A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ohhhh wow Carlien! Die zien er prachtig en erg ingewikkeld uit!

Echt wel knap dat je zoiets kunt breien!

Freak, hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Echt geweldige sokken!!

Later is nu
Goedemiddag!

Idd geweldige sokken! Maar wel zonde om in laarzen of zo te dragen. Het ziet er zoals Jas al zegt erg ingewikkeld uit en het lijkt me een megaklus.... (en niks voor mij, geef mij maar stof + een naaimachine).

Jas, ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is, maar gaf in andere topic al aan haar aan dat ik niet steeds wil bellen/sms-en.

Maar heerlijke (als in elkaars gezelschap), lekkere (als in eten) en ook wel kneuterige (als in hij werken en ik wat in zijn huis(houden) rommelen) dagen gehad bij PTL.

Denk echter dat ik maar stop met de term PTL. Grinn, nee, niet met PTL zelf.

Wil niet teveel verwarring zaaien met Dreamer's LE en LD maar voel zelf wel voor LL (lieve Lief)

Begin aardig mijn weg door zijn muurtje heen te vinden en dat is fijn. Had een erg grote/lange rode roos voor 'm gekocht en daar was ie erg blij mee.

Zo even puinruimen hier en dan eens kijken of ik eruit kom met wat ik voor hem wil maken (hobby-technisch, iets met textielverf van een voor hem belangrijk iets, cadeautje). Daar moest ik even voorbereidingen voor doen in zijn huis zonder dat ie er was, en dat heb ik gister kunnen doen.

Tot later!

p.s. is het bij jullie ook van dat baggerweer ??
En oh ja, er zijn belangrijker dingen te doen dat iets hobby-matigs, maar ja, laat ik nou net ff geen zin hebben in die andere dingen
Hallo lieve meiden...

Hier is het weer een beetje rustig aan het front.

Mri is erg meegevallen maar helaas tot 11 september wachten op uitslag

Freak man is mee geweest en 's avonds veel gepraat.

Hij komt vanavond ook weer naar huis en we gaan er hulp bijhalen van een therapeut... dit om te voorkomen dat we in rondjes blijven draaien.

Hij is nog steeds behoorlijk de weg kwijt ( en zeker geweest... hij weet zelfs heel veel dingen zich niet meer te herinneren.. heel eng eigenlijk)

Minifreak is mega rustig en super lief.. dus dat komt gelukkig allemaal wel in orde.

Ik moet mega veel dingen regelen en doe net even niets en dat laat ik maar even zo...ben blij dat ik niet meer zo hypernerveus voel als gisteren....

Kus en ik ga koken

(sorry egopost!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoi Freak , fijn dat de MRI meeviel. Ook fijn dat jullie veel gepraat hebben, en er een therapeut bijhalen. Hopelijk valt er nog wat te redden, jullie zijn toch een flink aantal jaar gelukkig bij elkaar geweest, dus hopelijk is er nog een basis over om weer op een of andere manier verder te gaan.

Sterkte en een megahug!!

O ja, en bedankt voor de leuke reacties op mijn sokkies!!!

En Thee, dat werd tijd zeg, dat je PTL eens ging 'omdopen' tot iets 'leukers'!! Leuk joh!
Dank je lieve Carlien voor je Hug!

En inderdaad gave sokken!

En ja Thee dat werd inderdaad tijd dat PTL een "lievelief"naam kreeg!

Pfff ik zou ook wel even willen uitwaaien aan een strand of in een bos ( niet vandaag... wat een pokkeweer!) maar gewoon even wetg... ik heb niet het idee van vakantie gehad helaas!

Ik ben MOE!!!!!!!!!!!!!!!!!

spannende tijden Freak.. Hopelijk wordt het een na de

EN ja, het is herfst. Van de week zo'n XXX voor een landkaart die blij verkondigde "de herfst is vandaag begonnen" en wat denk je? Het begon gelijk te regenen en waaien. Ipv dat zo'n i****** zegt "we krijgen een mooie lange nazomer..."
Later is nu
Freak, wat een bijzondere (en hopelijk positieve) ontwikkelingen.

Vreemd dat hij sommige puzzelstukjes kwijt schijnt te zijn maar wel oké dat hij dit aangeeft en jullie dus toch/nog weer on speaking terms zijn en dat hij nu wel open staat voor een gesprek/bemiddelende partij!!

Heeft zij ontslag genomen door 'dit alles'?

Hier koppijn, keelpijn, (chronische) nekpijn en veel te doen

Dreamer, hier gister heel de dag storm, regen en in de avond veel hagel en veel bliksem. Ik wil ook nazomeren. Heeeel lang graag
Gelukkig kon ik nog wandelen met Milo tussen de buien door. Tijdens de buien zijn de wandelingetjes erg kort.. niet in de laatste plaats omdat Milo daar totaaaaal geen zin in heeft en met 4 poten stijf tegenwerkt

Die sokken, die horen gewoon in klompen gedragen te worden, hebben jullie die niet dan, als echte Hollandse Deerns? Ikke wel, als boer(in)
Later is nu
hihi ik zie me al lopen op klompen!!!

Hier is het nu gelukkig weer droog en zonnig... behalve mijn humeur.

Ik dacht dat het iets beter ging maar ik snap er nu echt geen jota meer van.

Vanavond vriendinnenavond bij mij .. en hij kan de confrontatie niet aan zegt hij dus gaat hij vanavond naar haar!?

Ja duh... wat wilt hij nou... relatietherapie en een vriendinnetje... hoe dom kan een mens zijn.

Ik heb nu heel duidelijk aangegeven dat hij zijn hand aan het overspelen is.

Vanavond niet thuiskomen betekend definitief EXIT!

Ben benieuwd ( en nerveus ) wat er nu weer allemaal op me af gaat komen... er kan echt niet veel meer bij!

Flessen wijn liggen koud.. hapjes in huis en nog wat tapas kokkerellen en dan ga ik lekker los met mijn vriendinnen vanavond

Jullie ook allemaal fijne avond en KUS!
Tjonge jonge Freak .

Hele fijne avond met je vriendinnen vanavond, proost

Haha Dream, mijn hond gaat ook altijd in de remmen als het regent. Godzijdank

Enorm knap Carlien, die sokken! Ik zou er geen geduld voor hebben, maar als je het door hebt lijkt het me wel lekker ontspannend (omdat je toch echt je gedachten erbij moet houden??).

Veel beter Thee, LL :-)

Goed weekend allemaal!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
jij ook goed weekend DE

en lachen minifreak komt net van feestje op de kinderboerderij en ze neemt mee... KLOMPEN
quote:vivafreak1 schreef op 04 september 2009 @ 16:26:

jij ook goed weekend DE

en lachen minifreak komt net van feestje op de kinderboerderij en ze neemt mee... KLOMPEN Dan moet Mini dus ook aan de Carliensokken!
Freak, wat ik me ineens af zit te vragen. WIL hij soms bewust dat jij de keuze maakt (niet thuiskomen = exit) zodat hij 'zielig' kan zeggen dat JIJ de relatie verbroken hebt en het geen kans meer wilt geven. Misschien ook om z'n eigen schuldgevoel te sussen??
Heb ik ook al bedacht thee... maar ik denk gewoon dat hij te laf is om een keuze te maken... want hij is als de dood dat hij op het verkeerde paard wed en met lege handen achter blijft!
*beheerst zich nog steeds door nog steeds geen contact met Fr-man op te nemen*

En als je nog ff wilt bellen voor ze komen: doen. Ben thuis.
Aan een kant snap ik wel dat ie liever je vriendinnen nu niet onder ogen komt (die weten natuurlijk ook wat er speelt), maar om dan terug te gaan naar háár is wel de stomste zet ooit!

Ga dan met een goed boek/lekker muziekje/iets anders ontspannends op de slaapkamer zitten of zo, om de vriendinnenavond te ontwijken! (doe ik ook, als er hier puberavond is, dan ben ik boven, daar waag ik me echt niet tussen).

Nou ja, misschien even Freakman heen en weer rammelen, zodat alles weer op zijn plek valt? Pfffff, ik snap er onderhand ook niks meer van, zeg....

En op het verkeerde paard wedden: hij wéét wat ie aan jou en minifreak heeft! Ik bedoel maar, zo'n verliefd meisje is misschien nu leuk (en erg egostrelend), maar wat heb je er op de lange duur aan? Dat is het toch allemaal niet waard! Goed dat je duidelijk hebt gemaakt dat het niet zo door kan gaan...

In ieder geval hoop ik dat je toch even de zinnen kunt verzetten met je vriendinnen!

Klompen!! Wat een goed idee!! Ik ben ook een poldertrien, en er lopen er meer op klompen hier in het dorp. En wat toevallig dat minifreak nou net klompen meeneemt!

O ja, ons dorp zit in de Knorr wereldgerechtenreclame!! Je ziet een boer langs het gemeentehuisje naar de supermarkt rijden, dat is hier
Oja Dee, nou ik die sokken vaker gebreid heb is het heerlijk ontspannend, ik snap het nu (ben ook aan het tvkijken dan, op de 'makkelijkere' stukken). Maar toen ik met de eerste sok bezig was was het behoorlijk frustrerend, omdat ik geen idee had hoe het nou moest, en waar ik nou mee bezig was !
ff copy/paste

Pfff, ff huilen nader dan lachen. Sommige weten van mijn erge overlast veroozakende benedenbuurman. Na keiharde muziek vanaf 0.45 toch om 1.40 poltie gebeld. Melding gemaakt op verzoek van woningbouw (ze zijn al bezig met uitzetting, maar bewijs nodig) en als ik dan bel voor geluidsoverlast (extreem, al 1,5 jaar) voel ik me nog een zeikerd,

Politie wilde via mijn woning beluisteren, maar huis echt niet (politie)bezoekproof. Its, door geplande klus a.s. week nog erger dan toen jij hier was.

Ze zijn, na veel deurgebonk bij hem binnen geweest. Belden me daarna terug met verzoek te blijven bellen. Belde eigenlijk alleen vorig jaar toen in niet instond voor veiligheid van z'n vriendin. Maar 'gelukkig' was de agent die me belde destijds ook bij de 'ontzetting' van z'n vriendin geweest.

Wilde hem onlangs in lift aanspreken maar is door woningbouw geadviseerd dat niet te doen ivm agressief en foute vrienden en ja ben niet heel bang uitgevallen maar woon wel alleen.

Daarbij LL vanmiddag gesproken en die zei prettig weekend, dus waarschijnlijk afspraken dus wil ik ook niet sms-en. Gaat nu wel weer maar was wel ff bibberend. Blijf geloof ik, nu ook op verzoek politie, toch maar bellen. Heb ook update van politiegedoe naar woningbouw gemaild. Bah :-)

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
He bah thee, dat vervelend dat zo'n probleem eigenlijk bij jou neergelegd wordt. En in feite wordt het probleem ook veschoven, want hij wordt uitgeplaatst, en dan? Pff.. er zou meer tegen gedaan moeten kunnen worden

Hoe was je avond Freak? Lekker met vriendinnen geleut? En... ?

Die ander wordt trouwens ook maar aan het wel/niet lijntje gehouden... Grote kans dat hij inderdaad wacht tot jij de streep trekt (en misschien heeft ie dan juist weer spijt, omdat hij dat niet wilde... een nieuwe vlam is even leuk, maar daarna kom je weer in zelfde sleur.. is mij verteld) Tuurlijk kan hij nieuwe liefde tegenkomen, maar dan moet hij gewoon kiezen.

Ik heb gisteren trouwens met bewondering naar Patricia Paay daarover geluisterd, bij DWDD Die zei dat dus inderdaad zo "kan gebeuren, fijn voor hem, vervelend voor mij, maar ik ga door" Er zal wel veel verdriet achter zitten, maar het klonk of ze het meende.

Dus.. vanmorgen door regen geworsteld. Milo wilde NIET wandelen. Wij hebben een rijtjeshuis, waarbij de voordeuren door de bovenverdieping overkapt worden, met pilaren ervoor. Milo loopt nu dus onder de overkapping en presteerde het om op een mat voor een deur te gaan plassen.. Gelukkig hebben die mensen ook honden en gelukkig trok ik 'm net op tijd weg.

Is wel erg grappig om Milo door onze (ondergelopen) tuin te zien lopen. Een kat loopt er makkelijker doorheen
Later is nu
Dreamer, je had beter 'watervrees' kunnen noemen
He, gatver Thee, wat een k*tsituatie, zo met die onderbuurman!

Enne, Dreamer, héél herkenbaar, zo'n hondje!!

(ook leuk: hond die voor het eerst door een flink pak sneeuw loopt, zag er met onze hond hilarisch uit! )

Ben benieuwd hoe het met Freak en co gegaan is...

O ja, gisteren komen Man en Zoon thuis (waren naar gitaarles, met de auto vanwege zeiknat weer en dure gitaar: geen goede combinatie). Zoonlief komt hikkend van de lach binnen: 'Zo mam, papa heeft 2 auto's gesloopt in 1 week!'. Wat bleek, de uitlaat van onze bijna 20 jaar oude (en zowat onverwoestbare) Volvo flikkerde er onderweg bijna onderuit....Is nu wel weer gemaakt, met behulp van monteurvriend.

De 'dure' en nieuwe auto staat nog steeds/alweer/voor altijd bij de garage.....Ben benieuwd wanneer/of we 'm ooit terugkrijgen...
Jeetje Carlien, hij moet nu toch echt maar Carman blijven heten.

Net kort gesmst met Freak, was bezorgd door geen posting. Hij is gisteravond thuis gekomen. Heeft nog nauwelijks een woord gezegd en straks gaan ze naar een feestje van zijn baas/werk en Freak gaat mee. Ze weet niet of 'de ander' er zal zijn.

Verder geen nieuws. Al de hele dag opvallend stil bij benedenburen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven