A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hai c/p:

Kom nog eens aanwaaien, ben nog wel altijd echt erg moe (ziekte speelde laatste tijd veel op, nu minder tot geen pijn, maar wel erg moe)

Ook leuk vandaag: in kerstpakket de wens van de directie: beste oud-werknemer.... Ehh pardon? Gelukkig had iedereen die tekst, dus ik vrees dat er een directeur tegen het plafond is gevlogen Donderdag as gesprek over komende bezuinigingen met afdelingen, dus er was hilariteit alom (en nu maar hopen dat dit niet echt onze ontslagbrief was )
Wauw! Ik lees net op de site van de school van mijn kinderen dat ze met zijn allen zeventienduizend (!!) euro hebben ingezameld voor KiKa! Ik ben er stil van....

Tjeeee, Caylinn, zal je toch raar gekeken hebben: "beste oud-werknemer..." Slik...

Bizar gevoel voor humor, hebben ze daar
Wat goed zeg Carlien...hoop centjes

Enne..weten jullie het al..HET IS KOUD

Goedemorgen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
en het sneeuwt

snééuw
Later is nu
oh hier niet.... lekker zonnetje
Hier ook koud en zonnetje, geen sneeuw...
Geen zon en (gelukkig) geen sneeuw!

Ff douchen en laatste dingen inpakken en naar LL.

Tot vrijdagavond of zo!
Sneeuwen is ook weer gestopt. Milo is op het ijs geweest. Als ik er niet zo van geschrokken was en bang dat hij er door zou zakken, was het best grappig. Hij gleed een paar keer letterlijk op z'n bek

Parkje hier in de buurt
Later is nu
Hier ligt best een dik pak sneeuw

Goedemorgen trouwens.

Had je nou geen foto's van Milo op het ijs kunnen maken dreamer, in plaats van dat bankje

Fijne dag allemaal.
.
Dat bedacht ik pas toen hij eraf was, Twin

Vandaag ga ik wel foto's maken van Milo in de sneeuw, tenminste, als hij z'n koppie erboven uit kan krijgen

Heb geprobeerd naar het werk te komen, maar verklaarde mezelf voordat ik de wijk uit was al voor gek. Zit lekker thuis. Ga zo laarzen zoeken die wél waterdicht zijn en erop uit om foto's te maken
Later is nu
Wat geweldig, die sneeuw! Vanochtend geprobeerd foto's te maken van mijn mooi besneeuwde kerstboom met lichtjes aan, nog in het donker, zag er echt prachtig uit. Maaarrrr, op de een of ander manier heb ik iets ingesteld (een handje), waardoor ik hele vage foto's krijg, jammerrrr. En geen tijd vanochtend om handleiding er op na te slaan, want ik krijg dat verdomde handje maar niet weg.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hier ook veel sneeuw...prachtige wereld!

Zo mini halen en pannenkoeken bakken voor het kerstdiner op school vanavond!

En Dreamer, lijkt 'ie?

Veel plezier Freak!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
He, doet ie het niet. Het zijn 2 Milo's. Ik ga het nog een x proberen.
Nou hopen dat ie blijft staan.

Ik ga me eens even een weg naar huis banen door de sneeuw.
Oh wat een leuk plaatje De!

En Yes 28 december afspraak met advocaat!
Dee, een handje is voor close-up opnamen. Dat je zonder in te zoomen van heel dichtbij een foto van een vlieg of bloem kunt maken.

Als 't goed is heb je een knop met een handje erop, als je daarop klikt verdwijnt het weer.

Caylinn wat erg zo'n brief bij het kerstpakket!

Carlien wat super dat ze al zoveel geld voor KiKa ingezameld hebben op school!

*zwaait enthousiast naar Twin*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ha, wat een ongelooflijk leuk plaatje Dee!

Zo kwam mijn hond gisteren aanlopen

Later is nu
Cay, ook hier de vraag: hoe gingen de besprekingen? Was de brief echt een foutje?

Vandaag gelukkig met de auto naar het werk geweest. Toen ik vrij was, ging het weer sneeuwen! Heb nog even gekeken bij Glazen Huis, maar was uren voordat Maxima kwam, dus toch maar naar huis gegaan
Later is nu
Wat een superfoto, Dreamer! Zo enthousiast in de sneeuw!

En zo kwam hij thuis.. had gewoon de sneeuw meegenomen in z'n haar!

Ligt er bij jullie ook veel sneeuw Carlien? Jij kunt er ook van die mooie 'oud Hollandse' plaatjes van maken
Later is nu
Aaaaah, wat een gave foto! Lief met dat scheve koppie

Mijn hond vind het nu te koud, hij staat echt te rillen af en toe (iig als ie aangelijnd loopt, als ie losloopt dan gaat ie als een wilde in de rondte rennen, haha).

Gisteren zat er ineens teveel sneeuw tussen z'n kussentjes en zakte ie heel raar door z'n poten omdat hij er niet meer op kon lopen, zielig. Toen ik het ertussen uit gehaald had ging het weer prima maar het zag er wel ff maf uit. Ik heb weleens vaseline op kussentjes gesmeerd, maar dat likt ie er gewoon weer af.

By the way, wel leuk die sneeuw, maar wel heeeeel erg jammer dat schaatsen nu niks wordt.

Dank Jas, ik heb dat handje nu idd gevonden nav jouw post.... het zit bovenop, naast het aan/uit knopje... echt nooit gezien, haha!

Wat een droppie zeg die Milo.....

Hier Remi...weekendje weg gaat niet door .... vriendin ziek!

Maar mini moest en zou logeren bij opa en oma!

Nou ja ga ik maar forummen
IK vind het nu ook te koud!

Heb vanmiddag met Milo en LD gewandeld, ging halverwege de zon weg.. brrr.. LD en ik lang bezig geweest weer warm te worden.

Nu 3FM op tv aan 't kijken.. LD is gisteren op tv geweest! (zagen we net bij herhalingen)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven