A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Oh ja, en wij krijgen er a.s. zaterdag een klein poezeltje bij!!!
Hoi Carlien

Ik was er toch nog even.

Over dat dromen!

Dat heb ik ook zolang gehad. Droomde ik elke keer dat ik weer rookte. Heel raar.
Wat voor poezeltje krijg je?

Ben gelijk een beetje jaloers

Hou namelijk erg van poezeltjes.
Nog steeds geen forum-/internetzin maar kom wel ff de groetjes doen van purple. We hebben gesmst en na vermoeide/vermoeiende aankomstdag (vroeg aankomen en pas 16 uur in appt). bleek appt. niet goed.

Zondag in ander GOED appt. gegaan. Heerlijk weer, heerlijk warm en heerlijk genieten, deels samen met Purplezoon en purple-schoondochter-to-be. Met zwangerschap purpledochter ook alles goed.

Nou, dat was het wel weer.

groetjes aan allen, zowel van mij als purple dus!
Nog doorroken in je droom, mmm, dat heb ik gelukkig niet! Wel hele rare andere dromen, blijven me ineens wel beter bij dan voorheen, gek zeg *haren omhoog smiley*

Een poezenbeest, wat een dierentuin heb je toch Carlien! Is het verlies van jullie hond al een beetje gesleten. *hug*
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hee Thee, groeten terug aan jou en Purple. Gaat het verder wel oké met je?

Leuk je weer even te lezen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Wanneer mogen we trouwens een nieuw topic openen? Bij de 7000 berichten....??? Niet dat ik je plaatje zat ben hoor Mik, maar een vers topic is toch altijd wel weer lekker.
Volgens mij komen er geen 'verse' topics meer. Zat zelf te denken aan een plaatje per 100 berichtjes of zo of misschien kan startplaatje ook af en toe veranderd worden. Geen idee, heb me nog 0,0 in forum verdiept.

Hier alles aardig ok Dee, thnx for asking. Wel sinds kort weer gipsvrij en nu écht! Ik lees af en toe forum en dan vooral om te zien hoe het met Mimsey en Q gaat. Haha, jullie lees ik ook regelmatig maar geen puf om te reageren en geen zin om over mezelf te posten. Sorry!!!!
Geen sorry hoor! Fijn dat je gips eraf is (!) en dat het verder oke gaat *hug*, weer verkeerde scherm....

Slaap lekker!
Hoi Thee, fijn dat je nu eindelijk gipsloos bent! En groetjes terug aan Purple!

Hee, Jonari, jij bent de eerste die ik tegenkom die dat ook had, dat dromen dat je gewoon rookt! Raar he? Heb ik echt lang gehad.

Enne, over dat poezeltje: we krijgen er een heel jong zwart poezeltje bij, met wat witte vlekjes. Eigenlijk gingen we kijken voor een poesje voor de vriendin van Zoonlief, maar ja, er bleek dan nog 1 poezeltje over te zijn van dat nest......En tja, er moest voor de vorm natuurlijk even gezeurd worden (maar ik ben gek op poezen, dus niet zo moeilijk over te halen, haha). Het gemis van de hond slijt wel wat, maar ik denk elke dag wel aan hem. Ik bedoel maar, hij heeft van zijn 18 jaar 16 jaar hier deel uitgemaakt van het dagelijks leven. Maar echt verdrietig ben ik niet, hij heeft een mooi, gezond en lang leven gehad, en een mooie dood.

(had de hond nog geleefd, dan was er trouwens geen nieuw poesje gekomen, hoor). O ja, de kids hebben unaniem besloten dat het poezeltje Zelda gaat heten (naar het nintendo Zelda spel ). Dan hebben we 5 katten!
Tijd voor een kattensmiley, dan!! Kom op, Viva, gooi er een leuke bij! (*please?!?!*)
En o ja: weltrusten! Ik moet nodig naar bed....

*schopt zichzelf naar bed*
Goedenmorgen

zo, dat zal wel weer nodig zijn, na dat genachtbraak van vannacht

Dee, als je het verkeerde schermpje opent, kun je ipv *hug* ook : hug : (zonder spaties) doen en dan krijg je ook

Ik krijg al die smileys al aardig onder de knie/in m'n hoofd, aangezien ik ook steeds vergeet op 'reageer' te klikken.

Leuk Carlien, een poezeltje erbij... je weet toch hoe allergisch ik bedn he? IK kom al niet vaak langs, maar met 5 (!!) van die poezebeesten.....

Thee, leuk dat je even langskwam. Veel plezier met Purpeltjes met vakantie

Yas, ik weet het, maar ik kom niet vaak bij m'n zus en dan vind ik het toch wel gezellig om ook daadwerkelijk bij m'n zus te zijn, daar ligt een beetje het probleem voor andere ontmoetingen...
Later is nu
Goeiemorgen allemaal. (ben duidelijk nog niet goed wakker, althans mijn handen nog niet )

Thee wat super dat je gips er af is!

En doe Purple de groeten als je haar weer spreekt. Het is er lekker warm zag ik op het journaal.

Over een nieuw topic, ja je kunt steeds het plaatje veranderen of helemaal een nieuw topic openen en dit ter ziele laten gaan.

Is maar net wat je leuk vindt.

Heb vandaag voor het eerst dat ik een beetje ben na het lezen in mijn droomencyclopedie. Vannacht heb ik over rauw vlees gedroomd en toen ik dat op ging zoeken stond er dat het naar alle waarschijnlijkheid ging over een op handen zijnd ongeluk. Ja kijk, dat is natuurlijk niet leuk om te horen. Dan vraag je je ook gelijk af: he, wat moet ik nou??

Meestal als ik iets engs droom en ik zoek het op dan word ik helemaal gerustgesteld maar nu droom ik over rauwe kip en dan lees ik dit.

Zullen we het er maar op houden dat er "waarschijnlijkheid" bij stond, dan hoeft het niet waar te zijn, toch??

Doe mij maar een flinke kop thee Dreamer!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik typ ook steeds in het scherm zonder smiley's, maar sinds kort heb ik DE oplossing : ik selecteer mijn getypte tekst (control + c), klik het uitgebreide scherm aan, en plak de tekst weer in dat scherm (control + v). Hopla, smiley's erbij, en klaar! (Nou ik het zo teruglees is het wel omslachtig, eigenlijk, hahaha).

Wát droom je dan over rauwe kip, Jas? Ik kan me daar niks bij voorstellen....

En Dreamer, ik beloof je dat ik het huis zoveel mogelijk kat- en kattenharen-vrij maak, als je langskomt!! Stofzuig ik nog even 3dubbel zo goed (ik stofzuig beneden al elke dag, vanwege de katten, anders loop ik zelf te proesten en te tranen...).
Carlien, het ís ook omslachtig, wat je doet, want je kunt ook gewoon op [bekijk bericht] klikken en plaatjes bijvoegen

Jeetje, jasmine, sowieso raar dat je over rauw vlees droomt, toch?

Toen ik ooit opzocht over het dromen over slangen (en het waren er écht veel, alá een scene in de film "Indiana Jones and the Raiders of the lost Ark" (of was "the temple of doom"?) en dat zou ook inhouden dat er een ongeluk of veel verdriet te gebeuren stond. Maarrrr.. ik denk dan wel, als je dit geloofd, impliceer je dus gelijk dat je voorspellende dromen hebt, toch? En dáár geloof ik niet gelijk in. Wel dat mensen voorspellende dromen kunnen hebben, maar niet dat je dan eerst over rauw vlees of slangen zou dromen. Eerder specifieker, over een bepaald ongeluk.

Een korreltje zout dus maar..

Dus.. je kunt het ook anders bezien, Carlien, wanneer jij eens vindt dat je huis écht een goede beurt nodig hebt, nodig je mij uit
Later is nu
quote:Carlien schreef op 06 september 2007 @ 12:15:

Wát droom je dan over rauwe kip, Jas? Ik kan me daar niks bij voorstellen....

Hahahahaa tja ik kan het ook niet helpen, ik stond bij een tafel, snijplank erop met daarop een flink uit de kluiten gewassen kipfilet, gekruid en wel met kerriepoeder en ik stond met een mes ernaast.

Voor de rest kon ik me niks meer van de droom herinneren.

Hm nou ja, zal het wel met een korreltje kerriepoeder nemen.

Oh ja, wie 5 minuten wil lachen hier vind je de bloopers van Gooische Vrouwen
Misschien had je gewoon zin in Indisch eten!

(jaja, m'n eigenste plingggg )

Ik opende net per ongeluk de pijler 'mode' ipv 'overig', zag ik een topic over 'conjac kleurige laarzen'

...

conjac?
Later is nu
He ja dat zal het zijn! (heb er ook echt wel zin in! )

Hahahaa conjac.

Soms zie ik in de lijst naast alle onderwerpen een topic voorbij komen waarvan ik denk: tja, ik weet niet onder welke pijler het staat...

Zoals vanochtend, "kale poes" ja dat kan over zo'n poes zonder haar gaan, hoe heten ze ook alweer? Maar het kan ook over een andere poes gaan. Ik klikken en ja hoor, het is wel wat je denkt.

In de boekhandel kwam ik dinsdag een boek tegen over wabi sabi.

Ik dacht in eerste instanties waarschijnlijk hetzelfde als dat jullie nu denken: wabi wattes??

Wabi sabi.

Het was een interieurboek. Het is wat minder streng dan zen en feng sui en lijkt heel veel op scandinavische interieurs.

De uitgangspunten zijn dat je de natuur binnen haalt, veel kleuren uit de natuur als groen, hout, grijzige tinten en het staat een beetje voor alles wat leeft en dus ook vergankelijk is.

Het is niet erg als de tafel beschadigd is, doorleefd is en van bloemen mag best een blaadje afvallen.

Eigenlijk niet zo gek veel nieuws onder de zon maar als je gaat zoeken op internet blijkt het een hele hype/trend te zijn.

Ik had nog nooit van wabi sabi gehoord, jullie wel?
Hahaha, ik dacht dat je het over die pianist had

Nee, nooit van gehoord, maar rondkijkend in mijn huis ben ik behoorlijk wabi sabi. Kale plekken op de bank, kinderen in huis dús krassen op tafel (ja jémig, waarom niet? ) heuleboele losse blaadjes, zowel tijdschriften als van planten, nog een dood bosje bloemen in de keuken. Jaaahaaa, ik ben hartstikke wabisabi

Later is nu
quote:dreamer schreef op 06 september 2007 @ 18:27:

Hahaha, ik dacht dat je het over die pianist had

Nee, nooit van gehoord, maar rondkijkend in mijn huis ben ik behoorlijk wabi sabi. Kale plekken op de bank, kinderen in huis dús krassen op tafel (ja jémig, waarom niet? ) heuleboele losse blaadjes, zowel tijdschriften als van planten, nog een dood bosje bloemen in de keuken. Jaaahaaa, ik ben hartstikke wabisabi

écht, Dreamer, dit HELE stuk had ík kunnen typen, echt!!!
En Jas, ik snap die droom helemaal!! Je droomde over een mes omdat Dreamer het hier vaak over dat mes gehad heeft. En omdat je niet zomaar in je droom met een mes kunt rondzwaaien (nou, het kán wel, maar dan wordt het pas echt eng ), heeft je onderbewuste er een kloppend plaatje van gemaakt: eten erbij!

Zo, een kind kan de was doen, makkelijk hoor, dromen uitleggen!
Hahahahhaaa gekke meiden!!
LOL wabi Sadi, ik geloof dat ik dat ook doe..

Ow voor wie de lipjes van Maaike mist, in de bar staat een linkje naar de lipjes, als je deze onder favorieten mikt kun je 'm als plaatje invoeren door de link tekst tussen [img ] ... [/img] te zetten
Ik ga in ieder geval even de hond eruit gooien, sinds Manmik wat meer werkt doe ik de laatste wandeling, is wel goed voor de hond-vrouwtje band

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven