! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

1 april, 3000+ op zijn kop !

14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!

Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.

Dit topic is er voor iedereen!!

We denken hier aan een paar dingetjes .

*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.

Have fun!! and stay forever!
quote:lunaan schreef op 02 april 2010 @ 23:12:

[...]

Dat maakt helemaal niets uit, ik zit toch ook met mijn mastrubbeetje ehm mastrubeertje door Bi heen te schrijven....Das juist het fijne/ leuke van hier. Ja dat is inderdaad erg irritant
quote:friezinnetje schreef op 02 april 2010 @ 23:13:

*en anders de overige 43 delen bijlezen *Dat moet sowieso! Maar als dat al teveel gevraagd is?
quote:lunaan schreef op 02 april 2010 @ 23:13:

[...]

Deal Heet jij Gravinnetje??? Jij hebt vandaag niet eens bij mij gemest!!
Tien uur Griekse tijd he Luun
quote:Jackyr schreef op 02 april 2010 @ 23:10:

Bi het lijkt de 'goednieuwsshow' wel bij je Oh leuk!.. http://www.youtube.com/watch?v=fH8WNb6kB_w
quote:floor72 schreef op 02 april 2010 @ 23:14:

[...]

Dat moet sowieso! Maar als dat al teveel gevraagd is?
Gravinnetje ik bats ook overal doorheen en weet ook niks van niemand hoor heb een heel slecht geheugen en een absoluut afwezige attentheid.

Gewoon posten hoor!
Wij kwekken en Boogje zoekt linkjes
quote:Gravinnetje schreef op 02 april 2010 @ 23:10:

Ik vind het een beetje genant om te reageren hier. Jullie hebben allemaal zoveel verhalen waar ik niet van weet. Ik lees nu bijvoorbeeld een paar posts van Bianca. Daar wil ik niet tussen vallen omdat ik er helemaal niets van weet.

Gravinnetje:.. ik weet ook nooit van iets... je kunt dit topic tenslotte niet elk uur van de dag volgen, dus dan ontgaat je een hoop.. :(
10 uur morgenochtend? Nou bewaar ze lekker voor in de middag of zo. Ik ben absoluut geen ochtendmens en voor twaalven zit ik zelden met de laptop op schoot.

Nou oke dan, ik zal er gewoon doorheen lullen hier.

Maar hebben jullie wat achtergrondinfo over het ontstaan van 3000? Wat betekent het? En alle delen teruglezen?

Whahahahahaahahahahaahahaahaaaah tuurlijk. 2 aprilllllll.
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:16:

Wij kwekken en Boogje zoekt linkjes Wat een team!!
Gravinnetje en ik vind de boerderie nog steeds stom.
O en nog meer leuk nieuws:

Rakker (kat van mn moeder @ info voor gravinnetje punt NL) doet het super!! Hij is helemaal thuis en met de andere 2 monsters gaat het ook perfect!
Allemaal ff F5'en.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:16:

Wij kwekken en Boogje zoekt linkjes kijk.. en zo heeft ieder een functie in het leven..
ja, blauwe vlinder
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:14:

[...]

Heet jij Gravinnetje??? Jij hebt vandaag niet eens bij mij gemest!! Ik heb gisteren bij jou gemest .Vandaag werd ik helemaal ziek van dat bemesten. Het duurde uren voor ik een boerderie had bemest. Wat een gezeik zeg, oh nee geschijt.....
nou had ik die al 10, dus die kan ik weer weggooien, maar het gaat om het idee..
quote:Bianca40 schreef op 02 april 2010 @ 23:14:

[...]

Heet jij Gravinnetje??? Jij hebt vandaag niet eens bij mij gemest!! Ow, welles waar liegbeest, Anna is bij je geweest , Ik hoop dat je over het stekelvarken van Jaq struikelt, en dat er een mastrubeertje in je mystery gift zit....Zo.
heeft iemand nog zo'n koperkleurige voor me?
quote:noanne schreef op 02 april 2010 @ 23:17:

Allemaal ff F5'en.

Thanxxx en ik had gewoon een copper!!!

@ niet-boerderieers... is een zeldzaam exemplaar vlinder!
Bi is Rakker nu gewoon bij jou in huis?

(info voor Bi, Boogje, Luun en Sgaapie ik heb net bij jullie gemest en Gravinnetje ik zit nu bij jou op de boerderij )
No je hebt een nieuwe Ava
grrr
quote:lunaan schreef op 02 april 2010 @ 23:19:

[...]

Ow, welles waar liegbeest, Anna is bij je geweest , Ik hoop dat je over het stekelvarken van Jaq struikelt, en dat er een mastrubeertje in je mystery gift zit....Zo.

Oke... ik lig echt dubbel achter de laptop... Bianco schudt zn hoofd en kijkt vreemd naar me. Ik lees hem je post voor... en hij schudt nog een keer zn hoofd en neemt een slok van zn biertje

Echt waar gebeurd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven