! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zondag 4 april 2010 om 02:11
Nou ja, ik ook mijn hele zelf Bam, zou het liefst... verdwijnen.
Ik droom al zolang ik mij kan herinneren dat ik s'nachts een wens mag doen en dat zal dan zijn, een nieuwe andere ik .
Maar goed, ik heb ook weinig contact met mijzelf, enkel negatief.
Ik begrijp Moos gewoon dat ook als het wel een specifiek deel is hoe veel ongenoegen en onzekerheid het je kan geven .
Ik droom al zolang ik mij kan herinneren dat ik s'nachts een wens mag doen en dat zal dan zijn, een nieuwe andere ik .
Maar goed, ik heb ook weinig contact met mijzelf, enkel negatief.
Ik begrijp Moos gewoon dat ook als het wel een specifiek deel is hoe veel ongenoegen en onzekerheid het je kan geven .
zondag 4 april 2010 om 02:13
Mijn daghorrorscoop krijg ik net....
Daghoroscoop van zondag 4 april 2010
Vissen
19 februari t/m 20 maart
Wanneer je het gevoel hebt dat je leven anders is dan je had verwacht, moet je zelf maar eens het heft in handen nemen. Er zijn altijd wegen te vinden waarop het anders kan. Het zou goed zijn om jezelf daar eens in te verdiepen. Het is niet altijd zo slecht om iemand te missen. Dan weet je des te meer hoe belangrijk diegene voor jou is. Wanneer je hem of haar weer in je armen kunt sluiten, zal het geweldig voelen. Het is een goede impuls voor jullie relatie of vriendschap.
Helemaal weer kloppend natuurlijk
Daghoroscoop van zondag 4 april 2010
Vissen
19 februari t/m 20 maart
Wanneer je het gevoel hebt dat je leven anders is dan je had verwacht, moet je zelf maar eens het heft in handen nemen. Er zijn altijd wegen te vinden waarop het anders kan. Het zou goed zijn om jezelf daar eens in te verdiepen. Het is niet altijd zo slecht om iemand te missen. Dan weet je des te meer hoe belangrijk diegene voor jou is. Wanneer je hem of haar weer in je armen kunt sluiten, zal het geweldig voelen. Het is een goede impuls voor jullie relatie of vriendschap.
Helemaal weer kloppend natuurlijk