A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Goed idee Jas, van Etos bon, ga ik doen, thanks!

Lichtslang ook leuk Dream, maar moet je idd tegenaan lopen. Heel bijzonder dat jullie de 14e verjaardag van Iris hebben kunnen vieren

Gaaf van column!

Goh, ik had hier dus net al zitten typen, klapte verbinding er ineens uit... en ik krijg het dan voor de 2e keer nooit meer zo uit m'n toetsenbord als de 1e keer.

Ik had net nog iets getypt, maar ik weet ht niet meer

Dat wordt dan nog wat met de strenge winter die ons voorpeld wordt Dream! Ik vind een beetje kou wel lekker (schaatsen!) en een beetje sneeuw ook wel leuk, maar 3 maanden... moet ik toch niet aan denken, mede omdat ik het dan heel zielig voor de honden vind.

Vanavond ook nog verjaardag van vriendin van Twin en mij, zal wel weer laat worden (we zeggen vantevoren altijd dat we op tijd weggaan daar, haha, en dat lukt nooit), we kunnen naar huis rollen dus dat scheelt.

Fijn weekend
Ik zit ook niet te wachten op een strenge winter, nee. Maar een kwakkelwinter vind ik ook al niets...

Veel plezier vanavond!

Ik verheug me zó op volgend weekend... dan ben ik daarna nog een hele week vrij, namelijk

Ik heb trouwens vandaag vrijkaartjes gewonnen op twitter voor de World Press tentoonstelling
Later is nu
Dreamer wat gaaf dat je kaartjes voor de world press tentoonstelling gewonnen hebt!

Oh en het is inmiddels bijna volgend weekend... geniet lekker van je vrije week!

Van die horrorwinter die voorspeld wordt, ik weet niet wat ik er van moet denken... ik denk alleen maar dat het nu al half november is en straks weer voorjaar.

Als de zon schijnt (en 't niet glad is) of wanneer het droog is ga ik buiten wandelen en voor de rest blijf ik bij de kachel.

Thee, ik weet niet of je nog meeleest, ik zag je gisteren na mij reageren in het PR topic (pink ribbon, geen partner ruil ), wou naar je zwaaien maar voelde zo ongepast in dat topic. Dus ik zwaai hier even naar je!

Allemaal alvast een heel goed weekend!! (met hopelijk )
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
GA ik van uit

(VAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIE)

Later is nu
En geniet je ondanks de mist een beetje van je vakantie? Doe je rustig aan of heb je van alles gepland om te gaan doen?

Gisteravond, vriend lag ivm vroege dienst al in bed en ik ging wat later naar bed. Ik deed de lamp met het zachte licht aan zodat hij niet wakker zou worden, heel zachtjes mijn kleren uit, schoof tussen de lakens, deed het licht uit en toen voelde ik iets kriebelen in mijn neus... ik trok nog wat rare bekken maar het was niet meer tegen te houden... HATSJOEIEIEEE. Echt keihard.

Vond het zo komisch dat ik daarna vreselijk de slappe lach kreeg. Vriend was inmiddels ook wakker. Moest zo lachen dat ik nu nog de spieren in mijn buik voel.
Jas!

Kadobon van de Etos was een succes

Geniet je lekker van je vakantie Dream, al naar WP tentoonstelling geweest, of is dat nu nog niet?
Ha Dee, leuk dat de kadobon een succes was!

Allemaal een mooi en zonnig weekend!
Jas (om dat niezen)

Vakantie was heerlijk, rustig ook. Ik had me vanalles voorgenomen hoor. Kast met spelletjes uitmesten (zitten nog spelletjes in voor kinderen van 6 jaar ofzo) de kapstok, dat soort dingen. En wat heeft ze gedaan? Nou? Gelezen. En dan ook nog Harry Potter, die boeken hád ik al diverse keren gelezen. 8-p

Vrijdag met LE naar de WP geweest. Was weer indrukwekkend. Minder .. eh.. schokkend dan vorige keer dat we er waren. Ook veel doden en dergelijke, maar meer door natuurrampen, wat kennelijk minder 'erg' overkomt dan doden door menselijk geweld. Toch waren weer de natuurfoto's favoriet, met als topper een foto van een Jan van Gent, die zo naar je toe komt vliegen. Geweldig!

Ik had ook nog naar het Groninger Museum gewild, maar niet aan toegekomen. De hond is wel getrimd, was wel nodig, maar natuurlijk te laat. (koud) Hond is natuurlijk alweer bang voor het geknal buiten. Werkelijk, het lijkt af en toe wel een oorlogsgebied bij ons. Ik was laatst zó kwaad daarover, dat ik de kinderen gewaarschuwd heb dat ik ze aanmeldt bij HALT als ik ze alleen maar zíe bij een groepje dat vuurwerk afsteekt. Gelukkig weten ze hoe vervelend dat is voor de dieren en eigenlijk zijn ze zelf ook niet enthousiast over vuurwerk, dus ik denk wel dat ze zich eraan houden.
Later is nu
Kijk hier voor de moooie Jan van Gent
Later is nu
Heerlijke vakantie Dream! Zo herkenbaar, van alles van plan zijn en dan niks, of hele andere dingen doen.

Gaaf van WP, en wat een mooie foto van Jan van Gent, ik wist niet eens dat dat een vogel was (shame on me!), ik ken het alleen als een botenmerk, haha.

Vuurwerk... het mag van mij echt helemaal in de ban! Voor de dieren sowieso, maar ik hoorde vorige week ook een oogarts op de radio, en vorig jaar zijn er 60 mensen hun zicht verloren (hoe zeg je dat) van slechtziend tot ook mensen die blind geworden zijn. En niet alleen mensen die dom deden met vuurwerk, ook "gewoon" onschuldige passanten. Té erg. Volgens mij mag je in heel veel landen als particulier helemaal geen vuurwerk afsteken, ik ben er helemaal voor als het hier ook verboden zou worden, maar dat gaat in een land als NL nooit gebeuren ben ik bang.

En verder... mág ik aub dat haar van dat meisje hiernaast, en dan ook graag die enkellaarsjes erbij die die meisjes aanhebben die daarna rechts in beeld verschijnen. Dank u!
En ja, hier zijn ze dus ook alweer aan het knallen, lijkt wel of het elk jaar eerder begint
Dreamer wat gaaf die foto van de Jan van Gent!

Leuk dat je naar de WP geweest bent en lekker dat je zo'n ontspannende leesvakantie hebt gehad!

Erg is dat knallen met vuurwerk. We hebben hier een lollige (maar niet heus) buurman die het hele jaar door vanaf zijn balkon vuurwerk afsteekt en je op de meest vreemde tijdstippen (2 uur 's nachts bijvoorbeeld) dood laat schrikken.

Dee dat er vorig jaar zoveel mensen door vuurwerk hun zicht hebben verloren wist ik niet, wat klote en erg zeg!

Ik hou ook niet van vuurwerk, vind het maar eng dat het altijd alle kanten opschiet en kijk bij voorkeur van achter het glas, lekker tegen de verwarming aan.
Haihai

jaa, dat juist omstanders 'beschadigingen' oplopen bij vuurwerk, ook dat vertel ik de kinderen. Dee ik ben bang dat een verbod sowieso niet werkt. Het ís namelijk verboden. Alleen toegestaan op oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Ik weet dat politie bij mij in de omgeving er ook echt aan werkt, maar als ze eenmaal op de plek zijn waar afgestoken is, is de jeugd natuurlijk alweer elders Maar mocht er jeugd gesnapt worden, dan moeten ze gelijk 'strafwerk' doen. Er zijn jongens die dat meerdere keren moeten doen, of dat zoveel zin heeft?

Ik ben volgende week wéér een weekje vrij.. of lang weekend, zo mag je het ook noemen. Ik blijk veel te veel uren over te hebben. goh.. wát vervelend (NOT!) en dan de eerste week van januari weer

Maar goed, dan kan ik echt niet alleen gaan lezen, ik moet ook leren! Ben vorige week begonnen met opleiding en WOW dat is even wat moeilijker dan verwacht, zo het begin.. Pfoei. En er staat 10 uur voor, wat je er in de week aan moet besteden... eh... wanneer?? Dat dus.

Daar gebruik ik die week ook lekker voor

toedels weer
Later is nu
Hey wat leuk en goed dat je een opleiding doet! Je maakt me heel nieuwsgierig, wat voor opleiding ben je gaan doen?

Lekker trouwens dat je de komende tijd een paar keer een weekje vrij bent, komt dan goed uit met je studie.
hahaha leuk verhaal over die slappe lach Jas, zie het zo voor me, jij maar zachtjes doen en dan opeens zn keiharde nies

Mooie foto Dreamer. En idd wat voor opleiding ben je gaan doen, lekker die vrije uren, nou ja niet helemaal vrij dus;)

Die ongelukken met vuurwerk vind ik ook erg, en dat afsteken voor en na nieuwjaarsnacht Maar ik zou toch niet willen dat het niet meer mag, om 12 uur moet het knallen vind ik.

Mn oppas teckel is ook bang van vuurwerk dat is iig al anders dan M die was heel stoer en ging alleen maar blaffen omdat hij boos werd van die herrie;)

En het is een dame dat is ook anders.

Afgelopen maandag heb ik haar 3 x moeten prikken bij de dierenarts (om te oefenen) ze is allergisch en moet immuniteit opbouwen, dus moet ik haar om de 2 weken een prikje geven.

Heftig hoor gelijk in een dier prikken, en ik deed het ook niet hard genoeg vond de dierenarts, nee hehe ik probeer het zo voorzichtig en snel mogelijk te doen.

Hij vond dat ik het nog een keer moest doen, maar ik vond het zo wel genoeg, ik ga wel droog oefenen op een fleece kleedje of zo;)

Ik weet nu dat ik het kan. Volgende week woensdag komt ze, ik verheug me er heel erg op, maar zal ook wel moeilijk zijn, heb deze week nog lopen huilen om M.
.
Twin

Ik ben ook heel benieuwd naar de oppas teckel, maar het zal ook wel even vreemd zijn. Komt goed
Twin van mij ook een

Morgen komt je oppasteckel, wat spannend en leuk tegelijk! Hoe vaak per week komt ze straks bij je?
Thx voor de knuffels Dee en Jas.

Zeker spannend Jas maar nu vooral leuk, ze is hier voor 3 maanden, de baasjes gaan overwinteren in een warm land.

Het gaat goed ze lijkt al aardig gewend, straks maar eens boodschappen doen en kijken of ze al alleen kan zijn.
.
Da's best een lange tijd Twin! Ik ging er zomaar van uit dat je een paar dagen per week op haar zou passen. Oh lijkt me zo moeilijk voor je als ze na 3 maanden weer naar haar baasjes gaat.

Fijn dat ze al wat gewend is, ging het alleen zijn ook goed?

Dreamer hoe gaat het met je studie?

*zwaait naar iedereen*
Ik doe NIMA A Marketing. En het zou goed moeten gaan, maar ik heb nog niets aan het huiswerk gedaan, deze week. Heb wel voor het eerst in .. eh.. heel lang de kerstkaarten verstuurd. Op tijd enzo. Voor kerst dus, ipv erna en dan maar nieuwjaarskaarten. Ik heb, ben ik bang, wat studieontwijkend gedrag vertoond. Niet echt volwassen.

Wow Tweeling, dat is best wel lang voor een oppashond. Dan ben je er toch helemaal aan gehecht? Lijkt me moeilijk haar dan weer terug te geven.

De hond lijkt te wennen aan het geknal, knallen op afstand reageert hij niet meer heel heftig op met direct rechtsomkeert maken. Maar goed, de ergste weken komen er nog aan, natuurlijk
Later is nu
Ik mis trouwens Freak en Thee hier. Iemand enig idee hoe het met hen gaat?

Voor Thee heb ik al 2 jaar wat in de kast staan, zo ondertussen. Ben benieuwd of ze het nog wil hebben
Later is nu
Ja lijkt mij ook moeilijk om haar naar 3 maanden weer af te staan.

Het gaat vreselijk goed, ze maakt er wel een toestand van als ik weg ga en terugkom, maar dat negeer ik zoveel mogelijk.

Als het goed is gaat ze er dan wel aan wennen, en gelukkig slaapt ze lekker als ik weer thuis kom:)

Kan me best iets voorstellen bij studieontwijkend gedrag, maar ik ben zeker niet volwassen;)

Ik mis Thee en Freak ook, weet niet hoe het met ze gaat, maar zou fijn als ze weer eens komen aanwaaien hier.
.
HoHoHo, Merry Christmas allemaal!

Aaahh jammer Dee ploatie doet ut niet.

En.. zijn jullie werkende of vrij vandaag? Ik ben werkende. Wel lekkere en leuke kerstdagen gehad. Op het werk niet heel veel te doen. Alleen boze mensen, omdat er niemand te bereiken is..

Ik zag vandaag op twitter dat er een goed tehuis gezocht wordt voor een herdershond met politieschoolopleiding. Ooh... dan ben ik eigenlijk blij dat ik allergisch ben. Dé goede reden om zo'n hond niet te willen. Ben sowieso al gek op herders, omdat ik er zelf mee ben opgegroeid.

Hebben jullie nog goede voornemens? Ik heb vooral als voornemen volgend jaar écht een andere baan te krijgen (had niet verwacht hier een jaar te zitten, dit is een tijdelijke stop, hadden m'n teamleider en ik bedacht), m'n opleiding met goed gevolg af te ronden (oh help) en verder door te gaan met de goede dingen die ik al doe

toedels
Later is nu
Ik zie het, jammer!

Ik ben ook werkende deze dagen. Hier dan weer echt geen enkel telefoontje (oh ja, toch eentje), maar druk doende met klusjes zoals nieuwe mappen voor archief maken, adresstickers op de nieuwjaarskaarten plakken en het jaar afsluiten, boekhoudtechnisch gezien, dat soort ongein.

Balen dat jij degene bent die de boze telefoontjes in ontvangst moet nemen!

Goede voornemens... nu éindelijk een keer echt stoppen met roken! Ook al doe ik dat voornamelijk alleen tijdens feesten en partijen... 2e kerstdag met een vriendin op stap geweest en meer dan een pakje gerookt (hebben van 17 tot 22u op een terras -met dekentjes, dus goed te doen, was echt niet koud- gehangen) en ik had er de volgende dag zo'n last van, bah. Verder geloof ik wel goed bezig, net als jij zo te lezen.

Wel een klus, Nima A, maar wel iets waar je volgens mij heel veel aan hebt, goed man!

Herders, ik had er niet zo op, slechte ervaringen in het verleden, maar we hebben er nu eentje op kantoor en is een schat (geen Duitse Herder overigens). Mijn nichtje heeft al haar derde Duitse Herder, steeds van de politieschool, honden die het dan net niet halen. Wel makkelijk, heel erg goed opgevoed en wel!

Heeft jouw hond dan een speciaal soort vacht dat je voor hem niet allergisch bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven