A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Haha, ik hoorde net pas dat de man die ons alle nachtvlinders en insecten liet zien gisteren, de pissebeddenonderzoeker is die regelmatig in het Klokhuis zit/zat (Matty). Net even wat filmpjes van gekeken op internet . Zo leuk als mensen gewoon alles weten te vertellen over bepaalde onderwerpen.

Ik heb tussen mijn FB vrienden vrienden zitten die alles weten over planten, ook zo leuk om te volgen. Vooral als ze met elkaar gaan overleggen met wat ze nu weer op de foto hebben gezet.
Ik heb wel eens een pissebeddenman bij de Teletubbies gezien, nooit bij klokhuis Resulteerde wel in kinderen, die ook pissebedden wilden zien. Gelukkig ben ik alleen bang voor spinnen en onderhoud ik mijn tuin slecht, dus genoeg te zien.

Over tuin gesproken: branden wilde niet, dus ik ga met echt gereedschap aan de slag (en zit hier uitstelgedrag te vertonen)
Later is nu
Haha, wij gingen met onze kinderen regelmatig hier naar de kinderboerderij toen ze klein waren, daar was op zondag ook nog een museum open. En daar waren dan mensen met bakken met allerlei beestjes waar ze heel veel over konden vertellen (wandelende tak, wandelend blad, pissebedden, reuzekakkerlakken, spinnen etc). En toen kreeg mijn zoon het in zijn hoofd, 4 was ie of zo, dat ie per se reuzekakkerlakken als huisdier wilde..... . Daar heb ik toen toch maar nee tegen gezegd. Ratjes, hamsters, cavia's, konijnen, honden, katten, we hebben t allemaal gehad en er heel goed voor gezorgd (en er veel plezier aan beleefd), maar reuzekakkerlakken ging me nou net iets te ver.

En? Al aan je tuin begonnen?

Ik heb vanmiddag urenlang aan mijn boekhouding gezeten, BTW aangifte gedaan, een half jaartje boekhouding ingevoerd etc. Bij een heerlijk kamertemperatuurtje van slechts 27 graden
Het betegelde gedeelte van de tuin is klaar

En helemaal alleen gedaan. Man wilde wel helpen hoor, ondanks dat de tuin echt mijn werkterrein is, maar hij is van het 'aanpakken, doorwerken en klaar' terwijl ik dat met mijn lijf dus niet kan. Ik ben van kwartier op, kwartier af. (of 10 minuten op, half uur af) maar kan dat niet, als hij doorwerkt. 's Avonds ging het regenen, doet het nu nog. Van de week nog onkruidverdelger erop. Ik weet, het is slecht voor het milieu, maar onkruid wieden is erg slecht voor mij! Hoewel de pijn op zich meevalt. In de borders staat het meeste trouwens nog. En alles overgroeid met haagwinde, terwijl ik dat wél wekenlang weghaalde.
Later is nu
Ieuw, haagwinde, knettergek wordt je ervan. Ik had kamperfoelie tegen mijn nieuwe afrastering met de buren geplant, maar ik blijf er maar haagwinde tussenuit trekken. Dat groeit gewoon 10 keer zo hard als al het andere....

En mijn man heeft dus ook onkruidverdelger op een aantal plekken gespoten. Het hielp wel, maar ik vind het een beetje eng met mijn konijnen (die zitten nu wel aan de overkant in de tuin van het kantoor, maar toch. In de winter kunnen ze terug en dan wil ik ze niet vergiftigen hier). Ik snap wel dat je het gebruikt hoor Dreamer, zeker met een lijf wat niet goed meewerkt.

Wij hebben onze dochter van de bus gehaald in Amsterdam, die kwam van het Dour festival. Hardstikke leuk gehad, wel gestoken door een wesp (in haar oksel, ieuww! En nog 2 keer ook, de 2e keer bleef de angel zitten en is ze met haar arm omhoog op weg gegaan naar de EHBO aldaar, waar ze de angel eruit gehaald hebben voor haar). Douchen deden ze bij de carwash, 25 minuten lopen vanaf het terrein. Gewoon de hogedrukspuit erop
Wow, ze heeft nog gedoucht!

Naast een lijf dat niet meewerkt heb ik ook een tuin, die niet meewerkt. We zitten hier op zeeklei en ik heb me er erg in vergist hoe zwaar dat tuinieren is. Bij mijn ouders thuis, vroeger, had men er zwarte grond op gestort, op de tuinen. Dat werkte toch een stuk fijner.

Laatste werkdag voor vakantie!

(ik moet opschieten, hond moet nog uit)
Later is nu
Te lang hier niet langs geweest.

Carlien wat een verhaal van de buurvriendin en de schoonvader. Alhoewel al even geleden, toch nog gecondoleerd.

Dreamer ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt! En zonnig enzo!

Thee en Tweeling hoe is het met jullie?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hallo dames! Nou, ik ben (#&$&(^#%^*(@) ziek! Bah, ik wilde dolgraag afgelopen woensdag naar Texel (mijn moeder en broer waren jarig en we hadden hier allemaal vrij genomen om gezellig langs te gaan). En toen werd ik dinsdag snipverkouden...Aangezien mijn moeder net een maand lang bronchitis achter de rug heeft wilde ik dus niet langs want dat kan ik haar gewoon niet aandoen. Man en Dochter hadden de verkoudheid ook al te pakken gehad, kort maar heftig, en gisterenavond voelde ik me inderdaad al beter. Werd ik vandaag wakker met een migraineaanval Heb ik gewoon de hele dag kotsend doorgebracht. Arrrrgh!!

*ik vind mezelf zielig*

Mag wel even, toch?
Carlien lees het nu pas. Wat enorm klote en balen dat je zo'n last van de migraine had.

Ja dan mag je je met recht zielig voelen.

Heb je er nog lang last van gehad?
Da's balen Carlien, dan mag je je best even zielig vinden!! En hoe gaat het vandaag, al iets opgeknapt?

Ik doe nog even zielig mee, nog steeds in zkh en gaat nog wel even duren.

Tweeling en Dreamer allebei vakantie dus? Nog wat leuks in de planning?

En jij Jas, jullie nog vakantieplannen?
Oh Thee wat vervelend, nog steeds in zkh. Sterkte.

Mijn vakantie viel qua weer tegen, daarom zijn we eerder thuisgekomen. Maar wel veel mooie dingen gezien, drie dagen Praag waren helemaal top!

Helaas had dochter te regelmatig een onwillig been, die het niet deed. Gelukkig waren er op de camping krukken.
Later is nu
Lieve Thee hoe gaat het met je, vind het zorgelijk dat je al zolang niks gepost hebt. Maar misschien wel ergens anders op het forum, ik kom hier niet zoveel meer.

Van de andere perfect day dames blijf ik wel op de hoogte op Facebook ;)
.
Ik dacht er vorige week ook al aan Thee. Gaat het met jou?

Zo jammer dat we op een andere manier geen contact kunnen hebben. Sterkte!

Dankje voor uppen, Tweeling
Later is nu
Hellooo Ladys

Hoe gaat het hier?

Ben vooral benieuwd naar Thee? gaat het?

Ik begin vandaag met een nieuwe opleiding: Columns en blogs schrijven. Zo'n zin in!

Dat wilde ik nou even kwijt.
Later is nu
Oh wat gaaf zeg Dreamer! Heel veel succes en plezier!

Tweeling heel veel beterschap!

En Thee en Carlien hoe is het?

Hier is het druk met de opleiding en soms ook met niksdoen want dat moet af en toe tussendoor ook even.
Carlien is jarig vandaag

En ik was het helemaal vergeten

Gisteren was ik ook al geschokt, dat mijn zwager jarig was. Toevallig kwam ik daar achter, doordat ik van een schoonzus wat terug wilde. Neem ik vanavond wel mee, zei ze
Later is nu
Wat is het forum mooi geworden, alleen de smileys willen niet ;)

Geweldig die opleiding Dreamer echt iets voor jou, hoe gaat het ?
.
Oh wat fijn een positief geluid, Tweeling

Ik zie de "Oh help een nieuw forum" topics weer explosief toenemen, zoals na elke verandering :-) ik ben allang blij dat ik weer in kan loggen, dat kon ik 2 dagen niet, pfffff zware dagen

Als er smileys te zien zijn, die zijn uitgetypt.
Later is nu
Later is nu
Hee er is leven! :-)

Wat mooi te zien dat jullie er zijn.

Ik zie dat de smiley het niet doet. Uitgeschreven... hmmm :P even zien of dit dan werkt.
Jas en Dreamer zwaai zwaai !!

Wat een leuk plaatje, vieren ze bij jullie Halloween ?

Hier niet geloof ik, maar ik woon in de stad daar doet een verstandig mens de deur sowieso 's avonds niet open :P

hahaha wij hebben al heel wat veranderingen van het forum meegemaakt, de eerste keer vond ik niet leuk, maar inmiddels zie ik het wel ;)

2 dagen zonder forum oei, ik schrijf wel bijna niks meer maar lekker lezen in bed doe ik wel.
.
X-D:hello::hug::kiss: De smileys doen het weer
.
lol niet allemaal dus ;)
.
Hahhahaa Tweeling!
*zwaait enthousiast terug*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven