! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 16:58:

[...]





Tomaten en cervelaat in stukjes snijden, door een paar eieren roeren en dan de mozzerella op het omelet laten smelten.Blijken mijn eieren op te zijn. Maar het klink als een bijzonder goed idee voor morgen. dus vandaag maar die laatste magnetron maaltijd en dan gaat sgaapie eens een tijdje gezond eten
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een paar eieren opsnorren ergens? De buren of zo misschien?
Alle reacties Link kopieren
ik zou voor Min's optie gaan Sgaap, de rest vind ik minder



ik heb vanmorgen mijn bed afgehaald en moet dat nu dus nog opmaken en dat haat ik. Ik troost mezelf maar met de gedachte aan een heerlijk fris opgemaakt bedje vanacht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja dat van Minny klinkt goed, Sgaap.
Alle reacties Link kopieren
Minny ik moet morgen de boodschappen doen dus ik ga je receptje morgen testen met wat salade erbij. Heb er nu al trek in
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Heeft niemand nog wat eieren op de Boerderie?
Alle reacties Link kopieren
Bammmm :):):)
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 17:05:

Minny ik moet morgen de boodschappen doen dus ik ga je receptje morgen testen met wat salade erbij. Heb er nu al trek in Morgen?
Alle reacties Link kopieren
alleen paaseieren Bam



Sgaap, het is morgen pasen, dan zijn de winkels niet open denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iemand er nog wel een paar in één of andere boom heeft hangen.
Ik ben weer wakker!
Alle reacties Link kopieren
Hai Wakkere appel
Heb heer lijk geslapen! Hoe is het hier? Julie hebben het over paaseieren?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ben er ook weer even. Ben nog niet echt blij en vrolijk
Alle reacties Link kopieren
We gaan vanavond voor het eerst weer een keer stappen, een eighties feest in de omgeving (voor dertigplussers), ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
He Jos,

Klinkt gezellig! Kun je je gedachten even gaan verzetten
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Fries, effe verstand op nul en lekker een beetje swingen. Mijn beste vriendin en haar man gaan ook, dus lijkt me wel leuk
Min, wat ongelofelijk k*t dat je mini niet mag zien dit weekend!

Wat denken ze wel niet?

En wat voor reden hebben ze daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eigenlijk ook op stap, maar nog niet fit genoeg
Alle reacties Link kopieren
Nou had ik vanmiddag al verstandige posts en nu ga ik ook nog aardappels, vlees en groente eten! En dat in het weekend ook nog!



Ik word echt eng!
Alle reacties Link kopieren
maar mss vanavond even een paar borrels in de kroeg halen.
Alle reacties Link kopieren
BAM: ik zou een afspraak gaan maken bij een dokter, want dit gaat echt niet goed komen!
Alle reacties Link kopieren
Is Sgaap nu snel boodschappen doen?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
De appie is tot 10 uur open toch?
Alle reacties Link kopieren
't is toch niet besmettelijk BAM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven