A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
OH en Mik, gefeliciteerd met baan!! Lekker hoor, eventjes werken. Hopelijk kun je alsnog bij de vaste baan terecht, maar dit is in elk geval een opsteker
Later is nu
Mik nogmaals gefeliciteerd, en succes maandag!

Ik moest ook wel om het verhaal lachen Dreamer, meestal wel om jouw verhalen, jij verstaat de kunst om van alledaagse dingen en problemen een leuk verhaal te maken.

Van je knieen is zeker geen leuk verhaal, maar zoals jij het vertelt lijkt het een stuk minder erg, wat het natuurlijk niet is (knuffel)

Kaatseballen komt me wel bekend voor, dat liedje wat minder:-)

Goed van jou dat je zo vlot was met de aangifte Carlien:-) Rotverhaal over je buurvrouw, jij ook sterkte!

Haha wat een verhaal over zoon Jasmine, sowieso wel bijzonder om naar de bruiloft van je 'schoonmoeder' te gaan lijkt me:-)

Klinkt heel mooi een knalgroene logeerkamer, zal ik eens komen logeren:-)

Hoe gaat het verder met Thee, behalve druk op het werk en geen andere spannende verhalen;-)

Bedankt voor de boekentips Freak, ik zet ze op mijn lijstje!

Heb vandaag eindelijk weer eens een stel spannende boeken gescoord bij de bieb, dus ik ben blij, 1 spannend boek al bijna uit, maar het einde nog even bewaard voor morgen, goed van mij he:-)

Dat jouw meisje alweer bijna vier is, wat gaat het toch snel.

Heb net gelezen dat het gelukkig wat beter gaat met Robbie.

Dee en ik zijn gisteren naar Alles is liefde geweest, leuke film, en nog een bekende van het forum gezien ook.

En daarna even rondhangen op het forum (zonder overigens de behoefte iets te typen, moe:-) zag ik Dee en mezelf bij Wiehier, wat op zich wel grappig was, maar ook niet kloppend want wij hebben allebei bij instellingen ingesteld dat we niet gezien willen worden.
.
Ach, als er maar te weinig mensen zijn, gaan ze gewoon plukken tussen diegenen die er zijn, of die dat nou goed vinden of niet..

ik ons topic zoeken, scroll steeds verder naar onderen.. staan we bovenaan! Met dank aan Tweeling..

Zo heb verjaardagsfeestje van LD achter de rug. Gezellig, leuk, kákelende kippen. Daarna gegourmet met m'n ouders. De kinderen hadden dat dus al bij 't feestje gedaan, dus wij met z'n 4tjes. Gezellig en rustig is dat zeg!

LE zat naar de film Kameleon 2 te kijken. Bovendien met cadeautje van opa en oma op schoot (alvast voor Sinterklaas, aangezien we opa en oma weer 4,5 maand niet zien, ze gaan dinsdag weer naar zuid Spanje) Hij heeft een doos gekregen van Asterix de Legionaris, met daarin kaartspellen, opschrijfboekje, pen, kleedje.. en nog wat. De boer, vrouw en heer van de kaartspelletjes zijn figuren uit het Asterix album, de jokers zijn Idefix ;)

Hij speelt altijd kaartspelletjes bij opa en oma en was hier zó blij mee.. geweldig.

LD kreeg een kinderkookboek. Dat idee kwam bij mij op de valreep nog binnen, nadat m'n moeder voor de zoveelenlaatste keer vroeg. Was ze ook blij mee. Nu zit ik natuurlijk aan 't samenkoken vast. EN dan wil LE ook, weet ik zeker.

Bij 't gourmetten heb ik trouwens genoten van Vietnamees vriendinnetje. Die bleef maar shoarmavlees in d'r pannetje doen, samen met kip. Die vond het gewoon jammer dat het afgelopen was (de rest was klaar en LD wilde griezeltoetje (jelly met spin erin) graag laten zien, dus ze moest wel ophouden ) zij was ook de enige die de jelly lekker vond, dus ik heb overgebleven pakje aan haar meegegeven...

En dan nu naar bed. Met een beetje geluk nog steeds vandaag.

Zag net een topic met de vraag "ben je forumverslaafd"

deed me denken aan ooit

"Ik ontken álles"

Later is nu

deze toetjes (voeten stukgelopen om die beestjes te vinden, trouwens)
Later is nu
Hahaha Dreamer ik durf dat topic niet eens te openen, en wat kun je nog zeggen na al die jaren;-)

Ik ben jaloers op jouw ouders, en ook op LD, wat een feestje, en wat een leuke cadeaus.

Was ik nog helemaal vergeten te zeggen, ik ben helemaal blij omdat het mogelijk is online naar de Caz weekendmix te luisteren, en te downloaden, altijd handig voor de mp3 speler.
.
Wat een fantastisch toetje, lijkt me niet zo smakelijk (sorry ben ook niet zo'n toetjesmens;-) maar wel leuk gedaan!!!

Ik heb geen hoe dat nou werkt bij Wiehier, maar dat het niet goed werkt lijkt me wel duidelijk.

Slaap lekker, goed plan.
.
't toetje is ook mierzoet, brrr

Heb rustig dagje vandaag.

Lekker

zit nog in m'n ochtendjas (mijn versie van pyjama, aangezien ik zonder pyjama slaap )
Later is nu
Ik ga nu een lang, warm bad nemen met boek en beker thee en voor als ik straks niet meer online kom/ben: MIK, toi toi toi voor morgen! Zet 'm op en veel succes en plezier gewenst!!!
Geniet van het badderen Thee.

Mierzoet is niks voor mij, ik ben niet zo'n zoet meisje;-)

Ik moet ook nog regelmatig hardnekkige bejaarden duidelijk maken dat ik echt veel liever m'n boterham met kaas eet, dan een koekje bij de koffie, maar je kunt dus wel heel oud worden met koekjes eten.

Lekker zo'n rustig dagje Dreamer, was mijn dagje ook wel, maar afgewisseld met actie want ik kan niet de hele tijd rustig aan doen. Vanmorgen met ontbijt en koffie op m'n gemak naar Lost gekeken, het blijft maar spannend.

Volgens Tman (die het niet volgt, maar af en toe iets mee krijgt) weten ze vast niet meer hoe het allemaal moet eindigen, dat zou best kunnen natuurlijk.

Maar dat maakt mij niks uit, ik vind de serie zo geweldig, van mij mag het gewoon eindeloos doorgaan:-)

En ik heb natuurlijk mijn boek uitgelezen, het einde had spannender gekund, maar wel een boek zoals ik ze graag lees. Slaap met me, van Joanna Briscoe, aanrader dus.

En ik heb de vriezer ontdooid dat is ook spannend omdat daar zakjes inzitten waarvan ik niet meer weer wat erin zit, wij eten morgen dus verrassend:-)

Lijkt me zo koud aan je armen en schouder om zo slapen Dreamer, de rest zal wel lekker warm zijn;-)
.
Moet je gewoon je dekbed wat hoger trekken T, heb je nergens last van, als je naakt slaapt. Ik vind het echt vreselijk om iets aan te hebben, ga je draaien, zit er iets helemaal om je benen heengedraaid, brrr. En ook, alle sieraden af/uit!!!!

Goed. ;-p

Wat een leuke kadoos van je ouders Dreamer!

Die toetjes vind ik minder, net als Twin ben ik geen zoetekauw, maar ik vind het er ook heeeel eng uitzien.

Film was idd leuk, daarna nog wat gaan drinken, en gelukkig sloot de kroeg om 1 uur, en waren we nog niet in zo'n staat om te zeggen "op naar de vlgd kroeg". Maar door forumhangen toch weer te laat naar bed. En de vlgd dag was ik toch helemaal fit. Werkt toch raar hoor, soms als ik wel op tijd naar bed ga voel ik me de volgende dag helemaal verrot, echt achterlijk.

Gat Carlien, wat een akelig bericht van je buurvrouw.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nog even online na lang, warm, ontspannend bad.

Hoop na deze week weer meer forumzin en vooral -tijd te hebben. Maar hé, ik ga niet met terugwerkende kracht tot nieuwe forum reageren hoor ;) heb nog niet eens uitgezocht hoe smilies etc. werken hier.

Die film wilde ik vorige week naar toe maar toen toch uiteindelijk geen zin alleen te gaan, dus nog niet gezien.Komt nog wel.

Truste allemaal!

En oh ja, (helaas) ben ik zowel van zoet als hartig ;)
Valt wel mee met dat draaien hoor, ik heb meestal zo'n wijd t-shirt geval aan, en ik wil niet helemaal onder het dekbed liggen, dat vind ik nou weer niet fijn;-)

Sieraden moeten ook gewoon aanblijven, anders vergeet ik ze toch maar aan/om te doen.

Het was idd een geluk dat we de kroeg werden uitgegooid voordat we in de stemming kwamen om te gaan kroeghoppen:-)

Nooit met lege handen naar de keuken idd, of de trap op:-)

Ik hoop wel dat je die tekst heel erg gaat afwisselen, want eigenlijk vind ik die teksten onder een berichtje ontzettend irritant:-))) (wel knap dat je voor elkaar hebt gekregen. \\:-)//

Zo als ik snel ben kan ik nog net de 7 uur slaap halen, truste meiden.
.
Voor de smileys gewoon bovenaan klikken thee, bij "plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies REAGEER" (in het rood) daar staan de smileys rechtsboven.

Wel gaan zien hoor, Alles is Liefde!

Slaap lekker!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hoe wijder, hoe meer het om je heen gaat draaien, bij het draaien

Wilde eigenlijk alleen even kijken of het lukte, een motto eronder. En jawel . Ik snap dan wel niks van hyves, maar ben toch niet helemaal een digibeet... en ik laat m gewoon lekker staan, dan lees je er maar overheen \\:-)//

Trusten!
Haha, ik had je zin eronder nog helemaal niet gezien.

Valt me mee dat er nog niet allemaal moeders zijn, die zo onder elk berichtje laten zien dat ze mv 2 kinderen in de leeftijd van x en y zijn

Veel smileycodes ken ik inmiddels uit m'n hoofd, en anders, blijft m'n tip, klik op 'bekijk bericht' en kun je net als bij 'reageer' alsnog smileys plaatsen (je moet dan wel knippen/plakken, want smileys worden automatisch heulemaal achteraan geplaatst)

Ik zit hier vroeg, maar toch alweer te laat. Moet naar het werk. Heb niet veel zin, weet nu al dat ik in m'n uppie zo'n 400-500 brieven in moet vouwen

Leuk als je wat vaker langskomt Thee En als je hier nou eens langskomt, gaan we sámen naar de film Ik vind bioscoop erg leuk, Elvis ook, maar het komt er eigenlijk zelden van. Voorlopig ws helemaal weer niet, met m'n ouders buitengaats.

Ik heb gisterenavond in bed (weer) lekker liggen visualiseren wat ik zou doen met een miljoen. Kwam erachter dat emigreren naar een Caraïbisch eiland eigenlijk ook nog een optie was. Ik was alleen nog maar bezig geweest met verbouwen hier in huis! Maar een leven in het Caraïbische is een leven bijna zonder eczeem... wat een weelde! zo kan ik toch een gezonde huid 'kopen'

Nu moet ik echt weg

toedels
Later is nu
Misschien heb ik dan nog een goede tip voor je voor 3 weken lekker zon; wanneer je op vtwonen online een moodboard maakt ding je mee naar 3 weken in het huis van Piet Boon op Bonaire.

De uitleg vind je hier: http://www.vtwonen.nl/500/jubileumwedstrijd

Maar ja.. een miljoen euro is natuurlijk veel lekkerder, dan kun je er altijd blijven!

Ik zal het wel niet winnen want ik zou niet weten wat ik met een miljoen euro zou moeten doen. 10.000 is hier wel hartstikke welkom, dan weet ik nog wel wat.

Carlien, wat vreselijk zeg van je buurvrouw. Hopelijk kan ze snel terecht in het ziekenhuis.

Dee, Dolf Jansen was echt heel erg goed! Hij is zo ontzettend snel en maakt zo rap achter elkaar grappen; ik vond het geweldig!

Heb ontzettend gelachen en tegelijkertijd laat hij je ook nadenken over je eigen gedrag. Super! Heel veel plezier en ben erg benieuwd wat je er van vindt!

Thee, leuk je weer te zien!

Twins, ik kan ook niet naakt slapen en wil ook niet met het dekbed tot aan mijn kin slapen. Heb ook altijd een t-shirt/nachthemd geval aan en niks om mijn benen want daar raak ik altijd helemaal verstrikt in.

Sieraden doe ik wel af. (met als gevolg dat ik ze idd vaak vergeet )

Vriendin van zoon logeert hier al sinds vrijdag en ze blijft ook iig tot en met vrijdag. Leuk!

Oh ja en zoon had in z'n pak een goed cijfer gehaald; een 7,8!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik draag soms kleren (meestal wel een onderbroek) maar krijg al snel last van jeuk, bij de nek. Soms ga ik koud naar bed en houd een t-shirtje van dat moment aan, maar die gaat meestal 's nachts weer uit. Ik lig wel hélemaal onder de dekens, op een plukje haar na. Elvis dacht laatst zelfs dat ik niet inlag
Later is nu
Hahahaa!

Ja da's minder wanneer je last krijgt van jeuk in je nek. Heb je dat ook als je alleen een onderbroek aanhebt?

Ik kan gewoon niet slapen zonder onderbroek, dan droom ik de hele nacht allerlei rare seksuele dromen en ben om de haverklap wakker. Erg vermoeiend.

Mik, hoe was je dag vandaag? Hoe ging het?
Wat goed Jasmine, een 7,8!!

Heb er zo'n zin in, Dolf Jansen, je hoort het wel.
Dan kun je idd beter een onderbroek aantrekken Jasmine, ik slaap juist weer liever zonder, dus toch een beetje naakt;-)

Mooi cijfer voor zoon, dat had vast niet alleen met z'n kleding te maken.

Gezellig zo'n schoondochter te logeren, en over 'meidendingen' kletsen:-)

Ik zou wel weten wat ik moet met een miljoen hoor, met meerdere ook nog, geweldige manier om in slaap te vallen om daar over te dromen.

Hihi Dreamer als je zo kunt slapen heb je geen nachtshirt nodig.

Ja Mik hoe is het gegaan?

Ik ga eens lekker wat geld uitdelen/geven in mijn dromen;-)
.
Dat lijken me heerlijke dromen Twins!

Voor als je straks gaat slapen, heel veel plezier en slaap lekker!
Mik, hoe/wat is je eerste indruk/ervaring qua werk???

'spetterend nieuws* (ahum...) volgende week 2 dagen vrij, dus incl. weekend 4!! Kan niet wachten! En dan wil ik ook januari-(hopelijk-zon)vakantie boeken. Lekkerrrr!

Mijn overuren zal ik hier maar niet neerzetten...haha, te herkenbaar...

En oh ja, het moet niet gekker worden, morgenmiddag ook 2 uur verlof! Wel vrijdag werken.

Dreamer, ik lig altijd zoooo ontzettend in een deuk om je werkverhalen.... Bij ons gebeuren ook gekke dingen, maar bij jullie spant het volgens mij de kroon!

Btw, ben wel weer aan het plannen qua werkbezoek, dus Dreamerstad komt weer in beeld. Iig op een dinsdag maar geen id hoe jou werkdagen (nu) zijn???

*zingt even tralala en denkt aan Jasmine....*

Nog ff forumscrollen en dan slaaapen!

Ciao!
Oh ja, Carlien, wat staan er weer leuke dingen op de website!!! Vanavond eindelijk weer eens gesnuffeld.
Hoi meiden leef nog hoor, eerste werkweek tot nu toe viel reuze mee. Ben alleen moe, na maandje zonder ritme val het niet mee om elke dag om half zeven op te staan en te werken tot 17 uur. Maar werk is leuk, collega's zijn leuk. Voel me erg welkom daar.

Nu gauw mijn bed in, want moe moeder moest
Dankjedankje Thee!!! Ben trouwens onwijs blij dat ik weer internet heb! Begin van de middag lag internet plat. Later bleek ook dat de kabeltv en de vaste telefoon (hebben we ook via de kabel) het niet deden. Ik mijn vriendin verder in het dorp gebeld (met mobiel naar haar mobiel), en zij wist me te vertellen dat er een brandweerwagen naast de kabelkast stond....Bij hun vlakbij staat er dus zo'n kast. Waarschijnlijk dus kortsluiting, en het duuuuuuurde maar.....

Manlief (die op dat moment HELEMAAL niet lief was ) heeft toen zijn vertaalwerk maar opgeslagen, is naar mijn broer gereden, en heeft vandaaruit zijn werk doorgemaild naar de klant. Leuk, als je een deadline hebt en alles ligt plat...Ik had allemaal leuke dingetjes binnengekregen voor de winkel, maar ik kon ze er niet opzetten, want tja, geen internet....

Daarna zijn we maar naar Ikea vertrokken (hahaha, verplicht niet kunnen werken heeft toch wel een klein beetje zijn leuke kanten). Daar was het heerlijk rustig, en hebben we veel losse woonspullies gekocht, 4 klapstoelen (waarvan 2 voor mijn moeder) en 2 draaistoelen. En toen stonden we met onze gekocht spullen buiten, en kwamen erachter dat we met de kleinere auto waren gekomen....

Gelukkig kregen we met heeeeeel veel passen en meten (en behoorlijk wat gemopper) alles erin, en konden we er zelf ook nog bij!

Toen we aan het begin van de avond thuiskwamen bleek internet het ook weer te doen, dus konden we gelijk weer aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven