A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Tsk, typte ik net een bericht, ben ik te ongeduldig en kik weg, dussss

Tussen je smileys moeten denk ik spaties, Tweeling :-)

Hier geen halloween maar over 12 dagen St. Maarten. En ja, dan gaan de deuren open voor kindertjes
Later is nu
Wat leuk dat je zo enthousiast zwaait Jas : )

Oh een spatie ik zal het proberen.

Balen he als je bericht opeens weg is, wel herkenbaar hahaha ik ben ook zn ongeduld : P

Hier lopen ze de kindertjes ook wel langs de deur, ik weet alleen niet welke feestdag dat is.

Ik zit al de hele avond te wachten tot ze mijn nieuwe tv ontvanger komen brengen, tussen half 8 / half 10, die zal wel niet meer komen.

Nou hoop ik wel dat ik mijn ontvanger weer aangesloten krijg, ik ben nogal afhankelijk van de tv nu.

Misschien moet ik mijn leesverslaving weer eens proberen : P
.
Is mijn plaatje niet van St Maarten ?

Ik heb die gekozen omdat ik de kleuren zo vrolijk vind, en omdat mijn naam tweeling is en er 3 poppetjes opstaan, vind ik grappig )
.
Volgens mij zijn dat de drie koningen, Tweeling

En de spaties moeten tussen jouw smileys, niet in de smiley. In je eerste bericht had je ze allemaal aan elkaar geplakt. Vinden ze niet fijn
Later is nu
Hoe is het verders?

Ik geniet enorm van het mooie weer, ook al zit ik voornamelijk binnen. Gewoon dat zonnetje zien, zonder jas naar buiten kunnen .. Heerlijk!
Later is nu
Lekker bijdehand van mij, natuurlijk zijn dat de drie koningen :P

Geweldig dit weer, we hebben dit weekend een record gebroken, dat er nog maar veel mogen breken ( blije smiley )

Jammer dat je binnen moest zitten, heb je dit weekend wel lekker buiten gezeten ?
.
hallo!!!
Hallo Thee! Fijn je te zien

Ik heb heerlijk gewandeld gisteren, echt genieten was dat.

Weer vandaag valt wel tegen hoor.. van mij mochten we nog wel wat (warmte-)records breken, als het maar droog is. Maar misschien doet weer gek en krijgen we in december een kouderecord ofzo..
Later is nu
Thee hoe gaat het, net als Dreamer ben ik blij om je te zien !!

Kan me voorstellen dat je genoten hebt Dreamer en wat is het mooi in jouw omgeving !!

Ik stem ook voor meer warmte records, kou liever niet;)

Maar plz geen sneeuw of gladheid, zal je net zien dat ik weer een beetje kan lopen en dat ik dan nog niet kan :(
.
Hé vrouwen hoe gaat het met jullie?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hoi Jas!

Hier gaat het best goed, eigenlijk. Wel heel erg toe aan vakantie!

En ik moet af en toe aan je denken, wanneer ik in het donker een uil zie vliegen! 2x al!

In bomen kan ik ze helaas niet vinden, overdag. Rotbeesten
Later is nu
Hahaha ohhh gaaf Dreamer dat je al 2x uil hebt zien vliegen!

Mooi dat het goed met je gaat.

Heb je straks rond de feestdagen wat vrije dagen? Zodat je een beetje vakantie kunt vieren?

Hier is het ook ok. Zoon staat op het punt om weer eens uit te vliegen en euh.. nou ja straks vliegen we zelf ook uit maar dat laatste wist je volgens mij al.
Ja, ik heb het gezien! Nog even kijken of dat voor mij ook op een route ligt, dat ik een keer bij je langskan, ofzo. Volgens mij kom je wel dichterbij?

Nog 2 dagen werken en dan vakantie. Ik wil in elk geval 1x naar een oom en tante aan de andere kant van het land. Tante is erg ziek. Verder krijgen we de familie van man en mijn ouders op 2e kerstdag. Gaan we (uiteraard) gourmetten. Hiervoor moet de tuintafel nog schoongemaakt worden. Ik denk dat ik dat aan mijn huishoudelijke hulp, mijn zoon, overlaat
Later is nu
Het is qua kilometers wel korter maar qua tijdsduur om te reizen maakt het volgens mij weinig uit.

Wat erg dat je tante zo ziek is.

2e kerstdag klinkt gezellig! Ik heb nog geen flauw idee hoe en wat. Ik zag dat het nog minder dan een week voor kerst is en we zien wel. Mijn familie komt ergens tussen kerst en oud en nieuw bij elkaar. Voor de rest nog geen afspraken. Ik zie het eigenlijk ook wel zitten om kip in de oven te mikken en wat simpels erbij. Gewoon lekker ontspannen. Nog even rustig voor de verhuizingen.

Geniet lekker van je vakantie en zalig zo'n huishoudelijke hulp!
Nou, het liep hier wat anders. Mijn vader kreeg een ontsteking en lag 2 weken in het ziekenhuis. Daarom ben ik een paar keer naar hen toe geweest. Gelukkig kwam hij eergisteren thuis en konden ze oud en nieuw bij m'n zus vieren.

Verder rustige dagen gehad.

En bij jullie?

Later is nu
Voor Tweeling

hoe gaat alles hier? Ik heb het nu echt wel gehad met die wind, maar volgens de weersvoorspellingen gaat het nog even door. ~zucht~
Later is nu
Jammer Dreamer ik zie geen plaatje, maar ik kan wel raden wat het is ;)

Hoe gaat het met je vader en tante ?

Volgens mijn kalender is Thee vandaag jarig, dus hieperdepiep hoera gefeliciteerd lieve jarige

Jas spannende tijd voor jou, nog heel even

Heb zelf weinig te melden, mijn hoogtepunt is dat ik Sam weer kan uitlaten
.
Gefeliciteerd Thee!

Het waren hondjes, Tweeling, teckels in/bij de zee, maar ik zie ze ook niet meer

Met mijn vader gaat het goed, hij mag alleen nog maar weinig vet en geen alcohol, maar daar is natuurlijk mee te leven. Hoewel geen ijs wel even een domper was Met mijn tante zal het wel hetzelfde zijn. Ze heeft Parkinson en begint steeds verder te dementeren.
Later is nu
Up. Hoe is het met jullie?
Up?? Of eh... ?? (O)(O)
uuuuup

Hello Jas

Alles goed?

Hier wel, nou ja.. naar omstandigheden, die er altijd zullen zijn

Het is mooi weer, dat helpt
Later is nu
*schaamt zich rot*

Dreamer ik zie het nu pas. 2 maanden later.... OEPS....

Het is nu ook weer mooi weer. Tenminste vandaag was het zalig weer. En de omstandigheden bij jou, zijn die alweer wat beter als toen?

Ik hoop het zo voor je.

Liefs! X
Haihai

omstandigheden gaan op en neer. Weinig over te zeggen. Ik zit in elk geval alweer voor de tweede dag met migraine thuis. Kan gelukkig weer wat, maar het is te erg om mee te kunnen werken. Heb het tegenwoordig ook bijna elk weekend. Begin op m'n vader te lijken (oh..dat deed ik al )

Dat het weer beter wordt is natuurlijk erg fijn!
Later is nu
Oh wat enorm balen die migraine! Zeker als je het zo vaak hebt. Heel veel beterschap.

Ik vind je onderschrift erg grappig.

En jaaaaa dat het weer warmer en beter wordt vind ik ook superfijn! Gisteren was het ook al zo zalig maar als je zo'n migraine had weet ik niet of je daar wel iets van meegekregen hebt.

En andere vrouwen, hoe is het met jullie??
*Zwaait*

(echt dood dit topic, jammer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven