: 3D in bios afschaffen.
Ik hoor graag jullie mening!
Mijn vriend en ik willen naar the Meg in de bios, nou blijkt dat die haast overal alleen in 3D te zien is. Hetzelfde geldt voor veel andere films.
Zijn wij nou de uitzondering die NIET houdt van 3D? Dat brilletje is irritant en ik word duizelig van t beeld. Ik zeg: 3D in bios afschaffen.
Ik hoor graag jullie mening!
woensdag 15 augustus 2018 om 11:41
woensdag 15 augustus 2018 om 11:42
Ja, daarom gaan we vaak naar kleine bioscopen ipv pathe, die bieden zelfde films (en leuke films uit binnen/buitenland) gewoon in 2D aan.
Dan heb je ook pauze in je film, krijg je koffie uit echte mokken en echte bonen ipv wegwerpbekers en automaat-zooi.
Plus is goedkoper (dus dan kopen we wel die koffie, bij pathe doen we dat niet)
Dan heb je ook pauze in je film, krijg je koffie uit echte mokken en echte bonen ipv wegwerpbekers en automaat-zooi.
Plus is goedkoper (dus dan kopen we wel die koffie, bij pathe doen we dat niet)
anoniem_371912 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 11:42
6.20% gewijzigd
Ik kan door oogoperaties niet goed 3d zien dus ik baal ook dat deze hype nog niet voorbij is. Ik heb niet de indruk dat 3d nou zo'n daverend succes is in de bios.
Als ik met anderen naar de bios ga draag ik inderdaad een 3d-naar-2d bril. Is voor n paar euro op internet te bestellen. Nu heb ik alleen nog de ergernis dat ik 3,50 toeslag moet betalen voor een effect dat ik ongedaan maak
Als ik met anderen naar de bios ga draag ik inderdaad een 3d-naar-2d bril. Is voor n paar euro op internet te bestellen. Nu heb ik alleen nog de ergernis dat ik 3,50 toeslag moet betalen voor een effect dat ik ongedaan maak
Wat is het verschil tussen imax 3d en gewoon 3d?Wilhetnietweten schreef: ↑15-08-2018 11:41Ik heb “Meg” in IMAX-3D gezien. En ik vind het wel geweldig. Dat wagenziek gevoel is alleen de eerste paar seconden. (Bij mij dan) En dat brilletje, tja, hoop dat ze daar iets op verzinnen, maar die irritatie doorsta ik wel voor een prachtige filmervaring. Vind ik.
woensdag 15 augustus 2018 om 11:43
Heb ik, hielp geen moer voor mij. Die bandjes om je pols tegen wagenziekte blijken wel te werken. Ik zit dus (zo min mogelijk, maar soms kan het niet anders) in de bios met zo'n brilletje op en twee bandjes om mijn pols. Bizar maar waar.VelvetVolvo schreef: ↑15-08-2018 11:37Je kunt ook een 3d naar 2d brilletje opzetten als je vooral last hebt van de effecten ipv een brilletje...
The owls are not what they seem
woensdag 15 augustus 2018 om 11:48
Waardeloos hè? En als ze wel in 2D draaien, dan op onmogelijke tijden. Hier om kwart voor 11 's avonds op een doordeweekse dag en in 3D gewoon om 20.00 uur. Zo'n 2D bril wordt ik misselijk van, 3D voegt niets toe, zit vervelend als je brildragend bent en je betaalt ook nog eens een toeslag voor iets wat je niet wilt.
"Boring conversation anyway"
woensdag 15 augustus 2018 om 11:56
Ja, ik heb Jumanji ook in 4DX gezien, ook ik vond die toevoeging daar best gaaf. Verder vind ik 4DX niet zo spectaculair als dat ze ons willen doen laten geloven.redbulletje schreef: ↑15-08-2018 11:51Van 4DX werd ik ook wel 'n beetje misselijk al vond ik het wel 'n gave toevoeging bij Jumanji.
woensdag 15 augustus 2018 om 12:06
Met een ooglapje een oog uitschakelen helpt al wat. In mijn geval minder hoofdpijn, maar ik vind het niks al dat 3DspulRaveMeisje schreef: ↑15-08-2018 11:41Ik heb moeite met diepte zien. Voelt alsof ik door een kijkdoos kijk