aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
04-03-2021 19:57
Alle moeilijk geschreven nemen vind ik vreselijk.
Zoals Iz'maye. Of Andjulique voor Angelique.
Eens!
hondenmens schreef:
04-03-2021 16:30
Ik heb zo'n oom. Vaak gaan die grappen over andermans minpunten en dan lacht hij zelf het hardst. Ook is hij betweterig en moet altijd winnen. Eigenlijk een groot kind.

Dit dus. En ik kan er aan toevoegen mensen met leedvermaak. Maar da's met reden, die telt eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
04-03-2021 20:04
Ik ken er geen 1 en dat wil ik graag zou houden.
Ik denk toch wel dat je deze Esmee kent. Ze is actrice en speelt oa in Komt man bij de dokter, had de hoofdrol in "Lieve Celine", en speelde een tijdlang als vaste kracht in een supermarkt reclame.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
04-03-2021 20:11
Ik denk toch wel dat je deze Esmee kent. Ze is actrice en speelt oa in Komt man bij de dokter, had de hoofdrol in "Lieve Celine", en speelde een tijdlang als vaste kracht in een supermarkt reclame.
Esmee van Kampen vind ik echt een leuke vrouw, volgens mij is ze in het echt heel sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
04-03-2021 20:15
Esmee van Kampen vind ik echt een leuke vrouw, volgens mij is ze in het echt heel sympathiek.
Ik moest haar Googlen, maar ken haar idd van tv.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
iones schreef:
04-03-2021 20:11
Ik denk toch wel dat je deze Esmee kent. Ze is actrice en speelt oa in Komt man bij de dokter, had de hoofdrol in "Lieve Celine", en speelde een tijdlang als vaste kracht in een supermarkt reclame.
Ach ja, de supermarktreclame wel ja. Is dat nou een Esmee.
Mumper schreef:
04-03-2021 10:56
Maar dit zijn toch allemaal hekels met goede redenen?
Zeg ik dus al op pagina zes. 't Is geweun een zeiktopic.
VANTA schreef:
04-03-2021 23:21
Zeg ik dus al op pagina zes. 't Is geweun een zeiktopic.
Hehe eindelijk eens een zeiktopic
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan mannen die eigenlijk met hun moeder getrouwd zijn. Die niet voor zichzelf opkomen.
Louise70 schreef:
05-03-2021 00:21
Ik heb een hekel aan mannen die eigenlijk met hun moeder getrouwd zijn. Die niet voor zichzelf opkomen.
Echt?? Ik vind dat keisexy
Aannemers die niet duidelijk communiceren over plannen en prijs. Of die überhaupt niets meer van zich laten horen na wel een uitgebreide offerte te hebben gemaakt. :bonk:

Edit: o nee, dit is wel met een reden. Stukje frustratie...
Ik heb dat met 1 specifieke forummer hier.
Haar nickname is al voldoende om mij rood te doen zien.
Het zijn haar ongenuanceerde, botte en totaal onempathische reacties die maken dat ik haar volstrekt onprettig vind.
Mensen die van mening zijn dat ze hun mening mogen opdringen.
Ik ben opgevoed met een zeer dominante vader. Zijn wil was wet. Niets en niemand mocht enige twijfel uiten daaraan of daarover.
Ik ben extreem allergisch voor mensen die vinden dat zij mij mogen vertellen hoe het leven geleefd dient te worden. Vooral de manier waarop ligt erg gevoelig.
Mumper schreef:
04-03-2021 23:40
Hehe eindelijk eens een zeiktopic
:biggrin:
Daveotion schreef:
04-03-2021 12:25
Ik vind zo'n knotje bij een man meestal heel leuk. :biggrin:

Ik ook!
Kroonprinses schreef:
04-03-2021 14:15
Mensen die om hun eigen grappen lachen.

Dit vind ik juist wel een fijne eigenschap :)
Lady*Voldemort schreef:
04-03-2021 16:33
De meeste mensen lachen niet om hun eigen grappen, maar om een beeld of associatie die een situatie bij ze oproept en dan maken ze daar vervolgens (luid lachend) een grap over. Zo werkt het bij mij tenminste wel. Maar je mag me gerust onder de negeer zetten hoor.


Hahaha
Ik vind eigenlijk een hoop dingen wel prima, ik heb niet aan veel dingen een hekel maar ik krijg wel de rillingen van de structuur van sommige ruw houten voorwerpen. Wasknijpers bijvoorbeeld

Als dat een rede heeft ken ik hem iig niet
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
04-03-2021 23:40
Hehe eindelijk eens een zeiktopic
Zeiken kunnen we toch al niet meer overal: coronavirus-covid-19/waar-naar-het-toil ... #p32564201
Dan kunnen we het beter hier doen.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
04-03-2021 20:15
Esmee van Kampen vind ik echt een leuke vrouw, volgens mij is ze in het echt heel sympathiek.
Zo komt ze inderdaad wel over he. Open blik heeft ze. Mij lijkt ze ook heel leuk, vandaar dat ik geen negatieve associaties heb met de naam "Esmee".
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
06-03-2021 20:13
Zo komt ze inderdaad wel over he. Open blik heeft ze. Mij lijkt ze ook heel leuk, vandaar dat ik geen negatieve associaties heb met de naam "Esmee".
Klopt :)
AgirlnamedSue schreef:
05-03-2021 22:39
Ik vind eigenlijk een hoop dingen wel prima, ik heb niet aan veel dingen een hekel maar ik krijg wel de rillingen van de structuur van sommige ruw houten voorwerpen. Wasknijpers bijvoorbeeld

Als dat een rede heeft ken ik hem iig niet

En van stokjes van ijsjes!
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
05-03-2021 22:39
Ik vind eigenlijk een hoop dingen wel prima, ik heb niet aan veel dingen een hekel maar ik krijg wel de rillingen van de structuur van sommige ruw houten voorwerpen. Wasknijpers bijvoorbeeld

Als dat een rede heeft ken ik hem iig niet
Dat heb ik tegenwoordig met de rietjes van pakjes chocomel. Zo smerig!
Blauwetrui schreef:
07-03-2021 08:47
Dat heb ik tegenwoordig met de rietjes van pakjes chocomel. Zo smerig!

Ja die ook. Ik maak vaak zelf fruitsmoothies en om geen plastic rietjes meer te gebruiken hebben we nu van die kartonnen, maar ik kan er haast niet uit drinken. Zo'n rotgevoel in je mond..
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
07-03-2021 08:49
Ja die ook. Ik maak vaak zelf fruitsmoothies en om geen plastic rietjes meer te gebruiken hebben we nu van die kartonnen, maar ik kan er haast niet uit drinken. Zo'n rotgevoel in je mond..
Maar echt.. Ik drink graag chocomel en nu staat dat ook in de koelkast maar dat is een literpak dus dat scheelt dan weer. Die kleine pakjes drink ik voorlopig niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven