! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 22:59
quote:Gravinnetje schreef op 02 april 2010 @ 22:57:
[...]
Peukie roken buiten in het pikkedonker. Buurman zat buiten met een vent te keuvelen en te roken en hadden mij niet in de gaten. Die viespeuken zaten te ruften joh, niet normaal.
Met trillende benen van angst hier weer terug gekomen om te kijken welk offerritueel ik moet uitvoeren........
Dat was je offerritueel.. die buurmannen hebben wij geregeld!!
Je bent geslaagd en je mag blijven!!!!
[...]
Peukie roken buiten in het pikkedonker. Buurman zat buiten met een vent te keuvelen en te roken en hadden mij niet in de gaten. Die viespeuken zaten te ruften joh, niet normaal.
Met trillende benen van angst hier weer terug gekomen om te kijken welk offerritueel ik moet uitvoeren........
Dat was je offerritueel.. die buurmannen hebben wij geregeld!!
Je bent geslaagd en je mag blijven!!!!
vrijdag 2 april 2010 om 22:59
quote:mamalief schreef op 02 april 2010 @ 22:56:
Zolang wij het hier af en toe over seks praten hoef jij daar dus niet bang voor te zijn want dan duik je altijd wel even op
Nou zeg.. da's wel heel plat... Alsof ik overal maar opduik.. tsskkk..
Maar ehm... Ik vind wel dat die avatars nu al lang genoeg op dezelfde plek hebben gestaan.. Ik vind dat Sgaapie ze maar eens moet husselen.. ik wil weer es naast andere mensen staan in het plaatje..
Zolang wij het hier af en toe over seks praten hoef jij daar dus niet bang voor te zijn want dan duik je altijd wel even op
Nou zeg.. da's wel heel plat... Alsof ik overal maar opduik.. tsskkk..
Maar ehm... Ik vind wel dat die avatars nu al lang genoeg op dezelfde plek hebben gestaan.. Ik vind dat Sgaapie ze maar eens moet husselen.. ik wil weer es naast andere mensen staan in het plaatje..
vrijdag 2 april 2010 om 23:01
vrijdag 2 april 2010 om 23:03
quote:Gravinnetje schreef op 02 april 2010 @ 23:01:
[...]
Nou bedankt zal ik dan maar zeggen.......
Wat een ontroerend onderschrift heb je trouwens Ja en weet je wat nog het mooiste is... Noanne heeft me op dat liedje gewezen...ik had het nog nooit eerder gehoord. Ik vond m zo mooi dat ie op de crematie is gedraaid. En de cd is inmiddels grijsgedraaid. Dus het blijft No.. met dank aan jou!!
[...]
Nou bedankt zal ik dan maar zeggen.......
Wat een ontroerend onderschrift heb je trouwens Ja en weet je wat nog het mooiste is... Noanne heeft me op dat liedje gewezen...ik had het nog nooit eerder gehoord. Ik vond m zo mooi dat ie op de crematie is gedraaid. En de cd is inmiddels grijsgedraaid. Dus het blijft No.. met dank aan jou!!
vrijdag 2 april 2010 om 23:05
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:03:
[...]
Ja en weet je wat nog het mooiste is... Noanne heeft me op dat liedje gewezen...ik had het nog nooit eerder gehoord. Ik vond m zo mooi dat ie op de crematie is gedraaid. En de cd is inmiddels grijsgedraaid. Dus het blijft No.. met dank aan jou!! Ik was die vreseluke celine net uit mijn oren kwijt.... Zit ze er weer in...
[...]
Ja en weet je wat nog het mooiste is... Noanne heeft me op dat liedje gewezen...ik had het nog nooit eerder gehoord. Ik vond m zo mooi dat ie op de crematie is gedraaid. En de cd is inmiddels grijsgedraaid. Dus het blijft No.. met dank aan jou!! Ik was die vreseluke celine net uit mijn oren kwijt.... Zit ze er weer in...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!