A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
En terecht lieffie, je hebt het echt verdiend hoor!

(ow dat was spontaan, geen idee of je het leuk vindt om zo genoemd te worden )
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 05-09-2007 00:42
Reden: spontane ik gooit er ook weer wat uit
% gewijzigd
wat zal ik morgen eens gaan doen met zoonmik in het kader van: mijn vakantie is verpest, maar ik zal wat leuks met zoon gaan doen. Eens even opzoeken wat voor weer het wordt.....
Ok weer wordt fris maar tamelijk droog. Hmm kinderboerderij denk ik maar, of gewoon een lekker stukje fietsen.

Jeej vriendje erbij Yas in mijn uitgebreide profiel staat ook mijn hyvesadres, dan kun je zien wie ik ben enzo en foto's van Zoonmik bekijken
Yas wat spannend allemaal!!

Wat geweldig dat je hem tegen gekomen bent en dat het zo goed klikt. Super!

Ga je naar een andere woonplaats of blijf je wel in de buurt?

Geniet er lekker van!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hee Yas Gefeliciteerd! Leuk zeg!

Ik heb geen zin verhaal te tiepen. Heb vanmorgen een uur gewandeld. Kwam bij de koffie-ochtend weg en vond het weer zó heerlijk (windstil, dat gebeurt hier niet vaak ) dat ik ben gaan wandelen. Maar.. ik wil ook nog lezen, dus dat ga ik nu doen (en een heel verhaal voor uitleg dat ik geen zin heb een verhaal te tiepen )

Wat heb jij uiteindelijk met zoonmik gedaan Mik?

Ik heb ook zo'n plaatjesbeugel alá Carlien gehad. Boven én onder, vervolgens zo'n ding om de onderkaak naar voren te zetten, maar daarvan heb ik de behandeling niet afgemaakt. Gevolg: dat ik ooit een beugel gehad heb, is neit meer te zien.

Toedels
Later is nu
quote:dreamer schreef op 05 september 2007 @ 11:09:

Wat heb jij uiteindelijk met zoonmik gedaan Mik?

We hebben samen appeltaart gebakken. Daarna mocht Zoonmik de resterende appelmix opeten, maar die werd in de hondenbak gedaan

Arme hond, die lust niet eens appels, laat staan appels met kaneel, beetje suiker en rozijnen
Ik blijf gewoon in Enschede.

Heb al een keer geprobeerd om te emigreren naar Verweggistan, maar dat is jammerlijk mislukt.

Blijf er wel geregeld heen gaan, maar dat is voor het weeshuis en vakantie. Niet langer dan 2 weken.

Ah, dus ik kan nog steeds zeggen dat ik naar m'n zus in "YasStad" ga
Later is nu
Yep! En meld je eens een keer als je hier bent! Kunnen we even meeten, het is eeuwen geleden dat we elkaar gezien hebben!
Yas dat is mooi dat je in je eigen stad blijft, dan is dat iig lekker vertrouwd.

Hahhaaa Mik
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
pFFF, wat veel geschreven...

Hier ook nog een keer gefeliciteerd Yasmijn \\:-)//

Fijn dat het mes weer terug is Dreamer, wat suf dat het toch gewoon in de la lag, hahaha, typical.

Beugels, mmmmm, heb ik er ook nog eentje van gehad, toen ik een jaar of 25 was. Zo'n plaatjes geval, met elastiekjes gedoe enzo. Bovengebit is er mooi door geworden, ondergebit wat minder omdat er te veel kiezen getrokken zijn en ik daar nu ruimte over heb. Ach ja.

Hond is niet helemaal in orde vlgs mij. Het is een poepmachine, maar vandaag tijdens 1 wandeling 4x(!), en vlgd wandeling weer, en het komt er met moeite uit (sorry...). Een kant van z'n kont(je) is ook rood en gevoelig, zielig. Paar jaar geleden heeft hij daar een fistel gehad (wat een goor woord is dat toch) en vrees dat er nu weer zoiets aan de hand is. Als hij morgen nog steeds last heeft maar even langs de dierenarts, hij moet toch voor de jaarlijkse spuit.

Verder.... ben ik ondertussen al 2 maanden en 4 dagen rookvrij (op een incidentje na ). Best wel goed hè... ja, kom maar kom maar kom maar met die complimenten \\:-)//

Oh. Lees nog ff terug, en wat klote Mik, van je baan! En hoe kan dat nou dat je het nog niet officieel weet, wat een horken zeg! Hoop dat je heel snel iets nieuws naar je zin vindt, succes!!

Twin, de foto's van het holvaren zijn net naar je gemaild.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 05-09-2007 23:32
Reden: gebid, gebed, gebit...
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Hoi Dee, wijntje?
Ach Dee beugels zijn toch ook een gebed zonder end voor je gebit
Helemaal goed trouwens van dat roken. Ben al een dikke 4 jaar rookvrij

Voelt goed!
Hee Jo! Haha, leuk foto. Ja, lekker *glaasje wijn*

LOL Mik!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja, lekker dat niet roken,hoewel wel nog moeilijk soms,maar dat gaat slijten, -ben ik van overtuigd :-)
En wat goed, al 4 jaar
En nu ik toch bezig ben met op rij posten.... leuke avatar heb je Jo, ik ben gek op koeien!
Het slijt echt. Kon me voorheen nooit voorstellen dat ik een dag niet aan sigaretten zou denken. En ik rookte bijna 2 pakjes per dag.

Maar alles went, zelfs niet roken.

Wil er een smiley bij zetten maar die heb ik ff niet.
quote:Demoiselle schreef op 05 september 2007 @ 23:52:

En nu ik toch bezig ben met op rij posten.... leuke avatar heb je Jo, ik ben gek op koeien!Ik ook! Ze kijken altijd zo lief he?
Zo, van 2 pakjes per dag, dat is echt heftig zeg. Ik ben al jaren langzaam aan het afbouwen, ooit stond ik op met een sigaret, kan ik me nu zoooo niet meer voorstellen. Laatste jaren alleen 's avonds een paar, met uitgaan of feestjes dan wel weer zomaar een pakje.

Ja, geweldig, koeien,zulke goeiege (is geen woord denk ik, haha) beesten.

Over beesten gesproken, hond loop weer raar te draaien voor de deur, moet nog een x uit denk ik, voor de 3e x vanavond
Ik ga ook nog even Saar uitlaten.

Tot gauw weer!
Leuk dat je hier weer even kwam braken Jo!

Die Saar, hoe oud was ze nou ook alweer.

Nou, hond hier heeft op zeker weer een fistel, morgenochtend dus naar de da. Hij kan er niet vanaf blijven, echt sneu.
Gefeliciteerd met het niet roken, Dee, en Jonari! Ik ben in oktober 1999 (vorige eeuw!) gestopt. Ik rookte nog een jaar in mijn dromen door, trouwens, dat was een hele rare gewaarwording . Werd zelfs 's ochtends wakker met een asbaksmaak in mijn mond, yuk! Ik dacht zelfs dat ik misschien écht gerookt had, dat ik leed aan slaaproken of zo (ipv slaapwandelen). Maar gelukkig, nooit bewijs van gevonden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven