aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mensen die van alles willen maar er zelf niks voor dien

Huisarts die totaal niks van overgang lijkt te weten.

Kat die de hele dag op schoot wil.
gemberpannekoek schreef:
02-03-2021 10:48
Mannen met van die hipsterknotjes
Iemand wees me er ooit eens op dat die mannen eruit zien als dichtgeknoopte vuilniszakken. Nu kan ik dat niet meer niet zien. :-)
Hurrayforgoats schreef:
03-03-2021 14:49
Iemand wees me er ooit eens op dat die mannen eruit zien als dichtgeknoopte vuilniszakken. Nu kan ik dat niet meer niet zien. :-)

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mannen met van die hipsterknotjes inderdaad!
Manlief had een tijdje onze oudste wijs zitten maken dat knotjes bij mannen niet kon (zij was toen nog op de leeftijd dat ze op basale dingen onderscheid maakte tussen jongens en meisjes). ‘Een man met een knotje? Dat kan toch niet!’ zei hij dan gekscherend.
En toen stond ik op een dag met haar in een winkel met als bediende, je raadt het al, een jongeman met zo’n hipsterknot. Brult dochter door de zaak: ‘een man met een knotje? Dat kán toch niet?!’
Ik kwam niet meer bij :rofl:
Maris_90 schreef:
03-03-2021 14:39
Wat bedoel je? Dat ze me eigenlijk 15 jaar jonger schatten? Ik kan voor veel door, maar niet voor tiener met meerdere bachelordiploma's. :') hoogbegaafd ben ik gelukkig nou ook weer niet..

Nee ik bedoel dat ze je eigenlijk 5 jaar jonger schatten maar er 10 van maken voor de aardigheid ;)
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen 'dat roep ik al jaren!'. Maakt niet uit over welk onderwerp.
cuculuscanorus schreef:
03-03-2021 14:30
Immigrant Song is een van mijn lievelingsliedjes. En dat terwijl ik normaal een hekel heb aan pretentieuze muziek. Duurt maar drie minuten en gaat over Noorse Goden, wellicht daarom.
Waarom is dat pretentieus? Keigezellig
Alle reacties Link kopieren
Hurrayforgoats schreef:
03-03-2021 14:49
Iemand wees me er ooit eens op dat die mannen eruit zien als dichtgeknoopte vuilniszakken. Nu kan ik dat niet meer niet zien. :-)
:HA: sprekend idd :mrgreen:
Even voor de beeldvorming :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo iemand met een mandje op de fiets aan het stuur, voor de hond. En een achterop, voor de andere hond. En bij mijn man nog, zodat de derde ook mee kan. En de honden en wij hebben het heel leuk met elkaar!


Verder kan ik zo niet bedenken dat ik aan iemand een hekel heb zonder te weten waarom. Ik vind dat ook echt iets voor vrouwen, om zomaar iemand niet te mogen. Die hebben dat meer dan mannen, want die halen hun schouders gewoon op en denken er verder niet over na.

Tja, kuddebeesten, daar haal ik mijn schouders bij op. Niet dat ik er een hekel aan heb, maar ik vind ze een beetje sneu. Met kuddebeesten bedoel ik van die lui die massaal de modetrends volgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het woord 'breukgleuf'.

Realiseerde ik me vanmiddag toen ik met mijn jongste besprak of zijn pillen evt doormidden gebroken konden worden.

Vies woord, breukgleuf.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mensen op een ligfiets.
Alle reacties Link kopieren
Fietsers die voor me rijden op een smal fietspad en 500 meter voor een bocht, stoplicht, kruispunt al stoppen met trappen zodat je er maar achter moet blijven hangen
Maar dit zijn toch allemaal hekels met goede redenen?
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
03-03-2021 19:27
:HA: sprekend idd :mrgreen:
Even voor de beeldvorming :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Zo grappig! :-P

Maar ik durf het eigenlijk niet hardop te zeggen: stiekem vind ik hipsterknotjes en baarden leuk :-$
Alle reacties Link kopieren
Mijn stiefzoon heeft een hipsterknotje en sindsdien vind ik dat geweldig. Lekker objectief he?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
03-03-2021 21:58
Ik heb een hekel aan het woord 'breukgleuf'.

Realiseerde ik me vanmiddag toen ik met mijn jongste besprak of zijn pillen evt doormidden gebroken konden worden.

Vies woord, breukgleuf.
Het klinkt heel vies inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het woord 'animo'.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo'n knotje bij een man meestal heel leuk. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ook zo irritant, vrouwen die zeggen alleen met mannen op te kunnen schieten, want álle vrouwen zijn zeikerds en praten alleen maar over make up, terwijl álle mannen met hun handen in hun zakken lopen en hun schouders overal over ophalen en niets anders doen dan grappig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die een hond nemen, maar hem nooit uitlaten.

Mensen die zeuren over het huizentekort/huizenprijzen, maar al jarenlang VVD stemmen.
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk
Margriet (heet ze zo?) van programma M
Thierry BAudet (glibber)

Mensen die geluid maken met eten
Mensen die stinken
Mensen die lawaai maken op plekken/tijdstippen waar ik last van heb
Stink sigaren van mijn buurman
Alle reacties Link kopieren
oo susan en freek echt niet om aan te horen
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
04-03-2021 11:21
Zo grappig! :-P

Maar ik durf het eigenlijk niet hardop te zeggen: stiekem vind ik hipsterknotjes en baarden leuk :-$
Ik vind het ook heel leuk, maar moet wel bij iemand passen vind ik.
Als mijn man er bijvoorbeeld een zou hebben zou ik niet meer bij komen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die blijkbaar van alles "bespreekbaar" moeten maken, i.p.v. het gewoon te bespreken.
"Ik vind dat mijn vriend niet zo fris ruikt, ik ga het vanavand bespreekbaar maken."
:wtf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven