! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zondag 4 april 2010 om 02:21
Mag ik ff emo op de valreep van dit topic?
Niemand leest het terug als de nieuwe in de lucht is dus durf nu wel.
Ik vind mezelf waardeloos.
Zo, dat is eruit, geen tegenspurtelen graag.
(damn de radio heeft weer een té toepasselijk nummer....van Chi Coltrane, ga ik heen, das dan weer een leuk iets om naar uit te kijken!)
Niemand leest het terug als de nieuwe in de lucht is dus durf nu wel.
Ik vind mezelf waardeloos.
Zo, dat is eruit, geen tegenspurtelen graag.
(damn de radio heeft weer een té toepasselijk nummer....van Chi Coltrane, ga ik heen, das dan weer een leuk iets om naar uit te kijken!)
zondag 4 april 2010 om 02:26
Wij gaan ieder jaar met grote groep weekend weg. Namen we altijd hotel voor ten hoogste 3 uur was de jarenlange ervaring Zonde dus. Deden we het een x niet en moesten we wachten tot 1e trein terug. We zaten zowat te slapen met zijn allen in de disco en waren moe. Zaten al een half uur eerder in de trein.
zondag 4 april 2010 om 02:27
zondag 4 april 2010 om 02:27
zondag 4 april 2010 om 02:29
Goed, je stelt je meer open, maar dat viel mij al op Bam, volgens mij wees ik je er pas al een beetje op in een andere discussie .
En waarom je je aan hebt geergerd?
Misschien vluchtgedrag? niet aan willen toegeven, masker stevig vastwillen houden, niet in de spiegel willen kijken die door de posts van andere voor gehouden werd??
Ik neem maar wat aan hoor
En waarom je je aan hebt geergerd?
Misschien vluchtgedrag? niet aan willen toegeven, masker stevig vastwillen houden, niet in de spiegel willen kijken die door de posts van andere voor gehouden werd??
Ik neem maar wat aan hoor