A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
quote:dreamer schreef op 18 december 2009 @ 23:08:

Cay, ook hier de vraag: hoe gingen de besprekingen? Was de brief echt een foutje?

Vandaag gelukkig met de auto naar het werk geweest. Toen ik vrij was, ging het weer sneeuwen! Heb nog even gekeken bij Glazen Huis, maar was uren voordat Maxima kwam, dus toch maar naar huis gegaan

Brief was echt een foutje, schijnt elk jaar nog fout gegaan te zijn. Scheelt dat pakket niet anders is dan van werknemers.En zo wel dan is het nog steeds een mooi pakket.

Sneeuw wordt hier erg gewaardeerd door ons Maffe Trut is net weer een pup (wat voor één wel een met schouderhoogte van 75 cm hihihi) Kind en hond hebben een samenspelletje gevonden: Kind zit op slee, hond heeft touw in de bek en trekt kind. Soms op een holletje, maar ook gewoon op sukkeldrafje. En ja Trut pakt zelf het touw en vindt het nog echt leuk ook.
Haha, dan genieten Kind en Trut meer van de sneeuw dan ik!!
Zonder hond of kind zou ik ook binnen zitten mopperen hoor, hoewel.. heb wel leuke foto's gemaakt.. Maarja, die mooie plaatjes had ik zonder hond nooit gezien
Later is nu
Ik wil ook een hond...mini vind sneeuw stom en vies en heeft pyjamadag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Mini heeft gewoon helemaal gelijk!

Hier hebben de kinderen gisteren filmdag gehad. Ze hebben 4 films gekeken!! Zou zouden alleen thuis zijn, maar ik was ziek. Ik mocht er dus niets van zeggen, van ze, want officieel waren ze alleen . Ben nog steeds ziek, trouwens. Keelontsteking met koorts. Niet fijn. Het wordt al wel wat beter, dat is dan wel weer fijn.

Ik zag net reclame bovenin beeld.. Libelle heeft Kerst! (hebben we dat niet allemaal, maar goed) Ik zeg: allemaal de kabeltrui aan!
Later is nu
Hi Dreamer...beterschap meid!

En hi hi van die kabeltrui!
Hier niet eens een kerstboom! Zondag voelde ik me ook al belabberd en heb ik de kinderen meegedeeld dat ik er niet voor voelde, dit jaar. Ze bleven er vrij koeltjes onder. De slingers hangen er nog wel sinds LD's verjaardag, dus het ziet er wel feestelijk uit

Wij wilden steeds smssen voor 3FM tegen Malaria. wil dat niet met mijn mobiel Wel met die van 't werk, heb ik één keer geprobeerd, maar dat leek me dan weer niet handig. Wel stom!

Is er hier nog iemand aan 't werk, trouwens? Ik zou vandaag nog, maar dat wordt nu donderdag, omdat ik nog wat af moest maken.
Later is nu
Beterschap, Dreamer! Mooi dat de slingers er nog hangen .

Ik ben ook nog aan het werk (thuis dus), pakketjes inpakken voor de webwinkel. Kan ik er straks nog door, naar het postkantoor.... (10 km verderop, dus ik pak de auto)

De vader van mijn vriendin is vorig jaar (1e kerstdag) overleden aan malaria, dus het glazen huis/Serious Request roept hier heel wat herinneringen op. Steeds als ik het op tv zie denk ik aan hem..
Tsk, en ik maar denken dat jullie allemaal aan mij denken, als je m'n woonplek ziet ...

Wel een nare herinnering dan, Carlien
Later is nu
Als de camera's op het publiek gericht staan denk ik altíjd aan je, Dreamer!! (ik zoek altijd even of ik jou of je kinderen zie staan, )
Kun je beter donderdag zoeken, Carlien
Later is nu
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 16:00:

Ik wil ook een hond...mini vind sneeuw stom en vies en heeft pyjamadag Ik verslijt hier een broek of 3 per dag Kleintje is erg gek op sneeuw en we laten hem lekker Dat betekend dus een aantal zeiknatte broeken per dag. Sneeuwengel maken is favoriet hier dus ehm ja.... Vandaag met kleintje stad in geweest voor feestbloes voor hem, want papa met kerst jarig en kleren voor mij. Schetst mijn verbazing dat hij kleren voor zichzelf heeft uitgezocht en de mijne ook, en leuk ook nog! X=D en dat voor een 5 jarige
Ik zeg; modevakschool Cay!

Wat saai Dream, geen kerstboom. Of mis je het niet? Hoe kun je Milo's eerste kerst nou voorbij laten gaan zonder boom ;-p

Hier nog aan het werk (ja, nu niet natuurlijk ) tot en met donderdag, en volgende week ook gewoon. Niet erg hoor, de kerst kan mij sowieso gestolen worden (behalve die boom dan)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Op naar Oud en Nieuw, dan ga ik lekker de kroeg in.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nee, ik mis geen boom en ik vind het wel heerlijk rustig dat ik 'm niet op hoef te zetten/af hoef te tuigen, eerlijk gezegd. Milo heeft als het goed is al een kerst gehad. Elvis was trouwens al bang dat hij met de boom aan de haal zou gaan Gelukkig heb ik nog een kist met onbreekbare ballen; m'n ouders hadden twee honden (en ik nu hun spullen)

Ach en wee, met O&N ga ik ook al niet meer de kroeg in. 't Zijn bijna geen feestdagen zo
Later is nu
Hier nog geen boom(pje), is nog wel de bedoeling. Zeker omdat ik nu weer eens 'visite' krijg. Nou ja, LL is geen visite maar kijk erg uit naar stukje Kerst samen

Ik heb wel wat kerstdingetjes, maar door het weer niet met auto weg gegeweest vanaf zaterdag. En anders eventueel maar miniboompje van de bloemist hier op de hoek (maar ja, in verhouding wel duurder dan bij tuincentrum, al zou daar dan vrees ik weer los gaan voor nog wat meer dingen!).

Dat hoor je niet veel Freak, dat Mini's niet van sneeuw houden. Ach vroeger vond ik het leuk, maar da's al heul lang geleden.

Knap kind Caylinn ! Ik vind zulke dingen wel grappig. En ja als hij wel van sneeuw houdt, dan maar even wat meer was.

Dee, ik heb juist minder met O&N. Ja, heb er wel wat mee, maar dan bij voorkeur alleen thuis. Of in dit geval was met LL leuk geweest, maar die heeft dan andere afspraken.

Lekker op tijd aan de bubbels, beetje tv, beetje muziek, beetje jaar overpeinzen. Ondanks renovatie, thuis ipv werk en nu ww kijk ik toch goed terug op dit jaar. Goh, zou LL daar wat mee te maken hebben ??

Zou afgelopen week nog naar ouders, maar ook dat liet het weer niet toe. Nu waarschijnlijk 3e Kerstdag of zo.

Eerst hier in huis én vooral mezelf maar eens toonbaar maken.

Freak en Mini komen nog vanmiddag. Gezellig.

Oh ja, helaas afwijzing op solli. Jammer.
Caylin wat knap van jouw mini....

Hier hebben we nu een paar bankhangdagen achter de rug... ben echt blij dat we er vandaag even uit gaan....

Verder dus eigenlijk niets te melden.. ja dat ik hier een boom heb met een snoer nieuwe lampjes.. die het twee dagen geleden gewoon al weer begeven heeft... dus geen lichtjes..duh

Tot vanmiddag Thee!
Weet niet of jullie ook lezen op het topic van Mirlo's inloophuis,

Yasmijn haar moeder is vanochtend overleden.....
Hè bah. Onverwachts?
Later is nu
Ja Dreamer, voor zover ik begrepen heb, vlak voor terugvlucht van vakantie (Yas d'r land), hersenbloeding. Yas is (geloof zondag) met vertraging er naartoe gevlogen.

Ik had zo gehoopt dat operatie zou kunnen/dat het goed zou komen....
Ja vreselijk nieuws
Pff, ben net geschrokken, was m'n kleine witte hondje kwijt in de grote witte wereld Hij schrok van een man, die ons tegemoet kwam en ging er vandoor. Die man liep maar stoïcijns door, stopte niet eens even, om mij de tijd te geven Milo te pakken. Na een derde keer blaffen, kwam hij niet meer terug. Gelukkig bleek hij wel naar huis te zijn gelopen, maar hij is dus wel een drukke weg overgestoken. Pff...

Nahja. is dat ook weer eens gebeurd en weten we in elk geval zeker dat hij naar huis loopt.
Later is nu
En Carlien, je hebt me niet gezien he?

Nee, ik was én te vroeg, én die vent van 101tv was aan 't woord. Bovendien had ik geen zin om in de rij te gaan staan voor doneren, dus heb ik de 'snelle rij' genomen. Geen camera. Maar daar doe je het toch niet voor, dus...

Eigenlijk wilden de kinderen vanmiddag doneren, maar toen ik gisteren zag hoe druk het was... ik zie het somber in.

Stad is in elk geval moeilijk toegankelijk. Had ik ze uitgelegd hoe ze van de bushalte bij m'n werk moeten komen, gaat de bus langs een andere route

Nu even half dagje werken (en ik ben niet eens de enige aanwezige op de afdeling!) en dan vakantie

Toedels
Later is nu
Werk ze Dreamer.. en wat een schrik van Milo zeg...brrrr

Hier een tut dag...vriendinnetje komt zo koffie drinken
Lekker, tutdagje

heb alles eigenlijk wel gedaan wat ik moest doen. Ik zou nog een nieuwe broek kunnen gaan kopen, voordat de kinderen er zijn. Ben nl. vanmorgen een beetje uit huidige broek gescheurd. Jaja, wat zal mijn voornemen zijn, voor het nieuwe jaar

Heb gelukkig een lang soort tuniek/jurkje over de broek, dus niemand die wat ziet. En het zit wel lekker zo
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven