! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
donderdag 1 april 2010 om 09:16
Goedemorgen...
Happy New Topic!!
Wat een heerlijk lenteweer is het buiten! Ik moet nog douchen, vaatwasser leegruimen en hier in huis wat opruimen....maar heb geen zin!
Ik vind veel mensen rare wezens, sommige ook niet. Ik heb zin in een peuk, en zou willen dat ik wat harder was.
En hoe gaat tie hier? Zijn jullie wel een beetje blij?
Happy New Topic!!
Wat een heerlijk lenteweer is het buiten! Ik moet nog douchen, vaatwasser leegruimen en hier in huis wat opruimen....maar heb geen zin!
Ik vind veel mensen rare wezens, sommige ook niet. Ik heb zin in een peuk, en zou willen dat ik wat harder was.
En hoe gaat tie hier? Zijn jullie wel een beetje blij?
donderdag 1 april 2010 om 09:30
[quote]zonnestraaltje71 schreef op 01 april 2010 @ 09:16:
Goedemorgen...
Happy New Topic!!
Wat een heerlijk lenteweer is het buiten! Ik moet nog douchen, vaatwasser leegruimen en hier in huis wat opruimen....maar heb geen zin!Ik vind veel mensen rare wezens, sommige ook niet. Ik heb zin in een peuk, en zou willen dat ik wat harder was.
En hoe gaat tie hier? Zijn jullie wel een beetje blij?[/quote
Lenteweer? 1 April zeker?
Hoi Zonnestraaltje, lang niet gezien hier, alles goed?
Goedemorgen...
Happy New Topic!!
Wat een heerlijk lenteweer is het buiten! Ik moet nog douchen, vaatwasser leegruimen en hier in huis wat opruimen....maar heb geen zin!Ik vind veel mensen rare wezens, sommige ook niet. Ik heb zin in een peuk, en zou willen dat ik wat harder was.
En hoe gaat tie hier? Zijn jullie wel een beetje blij?[/quote
Lenteweer? 1 April zeker?
Hoi Zonnestraaltje, lang niet gezien hier, alles goed?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 1 april 2010 om 09:33