! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

1 april, 3000+ op zijn kop !

14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!

Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.

Dit topic is er voor iedereen!!

We denken hier aan een paar dingetjes .

*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.

Have fun!! and stay forever!
klopt Boarder, als je al die onderzoekscomminssies en interrimgevallen eens af zou schaffen, wat een geld levert dat op!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:noanne schreef op 03 april 2010 @ 15:09:

Gelukkig kom ik nooit bij de huisarts

Muts
No
Ik ben t er wel mee eens, Sgaap. Er zit ook iets andersdcheef, alleenstaanden worden enorm gepakt. Geen fiscaal partner, geen aftrekposten anders dan evt. hypotheek en relatief hoge vaste lasten. Kijk ik naar mijn neefje, doen toevallig t zelfde werk, hij krijgt nu nog 2200 euro terug, want fiscaal partner werk nauwelijks. Goed, moeten er twee van rondkomen, maar voor twee koken is net zo duur als voor 1.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
No wat kut zeg!

Sgaap als er geen toeslagen en kinderbijslag is dan moet ik mijn kinderen op marktplaats zetten en dat is dan ook weer verboden bij de wet.

Dat jij voor andermans kinderen moet betalen is lullig maar als je het nou bekijkt alsof je in de toekomst van Nederland investeert ipv voor andermans grut te betalen is het dan beter te pruimen?
Roos afschaffen van de hypotheek rente is gewoon geen optie. Daar zijn zoveel mensen afhankelijk van.

Een gemiddeld koophuis kost ca 3 ton, dat is een 1600 euro per maand alleen al aan rente, dat kunnen mensen zonder teruggaaf niet opbrengen. Dus dan zouden de huizen prijzen gaan zakken maar dan hebben de banken een probleem omdat ze hun geleende geld niet meer terug krijgen bij executieverkopen. En de financiele lobby is in Nederland heeeeel machtig helaas.
Heb ik dat?!
Daar denk ik inderdaad heel anders over Roos

Die 5 euro voor de huisarts, heb ik dan weer geen moeite mee.
Sgaap, mijn kinderen gaan straks krom liggen voor alle ziektekosten van ouderen. Ook de ouderen die zelf geen kinderen hebben geproduceerd. Kinderen die mede de economie draaiende hadden kunnen houden Dus eigenlijk vind ik dat wel heel erg lullig. En een heel erg uitgeleefd onderwerp trouwens...hoe vaak ik deze belachelijke discussie al heb gehad...

En bovendien snap ik niet exact waarom je mij specifiek aanspreekt aangezien ik het daar niet eens over had...
BAM ik hoop idd dat het een investering in mijn oude dag is. Maar heb er een hard hoofd in..... De potjes raken nu al eng leeg... Daar kan de nieuwe generatie niet meer tegenaan werken.
Heb ik dat?!
Minn stereo post
Heb ik dat?!
Ik moet vriend uit de tuin plukken en onder de douche planten. Maar bij nader inzien kan ik wel een fles shampoo naar buiten gooien... Het komt met bakken uit de lucht nu
quote:rosanna08 schreef op 03 april 2010 @ 15:12:

klopt Boarder, als je al die onderzoekscomminssies en interrimgevallen eens af zou schaffen, wat een geld levert dat op! En alle opbouwwerkers, geitenwollensokken clubjes, etc.
Sgaap, ze willen het invoeren voor huizen boven de 5 ton en gefaseerd over 30 jaar, lijkt me geen slecht plan. De markt heeft dan ook de tijd om zich daar op in te stellen. En laten we wel wezen, de meeste huizen hebben niet de waarde waarvoor ze nu verkocht worden, de prijzen zijn belachelijk hard omhoog gegaan
Met hagel ook...
Min ik spreek je niet specifiek aan, reageerde op je post. Niets persoonlijks aan bedoeld echt niet!!!!!!
Heb ik dat?!
Ik betaal ook voor heel veel voorzieningen van anderen waar ik zelf geen gebruik van kan maken nu, jammer maar helaas het is niet anders.

Kan me er wel druk om maken maar dat verandert ook niks.

Dat je als alleenstaande geplukt wordt door de belasting is wel erg waar ja, heb ik van de week wel weer gemerkt toen ik mijn aangifte deed.

Ik zat na het versturen echt op een pop-up schermpje te wachten met daarop : 1 april!!!

Helaas was het geen grapje.
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 15:16:

Minn stereo postEhm...wat...?
Plous, er zijn ergere voorstellen dan dei 5 euro, wel vind ik dat er rekening gehouden moet worden met chronisch zieken
Min, dat die generatie zo hard kan werken als mogelijk maar dat ze die potjes niet meer gevuld krijgen wat ze ook doen.
Heb ik dat?!
Wil ik nog even aan toevoegen dat die kinderen ook gaan betalen voor mensen die ze niet hebben opgevoed, niet voor ze hebben gekookt, niet voor ze hebben gezorgd, zelf geen kinderen hebben gemaakt en dus feitelijk straks teren op andermans investering. Voor die paar euro per maand extra die het ze gekost heeft. Dat is pas lullig. Dus.
Best wel eens met Minny, hoe verwonderlijk
Dat weet ik Roos, maar ik noem het alleen als een voorstel waar ik wel mee zou kunnen leven.
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 15:17:

Ik betaal ook voor heel veel voorzieningen van anderen waar ik zelf geen gebruik van kan maken nu, jammer maar helaas het is niet anders.Nou inderdaad. Ik kan mij zelf geen koophuis veroorloven, maar betaal net zo hard mee aan de rente aftrek van anderen. Anderen die straks met behulp van mijn geld een leuke investering hebben van een paar ton. Terwijl ik er NIKS aan overhoudt. Alsof dat eerlijk is.

Stom onderwerp...
Als ze aan de hypotheekrente komen lijkt het me ook wenselijk om het huurwaarde forfait te laten vervallen en de OZB maar dat zal wel niet gebeuren.

De OZB is trouwens ook zo'n enorm log iets dat de kosten behoorlijk hoog zijn t.o.v. de opbrengsten. Moet volgens mij veel goedkoper kunnen.

Ik heb een paar jaar als WOZ taxateur gewerkt en werd voor flinke bedragen ingehuurd bij gemeentes. Die hele afdelingen draaide toen alleen maar op ingehuurde mensen en advies bureaus. En volgens mij is er nog steeds niets in veranderd.
Minnn ik denk dat ik met mijn38 % belasting een meer dan behoorlijk bijdrage lever aan de maatschappij......... daar hoef ik me niet voor voort te planten.

Lullig voor mensen die geen kinderen KUNNEN KRIJGEN en daar iedere maand voor gestraft worden DUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven