A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Grrrr heb een ontstoken voet door de reuma.

Baal er ontzettend van! Had er gisterochtend al last van maar sinds gisteravond is ie dik, rood, opgezwollen, echt au.

We zijn gisteren nog wel naar mijn familie geweest. Lief dat je aan me gedacht hebt! Was erg gezellig. We hadden ruim tijd gepland om ook te kijken naar huizen maar doordat we 2 maal (!!) in de file terecht kwamen was er weinig tijd meer over. Heerenveen moest voetballen en we kwamen in de voetbalfile terecht.

Maar goed, al met al hebben we gezien dat het nog een best eind rijden is van liefs werk naar de plek waar we graag zouden willen wonen.

We gaan dus ook andere woonplaatsen bekijken die wat dichterbij liggen, ergens halverwege zodat de reistijd korter wordt.

Maar dat is iets voor volgend jaar.

Iig hoop ik ook dat ik centraler kom te wonen voor meetings etc zodat ik sneller in Amersfoort of Utrecht of zo kan zijn want ik baal behoorlijk dat dat nu altijd zo'n gedoe is omdat ik zo ver weg zit.

Leuk Dreamer die spelletjes! Zeker als je er wat mee kunt verdienen is het natuurlijk helemaal mooi!

Ik krummel nog even wat verder (wil nog wat opruimen, je weet nooit wie er onverwachts je huis binnenstormt om 12 uur 's nachts) en wil dan met een boek of tijdschrift op de bank.

Allemaal een hele gezellige oudejaarsavond!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ow Dream, zou ik niet doen hoor die spelletjes voor real spelen, gegarandeerd dat het niveau ineens met sprongen omhoog gaat

Bookworm ben ik mee gestopt toen er ineens hele rare woorden wel mochten en gewone simpele nederlandse woorden niet

Jas wat vervelend

Ehm Dream ik zie nu je oproepje pas, maar ik kon sowieso niet

Alvast een goede jaarwisseling allemaal!
Haha, ik ga sowieso niet voor geld spelen. Ben veel te verslaafd

In het kader van de Y ben ik anders best blij dat bepaalde woorden mogen, want pyjama kun je bijna vrijwel nooit maken, namelijk en met de Qu is ook al niet zoveel goed NL te bedenken
Later is nu
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een supergoed 2008!!!
Hehe het is nog een hele toer om op oudjaarsavond een poosje alleen te zijn, de kids zouden naar een feest in Amsterdam gaan, maar kwamen weer terug omdat L niet lekker werd, ze lopen eigenlijk allemaal wel te hoesten en te proesten. Ze zitten nu ergens vlakbij wat ook wel gezellig is want ze komen nog even langs om gelukkig nieuwjaar te wensen.

Nou hoef ik niet per se op deze avond alleen te zijn, maar dat kwam zo uit, R moet werken, M zit in Berlijn en de rest van de kids in Amsterdam (was de bedoeling;-)

En omdat het hier best al de hele vakantie druk is had ik me verheugd op een avond Twintime, maar dat schijnt niet te kunnen vanavond;-) Er belde ook familie en een vriendin of ik naar hun toe wilde komen, eh nou nee, solly:-)

Ik zit hier nu met een heftig muziekje te genieten, en straks om 12 uur ga ik de teckel een goed nieuwjaar kussen, de poes zit boven ergens verstopt die is bang van vuurwerk.

En er is genoeg wijn en lekkere hapjes, het enige nadeel is dat het alweer bijna 12 uur is:-)

Dat woordenmaken lijkt me niet mijn spelletje Dreamer, ik wil spelletjes voor het verstand op nul zeg maar;-) Maar knap dat jij zo goed bent, en idd niet voor geld gaan spelen, zal vast wel een adder onder het gras zitten.

Jammer dat jullie geen tijd meer hadden om naar huizen te gaan kijken Jasmine, maar idd dat is voor het nieuwe jaar!! En het zou zeker fijn zijn als je wat makkelijker met de trein op weg kunt.

Sterkte met je voet (knuffel)

Misschien kom ik straks nog even langswaaien, ligt eraan hoe rustig het hier blijft:-)

Maar voor nu alvast allemaal een mooi en bijzonder 2008 lieve meiden!!!
.
Hier is het zo mistig dat je buiten letterlijk geen hand voor ogen ziet, dus vuurwerk kijken dit jaar zit er niet in. Jammer, meestal geniet ik daar erg van. kind op schoot, glas bubbels in de hand. Manmik heeft net hond uitgelaten en zei al dat je vuurpijlen niet eens ziet. Tja....

Goed 2008 iedereen (nogmaals )
Ik zit even in mijn jaarmijmering, met Il Divo hard aan (en net eerst een bepaald nummer van Whitney Houston dat voor mij veel waarde heeft). Zeg maar soort van mijn jaarafsluitmomentje.... met dit jaar een wat 'vreemd' gevoel... maar tja... Ik kies er al jaren bewust voor om O&N alleen door te brengen, maar vanavond vind ik het voor het eerst sinds jaren wat lastig... Kan m'n draai niet zo vinden.

Grappig tweeling, dat jij juist ff een rustmomentje wilt en moeilijk kunt vinden. Maar ja, jij hebt vaker a full house, ik niet natuurlijk.

Eigenlijk begint er elke dag een nieuw jaar, maar ik ben gewoon zo'n emomuts die deze avond dan weer een extra stukje mee wil/moet geven... Dat is niet mutsig, dat is supermutsig!

Mik, ik ga ff kijken naar de weerssituatie hier!
Ben benieuwd hier zo vlakbij de Rijn is het echt ontzettend mistig.
En oh ja, ik had gekocht bij de luxe bakker: 4 (jaja!) oliebollen, 1 ananasbeignet, 2 gebakjes en n doosje gesorteerde hartige saucijzenhapjes. Heb alleen pas de gebakjes op. Oven staat wel voorverward voor oliebollen maar (nog) geen zin. Ik wil ze alleen warm, knapperig en met veeeel poedersuiker!
Mik, hier hei-ig maar wel ok, niet zo erg als bij jou dus. Mijn ouders, nog stuk oostelijker dan jij (van mij uit gezien) viel het ook mee.

Daar was het echter vandaag droog, zonnig, vriezend weer terwijl hier de temp redelijk hoog was maar het erg miezerde.... en dat allemaal in dit kikkerlandje.
wij hebben 6 oliebollen (Yuk) en 6 appelflappen. van beiden zijn er 2 op, dus nog ff dooreten....
Allereerst een dikke kus voor Thee, kan me best voorstellen dat het niet altijd feest is om 12 uur! Ik snap wel wat je bedoelt hoor,

zo'n avond is anders dan andere.

Hier was het wel gezellig met teckel en vuurwerk en muziek, en sms en telefoon en irl kussen met iig 1 eigen kind.

Voor alle PD meiden een fantastisch 2008!!
.
Thnx!
Hallo allemaal!

Ik wens jullie allemaal al het goede voor 2008!!!
Jij ook Purple nog geen kleinkind?
.
Allemaal een heel gelukkig, liefdevol, gezond en humorvol 2008!

Hier is het ook erg mistig, konden ook nauwelijks vuurwerk zien, echt jammer want het is anders zo mooi te zien vanaf de flat.

We waren ontzettend blij dat we gisteren naar Drenthe gegaan zijn en niet vandaag zodat we niet vanavond rond 11 uur terug moesten rijden want vanavond was zo mistig en de ongelukken enzo brrr.

Twins, we hebben gisteren heel even bij de huizen kunnen kijken maar de tijd was veel te kort. Wel een snelle indruk gekregen van wat wel en wat absoluut niet.

Maar we gaan nog een keer rustig kijken. Ook in andere plaatsen.

We hebben alle tijd.
Goeden.. middag

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!!

hier juist een hele drukke oudjaarsavond gehad. Ik ben ook meestal van het klein familiegebeuren, maar één broer van Elvis had een soort van 'open huis' en naast grote familie ook grote schoonfamilie. Nou was lang niet iedereen er, maar het wat druk genoeg, en erg gezellg.

Hier was het vannacht zó mistig, dat we naar huis zijn gelopen. Had ik voor niets de hele avond niet gedronken Zometeen weer lopen om de auto op te halen.. ik begin het nieuwe jaar sportief! (neef had z'n auto al gehaald en wilde ons wel brengen, dus ik kies er wel zelf voor) De kinderen vonden het súperspannend, zo in het donker in de mist lopen en hadden reuze lol. Helemaal geen probleem, 's nachts rond 2 uur nog een uurtje wandelen.

Toedels
Later is nu
Lieve PD-meisjes, nog een gelukkig en gezond 2008 toegewenst!

Lekker Jo, proost op de PD meiden.

Haha zonde zeg Dreamer de hele avond niet drinken en dan naar huis lopen, maar de volgende ochtend is het wel een prettige verrassing:-)

Hier was het helemaal niet mistig, voor zover ik dat kon zien natuurlijk met al die kruitdampen.

Groot gelijk Jasmine, tijd genoeg om huizen te kijken en zoiets moet je sowieso rustig doen, het is toch anders dan een paar schoenen kopen:-)

De oliebollen zijn hier ook nog niet op, er is niet echt veel belangstelling voor, de appelvlappen gingen wel goed.

Vandaag weer een redelijke normale dag, al zijn neefje en nichtje nog hier en kwamen zwager en schoonzus vanmiddag ook onverwachts binnenvallen toen ik net van mijn werk kwam. Even omschakelen want dan wil ik het liefste rustig bijkomen;-)

Morgen gaan ze weer naar huis, zal wel stil zijn, maar ook wel lekker:-)
.
Hi ladies!

Een spetterend 2008 gewenst, met alle goeds op elk gebied.

Tweede kerstdag hebben we bij Twin gegeten, heerlijk konijnenbout, echt superlekker gegeten en het was erg gezellig.

Oud en nieuw een feestje bij vrienden, ook erg gezellig, een aantal, ik o.a., hadden wat amuses gemaakt, en daarna om half 11 (lekker op tijd, haha) nog een hoofdgerecht en dessert gegeten met z'n allen aan tafel, ook weer erg lekker. En toen de voetjes van de vloer.... we hebben het nieuwe jaar goed ingeluid, jammer dat dag 1 van het nieuwe jaar dan altijd een beetje comatueus verloopt, haha.

Zo, even bijlezen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hoe is het met je voet Jasmine, wat vervelend!

Hier was het behoorlijk mistig Twin, maar dat was rond een uurtje of 5, dus wellicht nog niet toen jij met G (;-p) buiten stond te zoenen....

Ongelooflijk Thee, wat eet jij toch altijd. Dat jij geen 150 kilo weegt is echt een wonder, haha!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Goeiemiddag allemaal!

Net, heel even was de zon er! Heerlijk!

Maar wat is het koud buiten hè? Brrrrr en dan die wind erbij. Het tocht in huis zo, je hoort het "fluiten".

Hier in de woonkamer is het gelukkig wel warm.

Klinkt erg gezellig alle kerst en oud en nieuw bezoeken!

Met mijn voet gaat het inmiddels weer beter, gelukkig maar! Heb pakweg anderhalve dag met mijn been omhoog op de poef gezeten en toen ging het weer. Het was ook erg mistig rond de jaarwisseling en ik vermoed dat dat er ook mee te maken had, dan heb ik altijd al wat meer last.

Ik mis Carlien hier!
Mooi dat je voet weer wat beter gaat! Ik vond het meevallen met de kou hier, had me ingesteld op -10 gevoelstemperatuur zoals ze voorspeld hadden. Nou, dat viel erg mee, gelukkig! Wel klote wind, ik haat wind, bah!

Trusten meisjes.
Voor degene die nog wakker zijn, champagne en lekkere hapjes om de verjaardag van M mee te vieren. Zoon zijn vrienden en ook mijn dochter gaan zo lekker swingen, ik ben een beetje uitgenodigd, maar ik denk dat ze het niet echt leuk vinden als ik mee ga:-)

Gelukkig gaat het beter met je voet Jasmine, en is het inmiddels minder koud en niet meer mistig.

Om 5 uur was het heus niet mistig Dee, dat zullen de drankjes wel geweest zijn:P

En jij bent gewoon jaloers dat je zelf niet met G hebt kunnen kussen;-)

Bedankt dat ik vanavond op tijd in bed lig:-))

Ik verbaas me er ook altijd over dat Thee zo slank blijft.
.
Gefeliciteerd Twin!

En nog allemaal de beste wensen.

Jas vervelend van voet. Mijn schouders doen allebei zeer Ik kan dus niet echt een lekker houding vinden, alles doet zeer. Erg lekker ook met een kleintje....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven