! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

1 april, 3000+ op zijn kop !

14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!

Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.

Dit topic is er voor iedereen!!

We denken hier aan een paar dingetjes .

*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.

Have fun!! and stay forever!
Wat ik dan weer niet snap....ze willen mensen op extra kosten jagen, maar vermindert dat de koopkracht niet drastisch? Ik heb er niet echt verstand van, maar op de een of andere manier klinkt het voor mij raar... Om de economie gezond te krijgen is het toch zaak dat men geld uitgeeft? Of zeg ik nu weer rare dingen...?
Pilous, als je net al ik je financien zo voor elkaar heb dat je kunt rondkomen van normaal inkomen en ze gaan dan gooien met allerlei kosten verhogingen dan ben ik bang dat half Nederland toch echt failliet gaat.
Heb ik dat?!
Klinkt inderdaad heel fijn...met zo'n grote naald die ze ook voor puncties gebruiken?
Minny dat zie je helemaal goed. Alleen zijn alle maatregelen kostenverzwaringen voor de burger die nog minder gaat uitgeven. (er is gewoon niets meer om uit te geven)
Heb ik dat?!
Punctie Roos
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
het is echt te bezopen voor woorden al die maatregelen die nu voorgesteld worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Werkt mooi averechts dan, die maatregelen. Lekker stom...
Sgaapie ik vraag dan ook maar alvast schuldsanering aan. Met die ziektekosten van me. En dan komt de rest er nog bovenop.
oeh ja, lijkt me ook een feestje No :-S
Maar maisjes, het zijn slechts voorstellen. Een groot gedeelte zal nooit uitgevoerd worden ivm niet uitvoerbaar.

Het gaat allemaal wel meevallen.

@Noanne: Dat is gelukkig al vrij snel.
Wat een ellende No, maar denk dat het voor jou niet snel genoeg dinsdag kan zijn.
Alle voorstellen die ze nu zo dramatisch aankondigen spelen alleen maar een bepaalde partij in de kaart. Die rept met geen woord over financien
Heb ik dat?!
ik hoop het Plous, er worden al rare maatregelen genomen. Zat straks naar De Ombudsman te kijken over gastoudergezinnen. Die nieuwe wet bepaalt dat gastouders nog maar op 1 locatie mogen werken, waardoor gastouders minder inkomsten hebben en aan de andere kant mensen niet kunnen werken wegens geen oppas
Noanne het spelden kussen

Heb ik dat?!
Ik vind vooral die maatregelen in de gezondheidszorg echt schokkend. Per huisartsbezoek 5 euro betalen, komen ze nou mee. Fijn als je chronisch ziek bent... Of als je ziek bent maar niet naar de huisarts kan omdat je geen geld hebt. Dat slaat echt nergens op... Mag toch hopen dat ze het voor kinderen gratis houden, op zijn minst.

Ik ben benieuwd of ik mijn studie wel af kan maken straks...want zonder financiering heb ik een probleem...
Daar heb ik dan weer minder mee ivm ontbreken van kinderen. Dus dat volg ik dan ook niet zo heel erg.
Sgaap je bennie goe wies nie
Ja die meneer met z'n euhm bijzondere coupe is errug stil inderdaad.
Tja...meevallen... Ik studeer, ben alleenstaand ouder en moet het van 1 niet al te hoog inkomen doen. Denk dat het voor mij helegaar niet gaat meevallen eigenlijk.
tja, slim is ie wel in dit soort dingen
Minny het is niet lullig bedoeld.

Maar ik ben het wel een beetje zat om te werken voor andermans kinderen. Kinderblijslag, weet ik niet wat voor kosten die afgetrokken kunnen worden voor opvang en dergelijke. En waarom moet er opvang zijn omdat als je niet met 2 man werkt het leven bijna niet te betalen is. Het is gewoon compleet scheef gegroeid.

Ik heb deze week oude rekeningen van de ziektekosten verzekering weggegooid. 39 euro per maand!!! en nu 135 + eigen risico en bijna niets wordt meer vergoed.....
Heb ik dat?!
Gelukkig kom ik nooit bij de huisarts
Ik hou maar wijselijk mijn mond over de bezuinigingsvoorstellen.

Door mijn werk zie ik iets te vaak hoe er kapitalen worden besteed aan in mijn ogen onzinnige projecten. Als ik dan na afloop ook nog merk dat de situatie onveranderd is of zelfs verslechterd is kan ik er niet goed tegen.
quote:noanne schreef op 03 april 2010 @ 15:07:

Sgaap je bennie goe wies nieGho kom je daar nu pas achter
Heb ik dat?!
ik hoop dat het mee gaat vallen, maar heb er een hard hoofd in. Het geld moet ergens vandaan komen he en de echt rijken vinden wel manieren om er onderuit te komen. Ik moet zeggen dat ik de plannen voor afschaffen van de hypotheekrente geen slecht plan vind, maar daar zullen huiseigenaren best anders over denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven