A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Heeerlijk gegeten! En hebben we daar hopelijk ook, en dat is dan zó lekker (hoewel later in het seizoen nog iets beter zou zijn, maar ja, iets met kinderen en vakantie en alleen dan in die week weg kunnen enzo...)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Geen woorden dekt de lading aardig goed Twin. Hoewel mijn beste vriend het ook aardig weet uit te drukken in sms: Nee! Kut! GVD! Tja dat drukt mijn gevoel momenteel errug goed uit.

Ook nog wel iets leuks om naar uit te kijken morgen en een leuke opmerking van Kay vandaag. Morgen mag hij verkleed als cowboy naar school, dus die opwinding is erg leuk.

En hij zag de afdrukken van het gebit van Lionel die in de loop der jaren zijn gemaakt. Lionel had die nodig voor een bezoek aan tandarts is Zhuis (L heeft desluxatie van kaak en moet een splint) en ziet er een met kronen: papa ze hebben je tandjes eruit gehaald
quote:Demoiselle schreef op 11 februari 2010 @ 22:56:

En wederom een crosspost, hóe doen we het (ja, ja, ik hou het maar even luchtig ook . Maar wat kun je ook zeggen Twin, niet veel toch. Hoewel sommige mensen daar erg goed in zijn, daar horen wij duidelijk niet toe . Maar Cay weet vast wel hoe we het bedoelen!)Nou ja het is sowieso lastig gevoelens in woorden omzetten, ik denk/hoop dat Cay wel voelt wat we bedoelen.
.
Twin, maak je niet druk, ik snap het
quote:Demoiselle schreef op 11 februari 2010 @ 22:57:

Heeerlijk gegeten! En hebben we daar hopelijk ook, en dat is dan zó lekker (hoewel later in het seizoen nog iets beter zou zijn, maar ja, iets met kinderen en vakantie en alleen dan in die week weg kunnen enzo...)Tja kinderen
.
En ik doe gezellig mee met crossposten
Hahaha, die Kay. En spannend, cowboy! (splint klinkt dan weer erg akelig)

(ik had eerst "gvd" getypt, maar omdat ik al teveel krachttermen gebruik -ik lijk soms wel een bootwerker als ik er niet op let- heb ik er maar God van gemaakt). Ik kan me voorstellen dat dat smsje de lading van je gevoel wel dekt, ja.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:01:

En ik doe gezellig mee met crossposten Ha!
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:01:

Twin, maak je niet druk, ik snap het

Nee! Kut! GVD!

Dat had ik ook wel willen zeggen.

Maar je snapt me zeker.
.
Splint is niet meer dan een soort beugel die man 's nachts en tijdens zwaar inspannend werk moet dragen omdat hij tandenknarst en klemt in zijn slaap, en klemmen ook bij klussen, tillen ed.
Ik snap het heel goed Twin, er zijn ook gewoon zo weinig woorden die jullie tegen me kunnen zeggen. Net als voor vrienden en collega's dichtbij: ook zo weinig wat ze kunnen doen.

Meeleven en me dat laten weten is het enige, en dat is goed en genoeg.
Nou je hebt iig die humor om je staande te houden Cay.
.
quote:Demoiselle schreef op 11 februari 2010 @ 23:01:

Hahaha, die Kay. En spannend, cowboy! (splint klinkt dan weer erg akelig)

(ik had eerst "gvd" getypt, maar omdat ik al teveel krachttermen gebruik -ik lijk soms wel een bootwerker als ik er niet op let- heb ik er maar God van gemaakt). Ik kan me voorstellen dat dat smsje de lading van je gevoel wel dekt, ja.Kan ik me ook voorstellen, soms zijn die krachttermen nodig
.
Oke, dat klinkt idd niet eng, ik had meer iets in gedachten van een kaak die gebroken moest worden ofzo

Ik heb ook zo'n beetje om de nacht of om de 2 nachten een beugel in. Ooit zo'n slotjesbeugel gehad, en toen dat eenmaal klaar was ging m'n bovengebit weer heel snel naar achteren wijken. Toen heeft de man van vriendin, die tandtechnieker is, een beugel gemaakt. Heb ik al jaren en werkt prima, langer dan 4 nachten moet ik het echt niet overslaan, want dan krijg ik m amper meer in, kun je nagaan.
Ik even, moet nog even mailen. Mss tot later, anders, slaap lekker allemaal
quote:Demoiselle schreef op 11 februari 2010 @ 23:08:

Oke, dat klinkt idd niet eng, ik had meer iets in gedachten van een kaak die gebroken moest worden ofzo

Ik heb ook zo'n beetje om de nacht of om de 2 nachten een beugel in. Ooit zo'n slotjesbeugel gehad, en toen dat eenmaal klaar was ging m'n bovengebit weer heel snel naar achteren wijken. Toen heeft de man van vriendin, die tandtechnieker is, een beugel gemaakt. Heb ik al jaren en werkt prima, langer dan 4 nachten moet ik het echt niet overslaan, want dan krijg ik m amper meer in, kun je nagaan.Hou op zeg met je mooie gebit, ik ben jaloers op je
.
Door al die afdrukken is heel mooi te zien dat bij Lionel de stand van zijn kaken is veranderd in de loop der jaren. Hij heeft er ook veel pijn aan, dus splint of bitje is nodig.
Weet je wat echt nodig is, een fijn leven
.
En dat Twin ben ik met je eens, maar om me staande te houden denk ik maar dat alle ellende vast een doel heeft. (zo niet dan verlies ik alle hoop)
Wat ik voor iedereen waar ik om geef wens, niet dat dat helpt, maar dat is wel wat ik wens, ook voor mezelf hoor, maar het leven is soms best wel veel pijn.
.
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:22:

En dat Twin ben ik met je eens, maar om me staande te houden denk ik maar dat alle ellende vast een doel heeft. (zo niet dan verlies ik alle hoop)Dat denk ik ook Cay, en ik voel wat je zegt zou mijn tekst kunnen zijn.
.
Maar stiekem vind ik alle lessen nu wel genoeg hoor!
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:33:

Maar stiekem vind ik alle lessen nu wel genoeg hoor!

Ik ook.
.
Vind het leven vaak te hard, zal wel ergens voor nodig zijn, maar voor mij hoeft het niet zo, en ook niet voor de andere waar ik om geef
.
Psies, maar goed ik ben sterk genoeg blijkbaar om deze last te dragen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven