40 dagen zonder forum

26-09-2009 09:42 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
*schraapt keel*

Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.

Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.

Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.

Wat denken jullie, gaat het mij lukken?

Zou het jou lukken?

Wat is makkelijker voor jou?

Totaal aantal stemmen: 100

40 dagen zonder forum (23%)
40 dagen zonder seks (77%)
quote:Solomio schreef op 26 september 2009 @ 16:57:

[...]

Als jullie nou maar hetzelfde stemmen. Ook lullig als hij liever 40 dagen zonder seks is en jij 40 dagen zonder forum. Daar had ik niet eens bij stilgestaan.
@Solomio: Als ik moet kiezen, dan wordt het 40 dagen zonder forum, mits Zwieber ook 40 dagen stopt met het forum.
Ja, of de één moet seks doen en kan dan via de ander het forum bijhouden.. maarja... daar krijg je dan weer andere topics over

Hai MissMara
Later is nu
quote:ColeTurner schreef op 26 september 2009 @ 17:38:

@Solomio: Als ik moet kiezen, dan wordt het 40 dagen zonder forum, mits Zwieber ook 40 dagen stopt met het forum.Jij forumt gewoon nog te kort voor een echte verslaving.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik denk dat ik dan wel het broodbak topic ga missen.
quote:Solomio schreef op 26 september 2009 @ 18:28:

[...]

Jij forumt gewoon nog te kort voor een echte verslaving.Ik heb een genetische aanleg om verslaafd te raken, vraag maar aan Zwieber.
Ik denk in beelden en dan zie ik dus Cole wachten op bed/bank/keukentafel omdat hij zonder forum kan en Zwieb ondertussen maar doorforummen. Tenslotte kun je tegenwoordig ook forummen met een mobieltje. Echt niets mis met mijn fantasie, en dan hou ik het nog even netjes.
.
quote:qwertu schreef op 26 september 2009 @ 19:40:

Ik zie Mr.Zwieber druk in de weer met de broodbakmachine terwijl Zwieber in een kanten doorschijnniemendalletje demonstratief in de deuropening staat.... af te koelen. Oh dit is nog wel eens echt gebeurd hoor! En ergeren dat ik me deed!
Hahahaha ik zie het zo voor me. hahahaha.
En maar zuchten om zijn aandacht te trekken en hij maar niets zien. Soms.......
.
@quertu: En waar denk je dat ik mijn massatechnieken op oefen, op dat stuk deeg natuurlijk
Ik vind dit topic mijn privacy schenden en vind dat het maar verwijderd moet worden.
quote:Zwieber schreef op 26 september 2009 @ 19:42:

[...]

Oh dit is nog wel eens echt gebeurd hoor! En ergeren dat ik me deed!en:quote:Zwieber schreef op 26 september 2009 @ 20:50:

Ik vind dit topic mijn privacy schenden en vind dat het maar verwijderd moet worden. Volgens mij ben jij zelf degene die je privacy schendt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 26 september 2009 @ 21:13:

[...]

en:

[...]

Volgens mij ben jij zelf degene die je privacy schendt. Ja hallo, jullile moeten me tegen mezelf in bescherming nemen hoor!
Dus over 40 dagen komt Miss Mara terug....moet ze alles bijlezen van 40 dagen én de nieuwe topics bijhouden...kost het forum haar nog meer tijd dan ooit tevoren .
Ik vind hier dingen van.
Hèhè ja.. zo van een beetje je doel voorbij.. ach, het voornemen was in elk geval goed, en hoe het afloopt..? ;)

de 40 uur heeft ze gehaald!! (denk ik)
Later is nu
Solomio? Echt niet!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat MM "zeeën van tijd" overhoudt zonder het forum
Ga in therapie!
En... heeft MM al een hobby ter hand genomen, omdat ze zich verveeld? Of heeft ze als hobby een nieuwe nick
Later is nu
Wow, lijkt me echt moeilijk 40 dagen zonder forum! Ik zou dat niet kunnen hoor haha.

Ben pas sinds vandaag hier geregistreerd, maar lees wel al maanden mee en kan niet meer zonder :P
Nog 11 dagen ;)

Ben benieuwd..
Doe mij maar 40 dagen zonder forum.. (wat zeg ik wel meer dan 40 hihi) zonder sex kan ik niet! :-D

Hallo dames! long time!! alles goed met iedereen? vast wel....dikke smok!

Ciao!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven