A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
zaterdag 19 juli 2014 om 20:19
Haha, ik hoorde net pas dat de man die ons alle nachtvlinders en insecten liet zien gisteren, de pissebeddenonderzoeker is die regelmatig in het Klokhuis zit/zat (Matty). Net even wat filmpjes van gekeken op internet . Zo leuk als mensen gewoon alles weten te vertellen over bepaalde onderwerpen.
Ik heb tussen mijn FB vrienden vrienden zitten die alles weten over planten, ook zo leuk om te volgen. Vooral als ze met elkaar gaan overleggen met wat ze nu weer op de foto hebben gezet.
Ik heb tussen mijn FB vrienden vrienden zitten die alles weten over planten, ook zo leuk om te volgen. Vooral als ze met elkaar gaan overleggen met wat ze nu weer op de foto hebben gezet.
zondag 20 juli 2014 om 11:07
Ik heb wel eens een pissebeddenman bij de Teletubbies gezien, nooit bij klokhuis Resulteerde wel in kinderen, die ook pissebedden wilden zien. Gelukkig ben ik alleen bang voor spinnen en onderhoud ik mijn tuin slecht, dus genoeg te zien.
Over tuin gesproken: branden wilde niet, dus ik ga met echt gereedschap aan de slag (en zit hier uitstelgedrag te vertonen)
Over tuin gesproken: branden wilde niet, dus ik ga met echt gereedschap aan de slag (en zit hier uitstelgedrag te vertonen)
Later is nu
maandag 21 juli 2014 om 02:28
Haha, wij gingen met onze kinderen regelmatig hier naar de kinderboerderij toen ze klein waren, daar was op zondag ook nog een museum open. En daar waren dan mensen met bakken met allerlei beestjes waar ze heel veel over konden vertellen (wandelende tak, wandelend blad, pissebedden, reuzekakkerlakken, spinnen etc). En toen kreeg mijn zoon het in zijn hoofd, 4 was ie of zo, dat ie per se reuzekakkerlakken als huisdier wilde..... . Daar heb ik toen toch maar nee tegen gezegd. Ratjes, hamsters, cavia's, konijnen, honden, katten, we hebben t allemaal gehad en er heel goed voor gezorgd (en er veel plezier aan beleefd), maar reuzekakkerlakken ging me nou net iets te ver.
En? Al aan je tuin begonnen?
Ik heb vanmiddag urenlang aan mijn boekhouding gezeten, BTW aangifte gedaan, een half jaartje boekhouding ingevoerd etc. Bij een heerlijk kamertemperatuurtje van slechts 27 graden
En? Al aan je tuin begonnen?
Ik heb vanmiddag urenlang aan mijn boekhouding gezeten, BTW aangifte gedaan, een half jaartje boekhouding ingevoerd etc. Bij een heerlijk kamertemperatuurtje van slechts 27 graden
maandag 21 juli 2014 om 08:24
Het betegelde gedeelte van de tuin is klaar
En helemaal alleen gedaan. Man wilde wel helpen hoor, ondanks dat de tuin echt mijn werkterrein is, maar hij is van het 'aanpakken, doorwerken en klaar' terwijl ik dat met mijn lijf dus niet kan. Ik ben van kwartier op, kwartier af. (of 10 minuten op, half uur af) maar kan dat niet, als hij doorwerkt. 's Avonds ging het regenen, doet het nu nog. Van de week nog onkruidverdelger erop. Ik weet, het is slecht voor het milieu, maar onkruid wieden is erg slecht voor mij! Hoewel de pijn op zich meevalt. In de borders staat het meeste trouwens nog. En alles overgroeid met haagwinde, terwijl ik dat wél wekenlang weghaalde.
En helemaal alleen gedaan. Man wilde wel helpen hoor, ondanks dat de tuin echt mijn werkterrein is, maar hij is van het 'aanpakken, doorwerken en klaar' terwijl ik dat met mijn lijf dus niet kan. Ik ben van kwartier op, kwartier af. (of 10 minuten op, half uur af) maar kan dat niet, als hij doorwerkt. 's Avonds ging het regenen, doet het nu nog. Van de week nog onkruidverdelger erop. Ik weet, het is slecht voor het milieu, maar onkruid wieden is erg slecht voor mij! Hoewel de pijn op zich meevalt. In de borders staat het meeste trouwens nog. En alles overgroeid met haagwinde, terwijl ik dat wél wekenlang weghaalde.
Later is nu
dinsdag 22 juli 2014 om 01:54
Ieuw, haagwinde, knettergek wordt je ervan. Ik had kamperfoelie tegen mijn nieuwe afrastering met de buren geplant, maar ik blijf er maar haagwinde tussenuit trekken. Dat groeit gewoon 10 keer zo hard als al het andere....
En mijn man heeft dus ook onkruidverdelger op een aantal plekken gespoten. Het hielp wel, maar ik vind het een beetje eng met mijn konijnen (die zitten nu wel aan de overkant in de tuin van het kantoor, maar toch. In de winter kunnen ze terug en dan wil ik ze niet vergiftigen hier). Ik snap wel dat je het gebruikt hoor Dreamer, zeker met een lijf wat niet goed meewerkt.
Wij hebben onze dochter van de bus gehaald in Amsterdam, die kwam van het Dour festival. Hardstikke leuk gehad, wel gestoken door een wesp (in haar oksel, ieuww! En nog 2 keer ook, de 2e keer bleef de angel zitten en is ze met haar arm omhoog op weg gegaan naar de EHBO aldaar, waar ze de angel eruit gehaald hebben voor haar). Douchen deden ze bij de carwash, 25 minuten lopen vanaf het terrein. Gewoon de hogedrukspuit erop
En mijn man heeft dus ook onkruidverdelger op een aantal plekken gespoten. Het hielp wel, maar ik vind het een beetje eng met mijn konijnen (die zitten nu wel aan de overkant in de tuin van het kantoor, maar toch. In de winter kunnen ze terug en dan wil ik ze niet vergiftigen hier). Ik snap wel dat je het gebruikt hoor Dreamer, zeker met een lijf wat niet goed meewerkt.
Wij hebben onze dochter van de bus gehaald in Amsterdam, die kwam van het Dour festival. Hardstikke leuk gehad, wel gestoken door een wesp (in haar oksel, ieuww! En nog 2 keer ook, de 2e keer bleef de angel zitten en is ze met haar arm omhoog op weg gegaan naar de EHBO aldaar, waar ze de angel eruit gehaald hebben voor haar). Douchen deden ze bij de carwash, 25 minuten lopen vanaf het terrein. Gewoon de hogedrukspuit erop
dinsdag 22 juli 2014 om 06:55
Wow, ze heeft nog gedoucht!
Naast een lijf dat niet meewerkt heb ik ook een tuin, die niet meewerkt. We zitten hier op zeeklei en ik heb me er erg in vergist hoe zwaar dat tuinieren is. Bij mijn ouders thuis, vroeger, had men er zwarte grond op gestort, op de tuinen. Dat werkte toch een stuk fijner.
Laatste werkdag voor vakantie!
(ik moet opschieten, hond moet nog uit)
Naast een lijf dat niet meewerkt heb ik ook een tuin, die niet meewerkt. We zitten hier op zeeklei en ik heb me er erg in vergist hoe zwaar dat tuinieren is. Bij mijn ouders thuis, vroeger, had men er zwarte grond op gestort, op de tuinen. Dat werkte toch een stuk fijner.
Laatste werkdag voor vakantie!
(ik moet opschieten, hond moet nog uit)
Later is nu
woensdag 30 juli 2014 om 23:43
vrijdag 1 augustus 2014 om 22:09
Hallo dames! Nou, ik ben (#&$&(^#%^*(@) ziek! Bah, ik wilde dolgraag afgelopen woensdag naar Texel (mijn moeder en broer waren jarig en we hadden hier allemaal vrij genomen om gezellig langs te gaan). En toen werd ik dinsdag snipverkouden...Aangezien mijn moeder net een maand lang bronchitis achter de rug heeft wilde ik dus niet langs want dat kan ik haar gewoon niet aandoen. Man en Dochter hadden de verkoudheid ook al te pakken gehad, kort maar heftig, en gisterenavond voelde ik me inderdaad al beter. Werd ik vandaag wakker met een migraineaanval Heb ik gewoon de hele dag kotsend doorgebracht. Arrrrgh!!
*ik vind mezelf zielig*
Mag wel even, toch?
*ik vind mezelf zielig*
Mag wel even, toch?
dinsdag 12 augustus 2014 om 21:08
dinsdag 12 augustus 2014 om 23:44
Oh Thee wat vervelend, nog steeds in zkh. Sterkte.
Mijn vakantie viel qua weer tegen, daarom zijn we eerder thuisgekomen. Maar wel veel mooie dingen gezien, drie dagen Praag waren helemaal top!
Helaas had dochter te regelmatig een onwillig been, die het niet deed. Gelukkig waren er op de camping krukken.
Mijn vakantie viel qua weer tegen, daarom zijn we eerder thuisgekomen. Maar wel veel mooie dingen gezien, drie dagen Praag waren helemaal top!
Helaas had dochter te regelmatig een onwillig been, die het niet deed. Gelukkig waren er op de camping krukken.
Later is nu
donderdag 25 september 2014 om 00:53
zondag 28 september 2014 om 12:00
donderdag 30 oktober 2014 om 18:31
vrijdag 31 oktober 2014 om 18:51
Jas en Dreamer zwaai zwaai !!
Wat een leuk plaatje, vieren ze bij jullie Halloween ?
Hier niet geloof ik, maar ik woon in de stad daar doet een verstandig mens de deur sowieso 's avonds niet open
hahaha wij hebben al heel wat veranderingen van het forum meegemaakt, de eerste keer vond ik niet leuk, maar inmiddels zie ik het wel
2 dagen zonder forum oei, ik schrijf wel bijna niks meer maar lekker lezen in bed doe ik wel.
Wat een leuk plaatje, vieren ze bij jullie Halloween ?
Hier niet geloof ik, maar ik woon in de stad daar doet een verstandig mens de deur sowieso 's avonds niet open
hahaha wij hebben al heel wat veranderingen van het forum meegemaakt, de eerste keer vond ik niet leuk, maar inmiddels zie ik het wel
2 dagen zonder forum oei, ik schrijf wel bijna niks meer maar lekker lezen in bed doe ik wel.
.