A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Goedemorgen!

Tjonge Freak, fijn dat je weer thuis bent, maar wat een ellendige situatie zeg . Ongelooflijk. Heel veel sterkte en wijsheid! Fijn dat mini zo'n leuke avond gehad heeft.

Teutoburgerwald Jas, hahaha! Sorry, het zal er vast prachtig zijn (ik hou ook heel erg van bos) maar ik moet erg lachen om de naam .

Fijn dat jullie en Bo het zo fijn gehad hebben!

(en wat is dat ineens dat de smilies het via Firefox het niet meer doen en je de code in moet tikken )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja stom is dat, heb er ook last van, dacht dat het aan onze computer lag maar nee dus. Gelukkig dat het daar niet aan ligt maar is wel vervelend.

Teutoburgerwald is een hele grote strook met bossen in Duitsland. Aardig groot gebied dus. Naam klinkt wel grappig.

Freak, super dat je ondanks alles toch een posting doet hier. Wat een toestand zeg. Is hij uiteindelijk nog naar huis gekomen?

Heel veel sterkte met alles.

Carlien, bah bah vervelend al die ellende met jullie auto en dat je alweer met de auto langs de weg stond, balen! Hoop dat het nu straks goed is en hij als een zonnetje rijdt en blijft rijden!

Wel goed trouwens hoe je moeder het vroeger aangepakt heeft door je vader het te laten vertellen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ja dat was het Jasmine. Ik wilde even bellen hoe het ging, maar ze waren 'in gesprek' (dus hij was wel thuis gekomen).

Autogedoe is idd vervelend, zelf recent ondervonden. Het ongemak en vaak de kosten....

Gelukkig schakelt de mijne weer als een tierelier.

Wat een noodweer is het hier geweest van ca 19 tot na 23 uur. Hagel, veeeel onweer, wolkbreuken en harde wind. Bah.

Geen zin om de deur uit te gaan, maar ja, moet wel naar paar winkels. Volgens mij is Aldi op zaterdag niet slim, denk dat ik dat maar maandag doe. Maar brood, beleg, fruit en zo is natuurlijk wel handig en ja, wijn!

Tot later.
OH, daar zeg je zowat, boodschappen.. ik zat net lekker van alles uit te stellen, Elvis en LE zijn naar voetbal, LD is bij surivriendje en ik ben in bad geweest. Vanmiddag schoonfamiliefeest, morgen waterpoloternooi (om 8.45 uur in zwembad zijn!) en ik wilde dus wel even rust. Maar.. het hondenvoer is bijna op.. wel de belangrijkste boodschap nu, wat mij betreft

Lekker Jasmine, zo wandelen in zo'n bos!

Freakman wel thuisgekomen dus. Ben benieuwd hoe het gegaan is, want zijn gedrag verdient geen schoonheidsprijs. Bedacht me later dat ik in geval van 'de ander' niet zou zitten wachten ineens zo'n vent bij me in huis.. laat ie het eerst lekker zelf uitzoeken! Oké, één nachtje (als ik heel erg verliefd zou zijn) zou kunnen, maar niet gelijk inwonen, ook al is het tijdelijk

Sterkte Freak!
Later is nu
frustratieposten

Weet niet of Freak straks nog zelf online komt.....

Gesprek gister ging (ogenschijnlijk) goed. Vanochtend was ie weer als een blad aan de boom omgedraaid.

Gaf eerder vanmiddag aan dat ie 'weg wilde' vanavond. Freak vroeg of dat naar haar was. Ja dus. Ze heeft gezegd, ga dan maar gelijk, want dan ga ik niet nu nog koken (voor je).

Hij wil niet op zichzelf om na te denken want (ah gossie) dat houdt ie nog geen 3 dagen vol. Dus wil hij bij haar en dan nog roepen dat ie nog niet weet wat ie wil

Fr. vreest dat z'n keus helder is en staat bijna zelf op het punt om te kiezen voor einde verhaal....
Oohhhhh mannen!! Nou ja, sommigen dan.

Kan me van Freak wel voorstellen dat ze er over denkt om zelf te gaan kiezen voor einde verhaal, alleen al om duidelijkheid te krijgen en een eind te maken aan de onzekerheid.

Hij maakt het er niet makkelijker op zo en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt...
Klopt Jas, onzekerheid is killing en op dit moment vind ik 'm met name zwak omdat ie alle verantwoording dagelijkse dingen/zorg EN de uitleg als ie er niet is bij Freak neerlegt. Mini is nog echt een mini en als iets ophoudt of op lijkt te houden draag je daar samen de verantwoordelijkheid voor, lijkt mij.
Lekker makkelijk, zeg, van Freakman

Dan gaat ie maar naar zijn ouders, kan zijn moeder voor zijn natje en droogje en vuile was zorgen! Kan hij eens rustig nadenken. Want dit schiet natuurlijk ook niet op, niet op jezelf willen, maar van de een naar de ander gaan. Lost niks op, en maakt niks duidelijk, zo.

Geen vriend anders waar hij tijdelijk kan logeren?
Nope, weinig (contact met) vrienden. Ouders geen optie voor hem waarschl. want zijn het niet met hem eens en staan soort van aan kant Freak.
Brrr.. ik zou denk ik ook zeggen "ga dan maar" Dénk ik, want wat weet ik ervan

Sterkte Freak

Later is nu
Freak belde iets voor 22 u. Bizar weer.... Mini-freak, thuiskomend van verjaardagsfeestje, helemaal over de rooie omdat auto van papa er niet stond. Tja, leg dat maar eens uit.

Ze heeft 'm ge-smst maar tegen de tijd dat ie terugbelde was mini al rustig en in slaap.

En 1e wat ik vroeg (sorry Freak) was of ie soms eerst z'n blowjob af moest maken. Na gesprek Freak heb ik (met akkoord van Freak) half uur met Freak-mama gebeld, die ken ik inmiddels van aantal ontmoetingen. Ze is zo blij dat Freak van zoveel kanten (ook van ons) zoveel steun ontvangt.

Denk echt dat vandaag, misschien zelfs wel bij Freak zelf, de beslissing is gevallen en dat het (hoe triest ook) einde verhaal is. Hij is echt zichzelf niet en legt alles op haar bord.

Ik blijf me inhouden en heb hem nog niet gesmst.....
Pfffffff zwaar zeg zo'n beslissing. Freak, mocht je meelezen:

Ik weet ook niet goed wat ik zou doen, aan de ene kant hoop je natuurlijk dat hij een keer bij zijn positieven komt en aan de andere kant is natuurlijk ook een keer de maat vol wanneer hij alleen zijn l*l & hormonen achterna loopt plus je overal alleen voor op laat draaien en hij alleen maar energie vergt.

Sneu trouwens voor Mini-freak, zo thuiskomen en waarschijnlijk wel al voelend dat er iets niet klopt?
Lijkt mij ook Jas
Ik ga slapen, ben moe,erg moe. Net Its ngo ff aan de lijn gehad.

Tweeling, bedankt voor je enorm lieve mailtje. Ik kom er nog op terug, maar als het morgen niet lukt,dan wrschl. pas na woensdag want ga ma/woe naar PTL.

Ondanks dat mn hoofd erg moe is, nog wel ff gespeurd in recepten voor als ik naar PTL ga. Ben nu nog zonder werk, heb dus tijd, dus ik kook (en maak als ik er op werkdagen ben z'n ontbijt/lunch) en niet gek dat ie uitgebreidere lunch meekrijgt als dan wanneer ie zelf z'n boterhammen smeert

Haha, zoveel opties als ik in gedachten heb, dan moet in de eerste 1,5 maand nog geen nieuwe job vinden !

Fijne zondag allemaal!
OMG, het begint hier weer te stormen en dat ben ik zooooo ontzettend zat...
Nou, duim maar dat het droog blijft vandaag, want ik zit in openluchtbad, LD heeft waterpolotoernooi

En ik ben d´r moe.. pff.. maar goed.. we gaan ervoor. Die was kan nog wel een week blijven liggen, toch, als ie er al 3 weken ligt. Wel schoon hoor, alleen dat vouwen he.. Ik denk dat ik het maar ga sorteren en iedereen een eigen kratje te vouwen krijgt

Freak

sterkte meid. Nog een keertje..

Ik weet het, we kunnen je nog zoveel steunen (en zoveel kan ik helaas niet doen) je moet er toch zelf doorheen. En dat lijkt me HEL, zeker omdat jij ook nog 'fijn' voor mini op kunt draaien en haar alles uit mag gaan leggen.
Later is nu
Begin van de middag wilde hij nog in therapie... ik ga even naar mijn ouders die terug zijn van vakantie en het is einde verhaal scheiden!

Nu zijn we ons psychologisch aan het voorbereiden om het mini te vertellen!

PFFFF moeilijk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Lieverd, heb al op andere topic gereageerd. Wat een ellende....
Nogal blad aan een boom-derig dus.. maar dit blijft het?

Sja.. nogmaals sterkte
Later is nu
Gvd Freak, dat meen je toch niet . Zomaar, patsboem, niks geen voortekenen klaar? Bizar. Wat ontzettend ()^%(#$&@#)(*$.

Ik heb ook niks anders dan, sterkte

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Freak net nog aan de lijn gehad. Ze klinkt niet alleen sterk, ze IS sterk. En er zullen nog genoeg k*tmomenten komen. Ze gaat het zeker redden!!!

Mini was helemaal ontdaan na 1e/globale uitleg en (ai, mega pijnlijk voor Freak) gaf aan zoooooveeeel van papa te houden. Tsja....

Btw, hij is overigens vertrokken (met koffer) nadat ze het Mini verteld hebben en (gosh, wat een geweldige man), hij komt woensdag thuis als Freak de MRI heeft.... (wat attent zeg )
Freak wat ontzettend klote.

Pfffff dat hij direkt met koffer vertrok. Verschrikkelijk zeg.

Heeeeeeeel veel sterkte!!!
Hee Thee!

Hoewel ik je niet heel goed, ken Freak (hebben we elkaar nou 2x of 1x gezien?) ben ik ervan overtuigd dat je het gaat redden, echt! Maar ja, de pijn wordt daar niet minder door, en wat moet het moeilijk geweest zijn om het mini te vertellen.

Ik blijf het nog steeds ongelooflijk vinden, denk je echt dat dit definitief is, of heeft hij even tijdelijk een klap van de molen gekregen?

Ook ongelooflijk overigens dat de andere partij ermee instemt dat hij meteen daar komt wonen :puke:
Hai Jas!
Dee, volgens mij hebben jullie elkaar 2 x gezien, x met lunch ergens en met mijn verjaardag???

Ja, dat instemmen verbaast mij ook. Aan de andere kant.... begrijp ik dat zij verliefder is dan hij maar ja, hij is 'zielig' en kan niet alleen wonen (duh....).

Ja, het verhaal over het Mini vertellen bracht mij al in tranen, laat staan hoe het voor hunzelf was. Geen idee ook hoe Mini morgen is bij het opstaan. Freak gaat het iig wel aan de juf vertellen zodat die weet wat er is als er iets met Mini is.

Ben je alweer aan het werk sinds afgelopen week of morgen pas (of nog later)??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven