40 dagen zonder forum

26-09-2009 09:42 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
*schraapt keel*

Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.

Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.

Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.

Wat denken jullie, gaat het mij lukken?

Zou het jou lukken?

Wat is makkelijker voor jou?

Totaal aantal stemmen: 100

40 dagen zonder forum (23%)
40 dagen zonder seks (77%)
Roma!!!!! :-))))))
Geen bijzonderheden
Heeeeeeeeeeeeeeeey Yas! alles goed met je? poeh.. echt lang geleden...

Jij kan vast niet 40 dagen zonder "forum/sex" :-D of wel? )))

(Vraagje: hoe verander ik mijn profiel? die gaat niet mee met de jaren en er staat nog steeds 33 jaar... maar ik kan nergens vinden waar je hat kan aanpassen..:-/ ????)

Ik moet zeker op een andere topic met mijn vraag... anders krijg ik op de donder van je Yas??!!
Heeee Roma wat leuk je weer te zien. Meis als je bovenaan bij mijn viva klikt, dan zie je profiel wijzigen.

Alles goed met je lieverd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alles helemaal ok met mij.

Met jou ook?

Ik geef je niet op je donder, hoor, ik ben een stuk forummilder geworden
Geen bijzonderheden
Met mij ook alles goed! nu even werkloos en hard opzoek naar een baan. Maar verder gaat het prima!

Tot gauw!
Is Miss Mara eigenlijk alweer gesignaleerd, of zijn 40 dagen genoeg om voor altijd afgekickt te zijn?
Later is nu
Nah, de 40 dagen zijn pas op 3 november om. Dus ik verwacht dat ze dan toch wel ff zal langskomen? Toch..Mara?
Halloooootjes!!!! Ben ik weer!!!!

Wat fijn dat ik toch een beetje gemist werd... Heb jullie ook gemist hoor, maar het forummen niet echt. Hield idd heel veel tijd over voor andere dingen. Maar omdat het verslavende forumchecken wegviel voelde ik me ook veel meer ontspannen. Werken ging beter, huishouden, meer tijd met de kinderen, lekker lummelen en ook: regelmatig vroeg naar bed!!!

Het is me dus al met al goed bevallen! Wel ben ik heel benieuwd hoe het met sommigen hier gaat en ga ik snel bijlezen. Kan met mijn leptop niet op het forum trouwens, en mobiel is niet ideaal. Zal misschien wel even duren dus voordat ik klaar ben met neuzen!
Leuk Missm!

Kinderen uitbesteed, niet aan het werk vandaag, vanavond een afhaalmaaltijd geregeld en gister al aandacht aan je man besteed? Beetje voorbereiden zo'n bijleessessie.
Haha, nee, integendeel: werkmannen op zolder, zometeen met mijn ouders schilderen op zolder, zorg vandaag voor de kinders en moet aan een paper schrijven. Het gevaar fulltime te gaan forummen is daarmee wel klein.
Je verslaving rustig weer opbouwen dus.. ook een optie. *fluistert: maar slechts uitstel van het onvermijdelijke mwuhaahaha*
volgens mij ben je biinnen een week weer verslaafd.
Nou, lach maar, maar het is mij toch maar mooi gelukt om 40 dagen geeneen keer het forum te openen. Dus volgens Donkeyshot ben ik nu een eh... Heilige? Zo even teruglezen.
MissMaaaar! Saai elfje, ben je d'r weer!

Goed hoor van je, even afstand nemen en je bezig houden met écht belangrijke dingen. En je hebt niets gemist hoor.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Donkeyshot schreef op 26 september 2009 @ 10:01:

Dat je 40 dagen geen bericht zult posten wil ik nog wel geloven. Maar dat je in die 40 dagen niet af en toe komt spieken hoe het bijvoorbeeld gaat met dit topic ? Als dat je lukt ben je zo ongeveer rijp voor een zaligverklaring.
Laffieke! :hukkie:

Heb jullie wel gemist hoor! Waar is het saaie topic? Weer een nieuwe geopend soms?
Er is weer een nieuw topic en het heet SAAI

Maar ik heb de laatste tijd niets meegeschreven, heel saai dus.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ze is terug

Incurable..

Welcome back, MissMara. Het is ook veel te leuk hierzo.
Welkom terug, MissMara. Mij lukt het niet eens één dag zonder forum, echt erg. Misschien moet ik me maar eens door je laten inspireren en een soortgelijk experiment beginnen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hé Miss Mara, leuk je weer te zien (lezen)!

Mij is het ook goed bevallen dit experiment maar ik moet toegeven dat ik af en toe nog wel wat heb gelezen hier. Ik ken namelijk gewoon GEEN discipline.
Hé MissMara, dacht onder de douche, hè vandaag is het 3 november, komt MissMara terug. En jawel, daarisseweer.

Welkom terug.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
:-)
Hallo MM.. daar is u weer

40 dagen zonder forum... en die loopfiets staats nog steeds in mijn schuur
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Miss Moepsie, daar ben je weer......

Zucht van verlichting echt.

Ik heb je gemist!

Blij dat je er weer bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven